אולי אתם תדעו מי כתב את המכתב?

יש בויקיפדיה הפניה לIPCC

http://www.ipcc.ch/pdf/assessment-report/ar4/syr/ar4_syr_spm.pdf
ושם נאמר שהיתה התחממות. וזה רק עד 2006 ומאז למיטב ידיעתי היתה עוד התחממות. לפחות ככה זה מרגיש והקרחונים נמסים. אין חולק שמפלס הים עולה.
האקלים משתנה, נעשה משוגע כזה. נכון שמוקדם עוד לדעת עם זו מגמה או סטייה זמנית, אבל כפי שאמרתי מוטב להזהר מאשר להצטער. ללכת כל הזמן על הקצה זה ממש טיפשי.
 

the YOOK

New member
הנה:

http://www.newsnet5.com/dpp/weather...ffice-declares-Earth-hasnt-warmed-in-15-years

http://www.foxnews.com/scitech/2010...gnificant-years-admits-uks-climate-scientist/

(המוסד בקישור השני הוא הספק הרשמי של מידע ל- IPPC, ה- CRU)

זו הצהרה כללית של מדענים מהתחום, עכשיו כשהספינה מתחילה לטבוע (חוץ מבתקשורת הישראלית...):
http://www.designnews.com/author.asp?section_id=1366&doc_id=238562&cid=NL_Newsletters+-+DN+Daily

ואני ממליץ לך להריץ חיפוש בגוגל על הביטוי "climategate" כדי להבין מה שווים מלכתחילה הנתונים האלו...
 
דנו על זה בועידת המדינות המתועשות

האחרונה, דנים בזה כל הזמן בכובד ראש. באוסטרליה עשו צעדים משמעותיים. יש קנסות על פחמן דו חמצני וכו'. זה לא נשמע שהספינה טובעת. באשר לקישורים שהבאת - מרפרוף קצר כבר ראיתי סתירה מול מסמך רשמי של הIPCC (שההתחממות נפסקה אחרי אל ניניו של 98). באופן כללי יש מגמה של התחממות. במאה השנים האחרונות חלה התחממות של כשלושת רבעי המעלה. עכ"פ אין ביכולתי להוכיח דבר ולא רציתי להכנס לזה, אלא רק לדון בגישה של הכל בסדר וכל מי שאומר אחרת הוא סתם היסטרי סמולן במקרה הטוב או שקרן ומניפולטור במקרה הרע. לדעתי זו גישה פסולה מן היסוד. אם יש אנשים רציניים שטוענים טענות כדאי לבדוק אותם בכובד ראש. ונשמרתם לנפשותיכם (אני לא אומר את זה בתור ארגומנט דתי למען הסר ספק).
 

the YOOK

New member
אני מכיר את הסוגיה הזו לעומק,

ואפילו יצא לי להתכתב בנושא עם ניר שביב ועם בועז ארד (מקים "הבלוג הירוק").
http://www.green-logic.info/

אני מוכן להכנס לעובי הקורה בכל נושא ספציפי שקשור לתרמית שנקראת AGW, ואני מבטיח לך שאין שום סיבה מדעית לצעדים שננקטו בעולם.
 
להבטיח זאת לא יכולים גם המדענים

הכי גדולים כי מדע הקלימטולוגיה עדין בחיתוליו. הקרחונים נמסים ככה סתם ? מפלס הים עולה סתם ?
 

the YOOK

New member
"הקרחונים" לא נמסים (חלק מהם נמסים,

חלק גדלים) - כנ"ל לגבי מפלס הים. דברים אלו היו ידועים ב- 2006 עוד לפני שנתגלתה המרמה המדעית ב- 2009. אביא ציטוטים בנידון כשאהיה בדירה.
 

the YOOK

New member
הבטחתי ולכן אקיים

ראשית נתקלתי במקרה בזה היום (מה שהזכיר לי): http://www.green-logic.info/2012/10/blog-post_5.html

אבל בגלל שהבטחתי מקורות מלפני הקליימטגייט, ובגלל שאני עצלן מידי מכדי להעתיק את כולם לכאן, ר' התמונה הבאה:http://imageshack.us/photo/my-images/28/51191100.jpg/

לגבי מפלס הים, ר' תיעוד של ירידה במפלס הים באיזור האיים המלדיביים בין השנים 1983-2003: Morner N.A. "sea level changes. The maldives project. freed from condemnation to become flooded", Abstract EFS-AUGEUG, Nice

ור' כאן: http://www.green-logic.info/2010/02/blog-post_2236.html

ובקיצור - הפחדות. אוספים המון נתונים באופן סלקטיבי כדי לצייר תמונה "עגומה" ולהניע תהליכים פוליטיים משמעותיים.
 
אין לי זמן לעיין בזה לעומק כרגע

אבל זה מאוד מעניין ואני מניח שבקרוב אתפנה לכך. בקלות מצאתי המון מאמרים ממקורות ראויים שמצביעים אחרת. מאיפה התמונה מצולמת ?
 

the YOOK

New member
לא טענתי שאין חפיפה,

טענתי שבוודאי לא ניתן להצדיק את זה ע"י הסתמכות על ההלכה, גם אם עומד בפניך אדם דתי.

הביטחון, כאמור, הוא האינטרס המשותף היחיד לכל האזרחים במדינה. לא ניתן לשמור על הביטחון באמצעות חברות פרטיות קטנות, אלא רק באמצעות שיתוף פעולה כלל ארצי - מה שיוצר דה-פקטו מונפול על הביטחון. אם יש מונפול על הביטחון כהכרח, עדיף שהוא יהיה נתון לרגולציה של העם ע"י בחירות.

אגב, רות'ברד ייסד את הזרם שנקרא "אנרכו-קפיטליזם" שמאמין שללא המדינה יקומו איזורים (קהילות) עם חוקים פנימיים וחברות ביטחון מקומיות מתחרות. הוא מאמין שגם את הבעיה הזו ניתן לפתור באמצעות סחר חופשי בין בני אדם (מה שלא לחלוטין בלתי סביר). מה שבפועל יקרה לדעתי הוא שאנרכו-קפטיליזם יהפוך תמיד למדינה. התקווה שלי היא שהמדינה תהיה כמה שיותר חלשה בשליטה על האזרחים שלה - שתכפה את המינימום ההכרחי.
 
לחם ובגד לא משותף ?

אז אולי לפחות דוגמה חביבה על ל' - להשתין ?
ביטחון זה לא רק מפני אויבים. הרבה יותר מתים מרעב ומחלות מאשר במלחמות. גם זה דורש מאמץ בהיקפים הכי רחבים שאפשר.יותר ממלחמה אגב. בארה"ב יש צבא שכיר והוא הצבא החזק בעולם אבל מערכת הבריאות שלהם קורסת. והרווחה ג ם כן. ויש שם המון פילנתרופים עשירים. בסין אגב יש שוק חופשי בריא. היום היא המדינה החזקה בעולם מבחינה כלכלית. לפני הקומוניזם היה שם רעב עצום. מתו מיליונים
 
ביחוד מעניינת הלכה ט'

[ו] הכופה אחרים ליתן צדקה, ומעשה אותן--שכרו גדול משכר הנותן; ועל גבאי צדקה וכיוצא בהם נאמר "ומצדיקי, הרבים, ככוכבים" (דנייאל יב,ג).
 
למעלה