שרשור נושאי - תאונת הרכבת

מצב
הנושא נעול.
ואיך

הטכוגרף במשאית מספק
מידע אך ורק על שעות הנסיעה ומהירות הנסיעה.... הטכוגרף לא יכול לספק שום מידע מעבר לכך. עד כמה שידוע לי ברכבות יש קופסא שחורה כמו במטוסים שמתעדת את נתוני הנסיעה כך שיוכלו לדעת מה קרה בשניות שלפני ההתנגשות....כמו אם הופעל בלם חירום, אם הנהג צפר, אולי לא עשה כלום וכדומה.
ואיך
זה עובד באוטובוסים
 
ואיפה

הטכוגרף במשאית מספק
מידע אך ורק על שעות הנסיעה ומהירות הנסיעה.... הטכוגרף לא יכול לספק שום מידע מעבר לכך. עד כמה שידוע לי ברכבות יש קופסא שחורה כמו במטוסים שמתעדת את נתוני הנסיעה כך שיוכלו לדעת מה קרה בשניות שלפני ההתנגשות....כמו אם הופעל בלם חירום, אם הנהג צפר, אולי לא עשה כלום וכדומה.
ואיפה
נמצאת הקופסה השחורה <אם מצאו אותה בכלל> עכשיו
 

בועז ל

New member
נתחיל בהפרחת השמועות הבלתי אחראית

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
נתחיל בהפרחת השמועות הבלתי אחראית
שהתחוללה כאן בפורום. כנראה שכמה חברה כאן לקחו על עצמם תפקיד עיתונאי מבלי שהוסמכו לכך, סתם כך, בלי ביסוס בלי שום מידע אמיתי נזרקו כאן ספקולציות אין ספור. אפשר לחשוב שלא עברנו לצערנו מיליון ואחד פיגועים. נדרשת כאן קצת בגרות במיוחד כשמדובר באירוע כה קשה.
 

fireman

New member
בועז, לא צריך להיות עיתונאי

נתחיל בהפרחת השמועות הבלתי אחראית
שהתחוללה כאן בפורום. כנראה שכמה חברה כאן לקחו על עצמם תפקיד עיתונאי מבלי שהוסמכו לכך, סתם כך, בלי ביסוס בלי שום מידע אמיתי נזרקו כאן ספקולציות אין ספור. אפשר לחשוב שלא עברנו לצערנו מיליון ואחד פיגועים. נדרשת כאן קצת בגרות במיוחד כשמדובר באירוע כה קשה.
בועז, לא צריך להיות עיתונאי
בשביל לספר על תאונה,7אם עיתונאי יגיד שבעה הרוגים ואני אגיד שבעה הרוגים אני מבטיח לך שזה ישמע אותו דבר.... ואם כבר....העיתונות כאן היא לא משהו אם נאמר זאת בלשון עדינה.
 

בועז ל

New member
סליחה, אבל ישנם גורמים מוסמכים

בועז, לא צריך להיות עיתונאי
בשביל לספר על תאונה,7אם עיתונאי יגיד שבעה הרוגים ואני אגיד שבעה הרוגים אני מבטיח לך שזה ישמע אותו דבר.... ואם כבר....העיתונות כאן היא לא משהו אם נאמר זאת בלשון עדינה.
סליחה, אבל ישנם גורמים מוסמכים
שתפקידם להעביר מידע על המתרחש. משטרה,בתי החולים, מד"א וכיו"ב. לגבי העיתונות כמובן שאני יותר ממסכים עימך.
 

fireman

New member
אז אני לא מבין מה מהות הטענה

סליחה, אבל ישנם גורמים מוסמכים
שתפקידם להעביר מידע על המתרחש. משטרה,בתי החולים, מד"א וכיו"ב. לגבי העיתונות כמובן שאני יותר ממסכים עימך.
אז אני לא מבין מה מהות הטענה
אשמח אם תצביע על בעיה מסויימת.... אי אפשר להחזיק איש מד"א כאן בפורום שידווח.
 
הבעיה הגדולה היא שהדוברים של

סליחה, אבל ישנם גורמים מוסמכים
שתפקידם להעביר מידע על המתרחש. משטרה,בתי החולים, מד"א וכיו"ב. לגבי העיתונות כמובן שאני יותר ממסכים עימך.
הבעיה הגדולה היא שהדוברים של
כל הגורמים שציינת טועים בזמן אמת בהבאת התיאורים וגם גורמים נוספים אחרים בהם אנו נעזרים. ולראיה, הינך יכול לראות כיצד שר התחבורה בעצמו הוטעה ושינה גרסה במהלך הארוע. כך למשל אני יכול לספר לך על 204 פצועים נכון לרגע זה. אני מקבל כרגע מסר לגבי מס' הפצועים. ואולי בעוד שעה יהיו יותר ? מי יודע ? הרי יכול להיות מצב שאחד מהמחלצים יישרט משרידי הקרונוע ואז יעלה המס' ל- 205. אסור להיות קטנוני בזמן אמת. צריך לערוך סיכום ארוע מהימן רק לאחר שבוע ימים לפחות. כל מה שכתבתי בזמן אמת, הגיע אלי מגורמים בשטח ! כך שלא מדובר בשמועות אלא פה ושם בטעויות שלהם ! ראיתי את הכתבות באתרי האינטרנט ואני יכול לומר לך חד משמעית: בכולן יש טעויות ! בעיתונים של מחר יהיו הרבה טעויות !!! את האמת המוחלטת תוכל לקרוא רק בדו"ח ועדת החקירה וגם אם שם יש טעויות, לא תוכל להוכיחן ולא תוכל לעשות דבר. לעולם לא נדע בוודאות של 100% מה בדיוק קרה שם. נוכל לדעת רק קרוב לזה. ואגב: אני קורא במעריב שמאשימים את המשטרה במחדל בארוע הזה. והרי אם תשאל את המפכ"ל, הוא יכחיש ! אתה רואה: 1579 דעות שונות כבר קיימות. לילה טוב מירושלים.
 

omer87

New member
בהחלט הייתה התרגשות מסוימת

הבעיה הגדולה היא שהדוברים של
כל הגורמים שציינת טועים בזמן אמת בהבאת התיאורים וגם גורמים נוספים אחרים בהם אנו נעזרים. ולראיה, הינך יכול לראות כיצד שר התחבורה בעצמו הוטעה ושינה גרסה במהלך הארוע. כך למשל אני יכול לספר לך על 204 פצועים נכון לרגע זה. אני מקבל כרגע מסר לגבי מס' הפצועים. ואולי בעוד שעה יהיו יותר ? מי יודע ? הרי יכול להיות מצב שאחד מהמחלצים יישרט משרידי הקרונוע ואז יעלה המס' ל- 205. אסור להיות קטנוני בזמן אמת. צריך לערוך סיכום ארוע מהימן רק לאחר שבוע ימים לפחות. כל מה שכתבתי בזמן אמת, הגיע אלי מגורמים בשטח ! כך שלא מדובר בשמועות אלא פה ושם בטעויות שלהם ! ראיתי את הכתבות באתרי האינטרנט ואני יכול לומר לך חד משמעית: בכולן יש טעויות ! בעיתונים של מחר יהיו הרבה טעויות !!! את האמת המוחלטת תוכל לקרוא רק בדו"ח ועדת החקירה וגם אם שם יש טעויות, לא תוכל להוכיחן ולא תוכל לעשות דבר. לעולם לא נדע בוודאות של 100% מה בדיוק קרה שם. נוכל לדעת רק קרוב לזה. ואגב: אני קורא במעריב שמאשימים את המשטרה במחדל בארוע הזה. והרי אם תשאל את המפכ"ל, הוא יכחיש ! אתה רואה: 1579 דעות שונות כבר קיימות. לילה טוב מירושלים.
בהחלט הייתה התרגשות מסוימת
כששמענו על האירוע וציטטנו לפורום את דברי כתבי החדשות השונים, ברור שיהיו טעויות...
(זה היה אחלה תירוץ בשביל לא ללמוד היום אזרחות
)
לזכר ההרוגים, והחלמה מהירה לפצועים... (זה היה אחלה תירוץ בשביל לא ללמוד היום אזרחות
)
 

omer87

New member
ואם מדברים על טעויות.....

בועז, לא צריך להיות עיתונאי
בשביל לספר על תאונה,7אם עיתונאי יגיד שבעה הרוגים ואני אגיד שבעה הרוגים אני מבטיח לך שזה ישמע אותו דבר.... ואם כבר....העיתונות כאן היא לא משהו אם נאמר זאת בלשון עדינה.
ואם מדברים על טעויות.....
אני שמעתי את משה נוסבאום אומר בערוץ 2 שנהג הרכבת לא נהרג והוא כבר מסר עדות....את אותו דבר שמעתי גם ממך(ערן)יתכן כי YNET שוב מדווחים על הקולומביה שנחתה בשלום?
 

exit_from_here

New member
דווקא נוסבאום אמר שהוא נהרג

ואם מדברים על טעויות.....
אני שמעתי את משה נוסבאום אומר בערוץ 2 שנהג הרכבת לא נהרג והוא כבר מסר עדות....את אותו דבר שמעתי גם ממך(ערן)יתכן כי YNET שוב מדווחים על הקולומביה שנחתה בשלום?
דווקא נוסבאום אמר שהוא נהרג
במהדורת חצות.
 

omer87

New member
אבל אם הוא הצליח להעיד

דווקא נוסבאום אמר שהוא נהרג
במהדורת חצות.
אבל אם הוא הצליח להעיד
לא נראה לי שהוא היה במצב כל כך קשה........ מחדשות NFC בתיאום עם תפוז: "נהג הקטר: ניסיתי לבלום המשטרה הגיעה למקום בכוח מתוגבר של עשרות שוטרים. מספר כבישים באיזור נחסמו לתנועה, כדי לאפשר לכוחות החילוץ להגיע למקום ולפנות פצועים. עשרות שוטרים נפרסו גם בדרכי הגישה למקום כדי להרחיק אלפי סקרנים וגם בני משפחה של הנוסעים שהגיעו למקום ולדברי המשטרה גרמו להפרעה בחילוץ הפצועים. מהמשטרה נמסר, כי נהג המשאית היה לבדו בכלי הרכב. המשטרה כאמור תחל לחקור את האירוע לאחר פינוי הפצועים והגופות. כל כיווני החקירה נבדקים, אך המשטרה מתקשה לבודד את הסיבה בשל העדר עדי ראיה ובשל העובדה שנהג המשאית נהרג. המשטרה תיחקרה את נהג הקטר שנפגע באירוע וטען שניסה לבלום כשהבחין במשאית על הפסים. בשלב הזה נשלל על-ידי החוקרים הכוון הלאומני ונראה כי אכן מדובר בתאונה."
 
צודק ,מעניין שבראש השמועות הנוראות

נתחיל בהפרחת השמועות הבלתי אחראית
שהתחוללה כאן בפורום. כנראה שכמה חברה כאן לקחו על עצמם תפקיד עיתונאי מבלי שהוסמכו לכך, סתם כך, בלי ביסוס בלי שום מידע אמיתי נזרקו כאן ספקולציות אין ספור. אפשר לחשוב שלא עברנו לצערנו מיליון ואחד פיגועים. נדרשת כאן קצת בגרות במיוחד כשמדובר באירוע כה קשה.
צודק ,מעניין שבראש השמועות הנוראות
שאני לא יודע מאיפה נילקחו , עמד אביתר שדיבר כל הזמן על 20 הרוגים ואוטובוס או מיניבוס שהיו מעורבים וכו' אביתר שהוא אדם שאני הכי מעריך בפורום הזה ולדעתי הכי מיקצועי רציני ובעל ידע ברכבות , מאיפה הוא לקח את כל הנתונים שהוא הפריח באויר מעניין , להבא יותר להיזהר . ואלו הנתונים הסופיים : הרוגים - 5 במקום ועוד 2 בבתי החולים . אנוש - 4 פצועים . קשה - 7 פצועים . בינוני - 27 פצועים . קל - כל היתר שכוללים בעיקר הרבה מאוד פגועי הלם שישתחררו מחר מבתי החולים ומיספרם 152 אנשים . אלו המיספרים המעודכנים ביותר והסופיים !!!! אין במקום לא גופות ולא לכודים נוספים !!! ושוב יש פה התעיה הקרון היחיד שירד מהמסילה ויתרסק הוא הקטר !!! אחריו היו עוד 2 קרונות שניפגעו , אחד ירד בחלקו מהמסילה אבל לא לגמרי (נישאר תלוי) הוא גם ניפגע קשה אבל בשום אופן לא עף מהמסילה ויתרסק זה קרה אך ורק לקטר !!! גם הקרון השני ניפגע אבל הוא לא ירד ביכלל מהמסילה !!! אפשר לומר שזה אירוע רכבת קשה אבל לא בטוח שהכי קשה ניראה לי שהתאונה של אוטובוס התלמידים שבו נהרגו יותר מ-20 ילדים היה יותר קשה !!! לסיכום האירוע הקשה הזה : זה אירוע קשה מאוד , אבל הוא ניגמר בסופו של דבר בצורה מתונה הרבה יותר ממה שכולם דיברו בהתחלה , וגם התוצאות שנכון קשות מאוד היו מתונות יחסית ובכך היה לנו הרבה מאוד ושוב הרבה מאוד מזל . היחוד בתאונה הזו שזו תאונת הרכבות הראשונה בארץ שבה ניפגעו כל כך חזק קרונות הנוסעים וכל הניפגעים היו מנוסעי הרכבת , אם אני לא טועה זו תאונה ראשונה מסוג כזה . והנזק הזה ניגרם משתי סיבות עיקריות : 1) מקום התאונה הוא איזור פתוח אין בו תחנות ולכן הרכבת נוסעת בו במהירות המקסימלית כימעט שלה , ולכן היתנגשות בכל גוף יהיה בעוצמה רבה יותר מאשר באיזורים שהרכבת נוסעת יותר לאט . 2) המשאית - דווח בערוץ הראשון ב-9:15 שלמשאית היה מיטען חורג באופן קיצוני , הרכבת היתנגשה ב-גוף שמישקלו היה........50 טון.......!!!! תעשו אתם את החישוב , רכבת שנוסעת במהירות של 90 קמ"ש מיתנגשת בגוף של 50 טון , תתארו לכם איזה עוצמה זו !!!!!!! ואת העוצמה ראינו בתוצאות החמורות והמצערות , וכולי תפילה להחלמת הפצועים .
 
תשובה: בכלל לא היה קטר בארוע

צודק ,מעניין שבראש השמועות הנוראות
שאני לא יודע מאיפה נילקחו , עמד אביתר שדיבר כל הזמן על 20 הרוגים ואוטובוס או מיניבוס שהיו מעורבים וכו' אביתר שהוא אדם שאני הכי מעריך בפורום הזה ולדעתי הכי מיקצועי רציני ובעל ידע ברכבות , מאיפה הוא לקח את כל הנתונים שהוא הפריח באויר מעניין , להבא יותר להיזהר . ואלו הנתונים הסופיים : הרוגים - 5 במקום ועוד 2 בבתי החולים . אנוש - 4 פצועים . קשה - 7 פצועים . בינוני - 27 פצועים . קל - כל היתר שכוללים בעיקר הרבה מאוד פגועי הלם שישתחררו מחר מבתי החולים ומיספרם 152 אנשים . אלו המיספרים המעודכנים ביותר והסופיים !!!! אין במקום לא גופות ולא לכודים נוספים !!! ושוב יש פה התעיה הקרון היחיד שירד מהמסילה ויתרסק הוא הקטר !!! אחריו היו עוד 2 קרונות שניפגעו , אחד ירד בחלקו מהמסילה אבל לא לגמרי (נישאר תלוי) הוא גם ניפגע קשה אבל בשום אופן לא עף מהמסילה ויתרסק זה קרה אך ורק לקטר !!! גם הקרון השני ניפגע אבל הוא לא ירד ביכלל מהמסילה !!! אפשר לומר שזה אירוע רכבת קשה אבל לא בטוח שהכי קשה ניראה לי שהתאונה של אוטובוס התלמידים שבו נהרגו יותר מ-20 ילדים היה יותר קשה !!! לסיכום האירוע הקשה הזה : זה אירוע קשה מאוד , אבל הוא ניגמר בסופו של דבר בצורה מתונה הרבה יותר ממה שכולם דיברו בהתחלה , וגם התוצאות שנכון קשות מאוד היו מתונות יחסית ובכך היה לנו הרבה מאוד ושוב הרבה מאוד מזל . היחוד בתאונה הזו שזו תאונת הרכבות הראשונה בארץ שבה ניפגעו כל כך חזק קרונות הנוסעים וכל הניפגעים היו מנוסעי הרכבת , אם אני לא טועה זו תאונה ראשונה מסוג כזה . והנזק הזה ניגרם משתי סיבות עיקריות : 1) מקום התאונה הוא איזור פתוח אין בו תחנות ולכן הרכבת נוסעת בו במהירות המקסימלית כימעט שלה , ולכן היתנגשות בכל גוף יהיה בעוצמה רבה יותר מאשר באיזורים שהרכבת נוסעת יותר לאט . 2) המשאית - דווח בערוץ הראשון ב-9:15 שלמשאית היה מיטען חורג באופן קיצוני , הרכבת היתנגשה ב-גוף שמישקלו היה........50 טון.......!!!! תעשו אתם את החישוב , רכבת שנוסעת במהירות של 90 קמ"ש מיתנגשת בגוף של 50 טון , תתארו לכם איזה עוצמה זו !!!!!!! ואת העוצמה ראינו בתוצאות החמורות והמצערות , וכולי תפילה להחלמת הפצועים .
תשובה: בכלל לא היה קטר בארוע
הזה ! על איזה קטר אתה מדבר ? כנראה שאתה מתכוון לתאונה אחרת. כפי שערן כתב לפחות 3 פעמים, אנחנו מקבלים דיווחים בזמן אמת מכל מיני מקורות ! אני מביא את הדיווח מהם, גם כן בזמן אמת ואני לא אחראי לאמיתות המידע בזמן אמת ! הרי תמיד מתבררים הפרטים המדוייקים רק לאחר מס' ימים ! מה שכן ברור כרגע הוא שמס' הפצועים הכולל עומד על 197 בדיוק ולא 152. זו לא תאונה ראשונה מהסוג הזה וכבר פירסמתי בעבר מידע על מס' תאונות כאלה. הרכבת לא נסעה במהירות מקסימלית ואף היתה רחוקה מזה ! מי סיפר לך שהרכבת נסעה 90 קמ"ש ? ממש לא נכון. לא ניתן בכלל לבצע השוואה לתאונת הבונים. אילו היית קורא את 2 הקלסרים של מסקנות ועדת החקירה הנמצאים בארכיון הרכבת, היית מבין ששם היה בכלל קטר מאסיבי ולא קרונוע ולכן התוצאות אינן יכולות להיות ברות השוואה. הנהג שנפגע היום הוא אדם מאוד נחמד וזהיר (שמו שמור מטעמים מובנים) וברור מאליו שלא יכול היה למנוע את התאונה. מוקדם מאוד להסיק מסקנות בשלב זה בו טרם קברו את ההרוגים ! הבעיה איתך עמית היא שאתה ניזון מהטלויזיה ומהעיתונות. אנחנו קצת ניזונים מעוד מקורות חוץ מהתקשורת וכפי שגם אני ניזון בין היתר מהתקשורת, ראית שלא חסרו סתירות בין המקורות השונים. אני "קצת" יודע עוד מידע על התאונה הזו אבל תסכים איתי שלא כל דבר צריך לכתוב. היות וישנם נתונים נוספים שנודעו לי בחצי השעה האחרונה ואשר אינני מוסמך למוסרם מפאת רגישותם, אני חושב שזה איננו תפקידי ולכן גם אתה וגם אני נמתין בסבלנות להיוודע תוצאות הארוע. אם דובר הרכבת יחליט לתת מידע נוסף, הוא יתן. רק הוא מוסמך למסור סוג כזה של אינפורמציה. את אתר האינטרנט של הרכבת מנהל אדם מקצוען. אם לא ראית עד עכשיו איזכור לתאונה באתר, יש לכך סיבה טובה. לא עושים שום דבר בצורה נמהרת. אני מכיר את נהג הרכבת אישית ויכול לומר לך שמדובר באדם אחראי מאוד. פשוט לא היה לו מזל. וחוצמיזה: עד מחר בערב ניתעדכן כולנו לבטח במידע נוסף. לילה טוב מירושלים.
 
בהדזמנות זו אני רוצה להודות לאביתר

תשובה: בכלל לא היה קטר בארוע
הזה ! על איזה קטר אתה מדבר ? כנראה שאתה מתכוון לתאונה אחרת. כפי שערן כתב לפחות 3 פעמים, אנחנו מקבלים דיווחים בזמן אמת מכל מיני מקורות ! אני מביא את הדיווח מהם, גם כן בזמן אמת ואני לא אחראי לאמיתות המידע בזמן אמת ! הרי תמיד מתבררים הפרטים המדוייקים רק לאחר מס' ימים ! מה שכן ברור כרגע הוא שמס' הפצועים הכולל עומד על 197 בדיוק ולא 152. זו לא תאונה ראשונה מהסוג הזה וכבר פירסמתי בעבר מידע על מס' תאונות כאלה. הרכבת לא נסעה במהירות מקסימלית ואף היתה רחוקה מזה ! מי סיפר לך שהרכבת נסעה 90 קמ"ש ? ממש לא נכון. לא ניתן בכלל לבצע השוואה לתאונת הבונים. אילו היית קורא את 2 הקלסרים של מסקנות ועדת החקירה הנמצאים בארכיון הרכבת, היית מבין ששם היה בכלל קטר מאסיבי ולא קרונוע ולכן התוצאות אינן יכולות להיות ברות השוואה. הנהג שנפגע היום הוא אדם מאוד נחמד וזהיר (שמו שמור מטעמים מובנים) וברור מאליו שלא יכול היה למנוע את התאונה. מוקדם מאוד להסיק מסקנות בשלב זה בו טרם קברו את ההרוגים ! הבעיה איתך עמית היא שאתה ניזון מהטלויזיה ומהעיתונות. אנחנו קצת ניזונים מעוד מקורות חוץ מהתקשורת וכפי שגם אני ניזון בין היתר מהתקשורת, ראית שלא חסרו סתירות בין המקורות השונים. אני "קצת" יודע עוד מידע על התאונה הזו אבל תסכים איתי שלא כל דבר צריך לכתוב. היות וישנם נתונים נוספים שנודעו לי בחצי השעה האחרונה ואשר אינני מוסמך למוסרם מפאת רגישותם, אני חושב שזה איננו תפקידי ולכן גם אתה וגם אני נמתין בסבלנות להיוודע תוצאות הארוע. אם דובר הרכבת יחליט לתת מידע נוסף, הוא יתן. רק הוא מוסמך למסור סוג כזה של אינפורמציה. את אתר האינטרנט של הרכבת מנהל אדם מקצוען. אם לא ראית עד עכשיו איזכור לתאונה באתר, יש לכך סיבה טובה. לא עושים שום דבר בצורה נמהרת. אני מכיר את נהג הרכבת אישית ויכול לומר לך שמדובר באדם אחראי מאוד. פשוט לא היה לו מזל. וחוצמיזה: עד מחר בערב ניתעדכן כולנו לבטח במידע נוסף. לילה טוב מירושלים.
בהדזמנות זו אני רוצה להודות לאביתר
אני מטרף לערן ומודה לאביתר, שמוכיח פעם אחר פעם שאחנחנו הקהילה המקצועית והמעודכנת ביותר בנושאי תח"צ. תמיד המידע מתפרסם בפעם הראשונה אצלנו, במקרים שמחים ובמקרים עצובים. לאביתר יש הרבה קרדיט בפורום ובייחוד על המידה מהאירוע היום, ואין לזלזל באמינות המידע שהוא מעביר, מכיוון שהוא מגיע ממקור ראשון. מקווה שבעתיד תביא לנו מידע רק על אירועים משמחים
 
אינשאללה ! תודה רבה. נקווה שאנשי

בהדזמנות זו אני רוצה להודות לאביתר
אני מטרף לערן ומודה לאביתר, שמוכיח פעם אחר פעם שאחנחנו הקהילה המקצועית והמעודכנת ביותר בנושאי תח"צ. תמיד המידע מתפרסם בפעם הראשונה אצלנו, במקרים שמחים ובמקרים עצובים. לאביתר יש הרבה קרדיט בפורום ובייחוד על המידה מהאירוע היום, ואין לזלזל באמינות המידע שהוא מעביר, מכיוון שהוא מגיע ממקור ראשון. מקווה שבעתיד תביא לנו מידע רק על אירועים משמחים
אינשאללה ! תודה רבה. נקווה שאנשי
השטח בארוע הבא שאינשאללה יהיה ארוע טוב שכיף לדווח עליו יהיו מדוייקים יותר בדיווחי האמת שלהם. אנחנו פירסמנו כאן את דבר התאונה ראשונים לפני כל אתרי האינטרנט בישראל. התאונה ארעה בשעה 17:47. אני קיבלתי את המידע בשעה: 17:49 !!! לקח לי 10 דקות לאמת פרטים ! בשעה: 18:01 פירסמתי ראשון לפני כולם בעולם ! לילה טוב מירושלים ותודה רבה !
 

יהוושע

New member
היי אביתר,האם נכון יהיה לומר שבמקרה

אינשאללה ! תודה רבה. נקווה שאנשי
השטח בארוע הבא שאינשאללה יהיה ארוע טוב שכיף לדווח עליו יהיו מדוייקים יותר בדיווחי האמת שלהם. אנחנו פירסמנו כאן את דבר התאונה ראשונים לפני כל אתרי האינטרנט בישראל. התאונה ארעה בשעה 17:47. אני קיבלתי את המידע בשעה: 17:49 !!! לקח לי 10 דקות לאמת פרטים ! בשעה: 18:01 פירסמתי ראשון לפני כולם בעולם ! לילה טוב מירושלים ותודה רבה !
היי אביתר,האם נכון יהיה לומר שבמקרה
של רכבת גרורת קטר הנזק פחות בהרבה?
 
בהחלט סביר להניח כך. אילו G26 היה

היי אביתר,האם נכון יהיה לומר שבמקרה
של רכבת גרורת קטר הנזק פחות בהרבה?
בהחלט סביר להניח כך. אילו G26 היה
בראש הרכבת, רוב הסיכויים שרק נהג המשאית היה נהרג ואילו איש מבין נוסעי הרכבת לא היה נפצע בינוני או קשה, מקסימום קל. ליל מנוחה מירושלים ידידי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה