"אם תשמיני אעזוב אותך"

maybesure

New member
תכונות

לדעתי הבעיה היא לא דוורא במראה החיצוני, אם כי ישנם כאלו שהיו מוכנים לפרק זוגיות גם על הרקע הזה. אבל מה עושים כאשר תכונות שנראו לנו בתחילת הדרך יעילות, הופכות להיות מטרד, מקצינות? למשל, אני באתי לזוגיות מבולגנת נורא, הוא הביא איתו סדר ונקיון. היום אני אחראית לארגון הבית, והוא הפך להיות יותר ויותר סטרילי, איסטניסט ממש. לעמים עד כדי טקסי נקיון שלוקחים שעות, וחוקי סטריליות, אפילו בטיולים ופיקניקים, והצורך לחזור הביתה מיידי בכל פעם שעושים פעילות מלאת אבק/חול וכו'. הוא בא לזוגיות בלי צורך בחברה. מספיקה לו השקעת היתר בעבודה והקולגות שם. אני באתי עם צורך תמידי בחברה, בשנים שילדינו היו רכים לא ממש יכלתי להשקיע בקשרים כי כמובן שהטיפול בילדים נפל עלי בעוד הוא משקיע ומתמכר לעבודה. גם אני עבדתי, בנוסף לטיפול בילדים ובבית, אבל הוא ממש ברח (ואחרי שנים גם הודה בזה, שזו בריחה). היום שהילדים בוגרים יותר ופחות זקוקים לטיפול שלי, אני נזקקת לחברה, ומנסה לפתח קשרי חברה, הן מהעבר והן חדשים, למורת רוחו. היו תקופות שהוא ניסה לעשות הכל לטרפד את קשרי. החל מסצנות קנאה מכוערות, ועד לביקורת קשה על כל חברה שאירחתי לקפה או שיצאתי איתה לקפה (שלא לדבר על מפגשי בוגרי תיכון שהוא לא מפסיק לקנא ומתעקש להצטרף אלי כשומר ראש) היום הוא נרגע קצת כי הבין שאין כאן עניין לבגידה. אני אוהבת אותו, למרות התכונות שלפעמים לא מאפשרות לי נשימה. אני מתארת לי שחלק מהתכונות שלי גם מדירות שינה מעיניו, כי גם שלי הקצינו. מה שאני ממש לא מאמינה: שהבעל של השכנה/חברה/אחרת... יותר ירוק! אין חיה כזו התאמה מלאה. סביר שיכלה להיות התאמה טובה יותר, אך לעולם לא מושלמת. עם הבאגים של בעלי אני כבר יודעת להסתדר, ויודעת איך לאהוב אותו ביניהם. מצד שני-אם לא נראה לו והוא רוצה לעזוב, הוא חופשי. מעולם לא אחזתי בו, ואני לא מאמינה שנייר הרבנות הוא אזיקים. אני גם אבין כי לא מאמינה שאנשים חייבים לחיות בזוגיות טוטאלית, או לדרוש לאהוב לנצח. חגשמח ושבתשלום.
 

seeyou

New member
טענות מוצדקות-../images/Emo140.gif

" למשל, אני באתי לזוגיות מבולגנת נורא, הוא הביא איתו סדר וניקיון.
-זה באמת נדיר...! בדרך כלל זה הפוך! "היום אני אחראית לארגון הבית, והוא הפך להיות יותר ויותר סטרילי,. לעמים עד כדי טקסי ניקיון שלוקחים שעות, וחוקי סטריליות, אפילו בטיולים ופיקניקים'." את מתארת את אשתי?
לכול דבר שנעשה בצורה מוגזמת יש סיבות!
בדרך כלל אומרים שכאשר אישה משקיעה בניקיון הבית בצורה מוגזמת סימן שיש לה "בעיות" הקשורות בסקס! האם זה גם במקרה שלך? יוסי
 

ShirShir

New member
איך זה מתקשר לסקס? ../images/Emo8.gif

אני די בלאגניסטית ואני תופסת שוונג של ניקיונות וסדר כשאני עצבנית. אומרים שלסדר את החדר/הבית זה עושה סדר בראש ובחיים. תנסו פעם ותראו.
 

seeyou

New member
מאחר ואת-בלאגניסטית -../images/Emo24.gif

אין לך ממה לחשוש הסקס שלך נמצא במצב תקין לפחות מהבחינה זאת! כאשר תתחילי לעסוק בסדר וניקיון בצורה מודזמת אז לשאול את עצמך...למה?
 

seeyou

New member
הגבר מקנא-../images/Emo3.gif

היו תקופות שהוא ניסה לעשות הכול לטרפד את קשרי. החל מסצנות קנאה מכוערות, ועד לביקורת קשה על כל חברה שאירחתי לקפה או שיצאתי איתה לקפה (שלא לדבר על מפגשי בוגרי תיכון שהוא לא מפסיק לקנא ומתעקש להצטרף אלי כשומר ראש שוב לי זה מובן ההתנהגות שלו את אומרת:"אני באתי עם צורך תמידי בחברה".." נזקקת לחברה, ומנסה לפתח קשרי חברה, הן מהעבר והן חדשים,"... שוב החשש שלו כ"זכר"! גם אחרי הרבה שנים שאתם ביחד, עדיין מקנא ....בכול גבר-חבר שהיה לך בתיכון אפילו...
 
למעלה