"אם תשמיני אעזוב אותך"

טלצ

New member
הלו -

אתם רואים איזה קנאים אתם? עד שיצא לי לכתוב משהו שנשמע טוב? אתה יודע מה? אתה 10......
 
הלו הלו תירגעי ../images/Emo13.gif

תני קרדיט, מה יש? חיבוק, חיוך ונשיקה לא עולים כסף
 

טלצ

New member
../images/Emo9.gifחיוך לא איכפת לי

אבל חיבוק ונשיקה שמורים לבעלי
 
אתה רווק, נכון?

אז כשתהיה נשוי כבר תבין עם הזמן שאתם תמיד מופלים לרעה
ורק שלא תסיק לנו מסקנות לא נכונות
 

גילוש17

New member
אבל זה בדיוק העניין ב**קשר**

לעומת יחסים ללא מחויבות - סטוץ ונגזרותיו. בקשר נקשרים לאדם השני. הרי המטרה במערכת יחסים, חוץ משכל אחד יהנה בן הזוג כפרט, היא ליצור משהו חדש ביחד. ולביחד הזה אין שום קשר למראה חיצוני... ובכלל נראה לי שעם הזמן, חשיבתו של המראה החיצוני יורדת. שלא תבינו אותי לא נכון- אני חושבת שזה נהדר שהן הגבר והן האישה ישקיעו במראה שלהם מתוך מחשבה על בן הזוג, אני והחבר שלי מיד מנסים להפתיע אחד את השני בתלבושות יפות
. בקיצור- טיפוח חיצוני הוא נהדר וחשוב (בכל זאת- השמנה היא הדרך להמון תחלואות), אבל אין מה להשוות אותו בסדר גודל לטיפוח פנימי, וטיפוח הביחד.
 

Tully Is Here

New member
ואם זה לא יהיה באשמתך??

אם זה יקרה כתוצאה ממחלה (חלילה) או מהריון אז זה יהיה בסדר?? לא חושבת שיש תשובה לגבי "לכל החיים", כל אחד ומה שהוא מוצא ומה שמתאים לו אבל עם השנים אנחנו משתנים, גם חיצונית וגם פנימית, זה נקרא להתבגר, אי אפשר לברוח מזה ובמידה ולומדים לעבור את התהליך הזה ביחד אז יש סיכוי גדול שזה יצליח. אנחנו ביחד סה"כ שנתיים וכבר חלו בנו שינויים, זה חלק מהתהליך, ואנחנו לא אוהבים פחות. אותי אישית יטריד הרבה יותר אם בעלי בגיל 60 יתנהג כמו שהוא התנהג בגיל 20 ולא איך הוא נראה או יראה. ועוד יותר יטריד אותי אם בעלי יהיה איתי בגלל איך שאני נראת או ישים איזושהיא התניה בסיגנון על מערכת היחסים שלנו. קשר אמיתי זה צמיחה והתפתחות והבנה וקבלה אחד של השני, גם חיצונית וגם פנימית.
 

גפן27

New member
על כבוד ואסתטיקה

לדעתי.. אנחנו צריכים להמשיך ולטפח את עצמנו כפי שעשינו לפני שהיינו בזוגיות, מתוך כבוד והערכה לעצמנו ולבנזוגנו. אדם שמזניח את עצמו או מרשה לעצמו להשמין באופן קיצוני אחרי החתונה/ לאחר מס' שנות זוגיות, הוא כאילו אומר במילים אחרות: "אין לי סיבה להשקיע במראה החיצוני יותר. בן הזוג שלי בכיס שלי", תפישה של בן הזוג כ"מובן מאליו". כמובן שאי אלו שינויים מתרחשים בין שנות העשרים המוקדמות ועד ארבעים-חמישים-שישים, שינויים שחלים בד"כ על שני בני הזוג. אך עדיין לדעתי, עם המודעות של היום לאורח חיים בריא אין סיבה להשמין בצורה קיצונית, להזניח פעילות גופנית ובטח ובטח שלא לוותר על אסתטיקה. קודם כל עבור עצמנו, ואח"כ עבור בני זוגנו.
 

גלית35

New member
איזה מזל שאני באה כבר שמנה../images/Emo20.gif

מהבית
ולדעתי אחרי המון שנים של זוגיות יש אהבה אבל יש גם הרגל. ומה עם אותו הגבר שיגדל כרס ויקריח? ומה יקרה אם חס וחלילה אחד מבני הזוג יעבור תאונה או השד יודע מה ויהפוך גידם, או נכה? אני חושבת שאם השינוי הוא פיזי לאהבה זה לא צריך לשנות. את השאלות האלו היתי שואלת בעוד שנה שנתיים את הבעלים של הנשים שעברו שינוי בתוכנית הברבור.
 
אל תזכירי אפילו את התוכנית הדוחה

ההיא. פשוט צריך להוציא אותה מחוץ לחוק. לוקחים אישה ומתעללים בה פיזית ונפשית במשך חודש. ואח"כ היא צריכה להגיד להם תודה. אכן מעניין מה יעלה בגורל אותן נשים בעתיד. וזה לא שאני נגד שיפוצים. אבל במידה ובטעם...
 

Miss פטל

New member
../images/Emo45.gifבהחלט התוכנית מזעזעת!

כל התוכנית סובבת סביב פירסום ניתוחים פלסטיים ולא מתרכזים כמעט בכלל בנפש..שזה בעצם הגורם העיקרי לבעיות של בחורות האלו. לדעתי התוכנית ממש מיותרת וזאת ממש התעוללות. ומיותר להגיד שרק בחורה או שניים באמת היו צריכות את הניתוחים, השאר בכלל לא היו צריכות כלום! הראו לנו אותן בבגדים מוזנחים, עם שיער מבולגן ובלי איפור! מי לא נראת ככה בבוקר???
אם היו מאפרים אותן, עושים תספורת חדשה, שימלה יפה וטיפול פסיכולוגי טוב-היו משיגים תוצאות זהות או אף יותר טובות!
 

גלית35

New member
אני רק מנסה לדמיין איזו הרגשה זו../images/Emo20.gif

פתאום לראות את עצמך במראה ולגלות שהנפש שלך כלואה בגוף אחר.
 

Miss פטל

New member
../images/Emo45.gif

אבל במהלך כל התוכנית של כמה חודשים, הם מכניסים לבחורות האלה לראש שזה בדיוק מה שיגרום לה להיות מאושרת שזה בדיוק מה שהיא צריכה..ככה שהיא מצפה להיות שונה לגמריי. כמה שיותר שונה-יותר טוב. עצוב יותר. והכי עצוב שלא מספרים לנו..ובטח גם לא לבחורות האלו,לפני התוכנית, שהניתוחים האלה לא חד פעמיים, חלק מהניתוחים צריך לעשות כל כמה שנים(אם לא רוצים לחזור למצב הקודם)
 

גלית35

New member
הצד הפיזי הוא סיפור אחד, אני לא../images/Emo20.gif

מאמינה שתוך שלושה חודשים, גם אם יש שם טיפול פסיכו' צמוד אפשר ככה להשתנות נפשית. שינוי נפשי הוא תהליך שעוברים לאט לאט ואפילו במשך שנים.
 
זה מייצג את תרבות האינסטנט

"זבנג וגמרנו". הכל במכה אחת תוך כדי שהם מנתקים את הבחורה מכל מי שקרוב לה. שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה. לוקחים אדם ותוך 3 חודשים מעמיסים עליו כמות כזו של ניתוחים שיכולה למוטט נפשית גם אדם חזק. ורובם אכן מיותרים. בחורה אחת סרבה שינתחו את אפה כי אמרה שאם לא תזההה את עצמה במראה תשתגע. איזה מכבש לחצים הפעילו עליה. "היא לא תהיה מושלמת..." ואותם מיליונים שצופים בתוכנית לא מבינים ששלמות היא משהו שלא ניתן להשיג בניתוח פלסטי.
 
למעלה