"אם תשמיני אעזוב אותך"

"אם תשמיני אעזוב אותך"

אמר לי פעם בן זוג. עברו שנים, אני לא השמנתי ואני לא איתו (לא בגלל זה ספציפית). אבל זה גרם לי לעשות חושבים. בזוגיות ארוכה אנחנו משתנים, גם באופי וגם בגוף. אישה בת 40 לא תראה כמו בגיל 20. ובטח כשתהיה בת 60 היא תראה לגמרי אחרת. מדוע אם כך נמשיך להימשך ולאהוב אדם שלא נראה והרבה פעמים גם לא מתנהג כמו שהיה כשהכרנו אותו? וזה גם מחזיר לשאלה שעלתה כאן על בן זוג לכל החיים. האם זה ראלי לדרוש שהאהבה תמשיך גם כשהאדם משתנה? ואולי זה כל היופי שבאהבה, שהיא גורמת לנו לראות את בן הזוג במשקפיים ורודים?
 

Miss פטל

New member
עכשיו זה נראה לנו אחרת מאשר איך שזה

באמת יהיה.. אם אני עכשיו אדמיין את הבן זוג שלי משמין- זה נראה לי מגעיל, אם אני אדמיין אותו זקן ואיך נתנשק, זה גם בהחלט מגעיל!
אבל! זה הכל נראה ככה עכשיו..אבל אנחנו חיים יחד, אנחנו משתנים ביחד, אנחנו נזדקן ביחד, וזה הכל קורה באיטיות מה שנותן לנו זמן להיתרגל לזה ואז זה נראה נורמלי לגמריי. האופי של הבן אדם לא ישתנה ביום אחד פתאום, זה יקרה בהדרגתיות, ואנחנו נהיה שם לצידו ואנחנו נשתנה ביחד, ואנחנו נזדקן ביחד. אנחנו בהתחלה אנשים שונים ועם הזמן אנחנו יותר ויותר נהים כמו אחד שלם, יותר ויותר חושבים בצורה זהה, אומרים את אותם המשפטים באותו הזמן. ככה שאם אנחנו נשתנה,אז נשתנה ביחד..וזה לדעתי כל היופי בזוגיות, לבנות חיים ביחד, להישתנות ולהיזדקן ביחד
 
המממ

קודם כל חג שמח
אומנם יופי גם קובע ואני לא הולך לומר פה יופי אופי וכל הדברים הבאמת חשובים האלו, אלא רק לומר שבגיל מאוחר כשמזדקנים מה שנשאר בולט באמת זו האישיות האופי . והכי חשוב לדעתי הוא עניין הטיפוח. זהו בינתיים - סיימתי את דבריי הקצרים
 
לא נסיך ולא מושלם ../images/Emo45.gif

כשגרים/עובדים/רואים מישהו כל יום כבר לא רואים את היופי/הכיעור החיצוני, מתרגלים להופעה/לפרצוף של האדם. כשמכירים מישהו תקופה ארוכה האישיות היא הקובעת ואותה רואים.
 

ShirShir

New member
אולי אני צעירה וחסרת ניסיון ביחס ל

רבים אחרים כאן, אבל אני חושבת שעם הזמן אנחנו מתאהבים יותר ויותר ביופי הפנימי של בן/בת הזוג ופחות מתעסקים ביופי החיצוני. לא? וגם.. ככל שמכירים יותר את היופי הפנימי כך משתנה בעינינו המראה החיצוני, והוא לעיתים תופס גוון קצר שונה.
 
צודקת ../images/Emo13.gif

יופי הוא דבר שמשתנה ואם אין לך מספיק כסף אז גם לא תוכל להחזיר אותו למצב שאוליי היית רוצה... היופי הפנימי הוא באמת החשוב . אבל שוב, לי אישית חשוב טיפוח, שאישה תהיה מטופחת.
 

ShirShir

New member
תודה../images/Emo13.gif ומסכימה איתך:

טיפוח זה לא יופי חיצוני, אלא השקעה באסתטיקה, היגיינה וכו', ללא קשר ל"נתוני הבסיס"
 

seeyou

New member
גוף ,נפש ושאר הירקות-../images/Emo140.gif

חשבתי להגיב על כול שאלה בניפרד.. האוכל חייב לאורר את התיאבון לכן חשוב,לא פעם צורת ההגשה טיב של המרכיבים מקום –סביבה בה נערכת הסעודה (הסדר , משתנה מאדם לאדם---) למה? בגלל שאנו אוכלים לא רק עם הפה אלא גם עם הנפש גם בסקס ישנם אותם תנאים! לגוף האסתטי של האישה יש משקל כבד ביחסים הבין זוגי-לא רק בזמן הסקס! בכול גיל "אישה" יכולה לשמור על "האריזה" שלה ,לטפח אותה אם יש לה רצון הרי הכול בא מהראש. פגשתי לא פעם נשים 40++ במצב "טוב מאוד" ,יותר טוב מבנות 17+ , אשר מציגות את שער "הירוקות" הלא מבושלות לראווה כתמורה להופעה הכללית! הבעיה של רוב הנשים היא,שאחרי החתונה מתחילות להזניח את עצמם בטענה:"התחתנתי כבר-אין צורך" נכון בפיקניק בשר (שמן) זרוק על האש טעים יותר מאשר אוכל מעודן במסעדה אבל כמה פעמים בשנה עושים פיקניק? אי אפשר בלי בדיחה קטנה- SEXUAL DYSFUNCTION (R) "Doctor," the embarrassed man said, "I have a sexual problem. I can't get it up for my wife anymore." The Doctor looked at the man, and replied, "Mr. Thomas, bring her back with you tomorrow and let me see what I can do." The next day the worried fellow returned with his wife. "Take off your clothes, Mrs. Thomas," the Doctor requested. "Now turn all the way around...Lie down please...Uh-huh, I see. OK, you may put your clothes back on." The doctor took the husband aside. "You're in perfect health," he said. "Your wife didn't give me an erection either." keep smiling יוסי
 
למה אתה כותב רק על נשים?

לך ברחוב והבט סביב. כמה גברים מוזנחים תראה? עם כרס משתפלת מעבר לחגורה, המכנסיים יורדים עד לקו החריץ ודאודורנט מילה זרה להם. ומי שרואה בחתונה את סוף הדרך הרי שהיא תהיה סוף הדרך הזוגית שלו.
 

seeyou

New member
אני רק עניתי לך!../images/Emo6.gif

המכתב שלך ,לא היה כתוב בצורה כללית על "שמנים", ברור שלא חסרים גברים מוזנחים כפי שתארת.
 

s h i r k u s h

New member
בני אדם משתנים...

הן באופי והן בגופנו- בזה אין ספק. אני מאמינה שאם אנחנו אוהבים מישהו, לא משנה לנו איך הוא נראה, כי התאהבנו לא רק ביופיו אלא באופיו ובהתנהגותו. פעם אמרו לי משהו כל כך נכון, כשקינאתי בילדותי בכל הבנות המקובלות החתיכות: "יופי הולך, אופי נשאר" אני נראית בסדר, החבר טוען שאני יפיפייה, לא מאמינה בזה כל כך אבל שיהיה... ובכל זאת חשוב לי ואני שמחה על האופי שלי ועל איך שחינכו אותי לעזור ולתרום לקהילה ולאחרים כי זה הפך להיות חלק ממני. האמת שיש מקרים בהם חותכים קשר רומנטי בגלל שכבר אין משיכה, אבל מאמינה שאם אוהבים מישהו יש משיכה בסיסית לפחות או אפילו יותר מבסיסית.
 
אם שמת לב

את כותבת על יופי בלבד. ממשיכים להיות איתו בגלל האופי שלו, בגלל שהוא היה יפה פעם. זה לא אומר שעכשיו הוא מכוער אלא רק יותר "זקן" או מזדקן. לא משתמשים בדבר מה וזורקים אותו רק בגלל שהוא ישן. אי אפשר ללכת ולהחליפו בחנות באחר.
 
כשזוגיות מתבסס על משיכה חיצונית

היא גם תתמוסס הרבה לפני שמתרחשים השינויים החיצוניים. אבל במקרים רבים לזוגיות יש עוד סיבות, ואז השינוי הפיזי לא משפיע על הזוגיות. ישנם מקרים שהחיים בזוג נמשכים אבל ישנן בגידות בתוך הזוגיות. בן הזוג הבוגד מחפש לקשר מיני בן זוג אחר שנראה טוב יותר. היום אני יודעת ממרום 17 שנותיי בזוגיות בה אני נמצאת שהאהבה מקבלת מימדים נוספים והיא חזקה יותר עם הזמן ולכן החיצוניות פחות משמעותית . (אבל אולי רק אצלנו זה ככה לא אני ולא בן זוגי היינו חתיכים מדהימים שהכרנו כך שהחיצוניות היא פחות משמעותית) אחת הסיבות שאני איכשהו מקבלת את הוורקהוליות של בעלי קשורה לעובדה שהוא קיבל אותי, אהב אותי, ונתן לי הרגשה הכי טובה בעולם כשחיצונית נראיתי כמו מפלצת (בגלל ניתוחים שנאלצתי לעבור).
 

seeyou

New member
../images/Emo45.gif-זה נכון

A man who is attracted by your mental appearance loves you more than a man who is attracted by your physical appearance.
 

טלצ

New member
דעתי הבלתי קובעת

אולי זה נשמע פלצני - אבל אני א מסתכלת על החיצוניות בכלל. שנינו נחמדים, לא דוגמנים ולא מכוערים, אבל אני חושבת שהרבה יותר נעים להיות עם מישהו שהוא יפה מבפנים. אבל יש דבר אחר. יש אנשים שהם לא יפים אבל מיד נקיים ואסתטיים וישגברים שהם יפים מאוד אבל תמיד מוזנחים תמיד עם ריח רע תמיד לא מגולחים וזה הרבה יותר מגעיל. יש לנו בעבודה בחור צעיר ששוקל אולי 130 ק"ג ואפילו יותר, אבל תמיד הוא לבוש (למרות שזה ממש לא נראה סקסי או מגרה), תמיד מריח, תמיד מקולח, תמיד מגולח, תמיד חיוך על הפנים - ואני חושבת שזה הרבה יותר חשוב מיופי. לגבי - אם תשמיני אעזוב אותך. יש לי בעיה חמורה כל פעם שאני משמינה ולא מצליחה לרזות בעלי אומר לי שהוא אוהב אותי ככה (מה לעשות אוהב שיש ריפוד ואיפה לתפוס) לא שאני שמנה במיוחד, וזה לא נותן לי את המוטיבציה לרדת. מצד שני בעל שאומר דבר כזה זה מאוד מעליב ומגעיל. סתם הבאתי את דעותיי בכמה נושאים - שבת שלום לכן
 
נקודה חשובה העלית-לא היופי הוא

שחשוב דווקא כמו איך האדם מטפח את עצמו. ואם בן הזוג מפסיק לטפח את עצמו עם השנים (לא מדברת על איפור מיוחד אבל אסטטיקה בסיסית) הרי שהוא למעשה חוטא לבן הזוג שלו.
 
זה מה שאמרתי ../images/Emo13.gif

נפגעתי קשה מאד עכשיו
למה לא אומרים לי שדבריי נכונים ורק כאשר אישה כתבה זאת היא מקבלת את הקרדיט? האם אני צריך להסיק מסקנה לא נכונה מכל זה? אריה התוהה....
 
למעלה