אתר חדש לחברת כביש חוצה ישראל

מצב
הנושא נעול.

barak67

New member
אף פעם לא הבנתי את הכפל הזה

כביש 4 הוא כביש בגין
הקטע שמחבר את הגבעה הצרפתית ורמות הוא חלק מכביש מס' 9, זה שאמור להתחבר לסיבוב מוצא בהמשך.
אף פעם לא הבנתי את הכפל הזה
לתת לכבישים ירושלמים מספרים של כבישים ארציים וחלקם קיימים כבר 4,9,16 למה הכביש בין ראש הנקרא לעזה צריך להיות גם כביש ראשי בירושלים? מוזר ביותר.
 

mucool2

New member
אבל הכי גרוע -

אף פעם לא הבנתי את הכפל הזה
לתת לכבישים ירושלמים מספרים של כבישים ארציים וחלקם קיימים כבר 4,9,16 למה הכביש בין ראש הנקרא לעזה צריך להיות גם כביש ראשי בירושלים? מוזר ביותר.
אבל הכי גרוע -
כביש מס' 1 (בין העיר העתיקה לפסגת זאב), שמצטלב עם כביש מס' 1 (ת"א-ירושלים-ים המלח) בצומת הגבעה הצרפתית.
 

barak67

New member
מה אתה רציני זה לא כביש 60?

אבל הכי גרוע -
כביש מס' 1 (בין העיר העתיקה לפסגת זאב), שמצטלב עם כביש מס' 1 (ת"א-ירושלים-ים המלח) בצומת הגבעה הצרפתית.
מה אתה רציני זה לא כביש 60?
אני מתכוון משער שכם דרך חיים בר-לב זה נקרא גם כביש מס' 1?
 

mucool2

New member
בירושלמית, כן

מה אתה רציני זה לא כביש 60?
אני מתכוון משער שכם דרך חיים בר-לב זה נקרא גם כביש מס' 1?
בירושלמית, כן
והקטע שמצפון לצומת הגבעה הצרפתית (עם הגשרים והמחלפים) הוא כבר לא חלק מכביש 60.
 

lunaluna1

New member
בנית הכביש הזה איטית כמו צב...

נצל"ש- אגב כביש 9 הירושלמי הוחל
בסלילתו. קטע אספלט הונח כבר ממחלף רמות ועד לכניסה למנהרה. למי שמתעניין.
בנית הכביש הזה איטית כמו צב...
הבניית אמורה הייתה להסתיים בשנת 2004. לאחר מכן נדחה ל - 2005, 2006 ואני מניח לפי קצת ההתקדמות שזה ידחה אף יותר. הכביש הכה חשוב הזה היה צריך להסתיים ממזמן, אבל אני לא רואה אותו נפתח בשנתיים הקרובות. הם בונים אותו כל כך לאט...
 

בועז ל

New member
טוב, זה לא חדש. כמעט כל פרויקט

בנית הכביש הזה איטית כמו צב...
הבניית אמורה הייתה להסתיים בשנת 2004. לאחר מכן נדחה ל - 2005, 2006 ואני מניח לפי קצת ההתקדמות שזה ידחה אף יותר. הכביש הכה חשוב הזה היה צריך להסתיים ממזמן, אבל אני לא רואה אותו נפתח בשנתיים הקרובות. הם בונים אותו כל כך לאט...
טוב, זה לא חדש. כמעט כל פרויקט
רציני וחשוב מתעכב כמה שנים טובות בארץ ואפילו אם מדובר במחלף שורש העלוב..
 

fireman

New member
נראה אתכם שוברים את השיא של

טוב, זה לא חדש. כמעט כל פרויקט
רציני וחשוב מתעכב כמה שנים טובות בארץ ואפילו אם מדובר במחלף שורש העלוב..
נראה אתכם שוברים את השיא של
כביש באר שבע דימונה....30 ק"מ....ממוצע סלילה של 3 ק"מ בשנה ובסה"כ 10 שנים!
 

בועז ל

New member
אין לנו סיכוי, אבל אנו שומרים

נראה אתכם שוברים את השיא של
כביש באר שבע דימונה....30 ק"מ....ממוצע סלילה של 3 ק"מ בשנה ובסה"כ 10 שנים!
אין לנו סיכוי, אבל אנו שומרים
לעצמנו את זכות התגובה עם הנשק הסודי שלנו: מחלף שורש ו A1 .
 

OMER G17

New member
עדיף לשפר את התח"צ שם

תצחק תצחק
אבל לא תאמין איזה פקקים יש בשעות הבוקר בין עכו-לקריות-לחיפה. גם לצפונים מגיע כביש מהיר.
עדיף לשפר את התח"צ שם
להכפיל את המסילה ולדאוג לקווים מזינים...וגם לקדם את הרק"ל וכל הרעיונות של יפה נוף...חוץ מזה נראה לך באמת שמישהו מעכו יעלה על כביש 6 בשביל להגיע לחיפה?
 

ManInBlack86

New member
לא... אבל כדי להגיע לת"א

עדיף לשפר את התח"צ שם
להכפיל את המסילה ולדאוג לקווים מזינים...וגם לקדם את הרק"ל וכל הרעיונות של יפה נוף...חוץ מזה נראה לך באמת שמישהו מעכו יעלה על כביש 6 בשביל להגיע לחיפה?
לא... אבל כדי להגיע לת"א
בהחלט כן! כבר היום אנשים רבים מאזור הצפון עולים על כביש 6 כדי להגיע לאזור המרכז והדרום (חיסכון של כשעה לפעמים בשעות העומס) וזאת למרות שהעלייה כיום לכביש 6 היא בעייתית ביותר (נסיעה איטית בכביש ואדי ערה). תאר לעצמך מה יהיה כאשר כביש 6 יגיע לאזור הגליל המערבי וכן לאזור הגליל העליון (למרות שלפי מה שהבנתי מפה בשרשור זה לא יקרה) - זה יחסוך לכל הצפונים הרבה זמן! ובקשר להכפלת מסילת נהריה-מוצקין - אני כבר שנים צועק למה לא מבצעים את זה. רכבת ישראל נלחמת על פרויקטים יקרים הרבה יותר ומסובכים כמו הקו המהיר לירושלים, קו ת"א-ראשל"צ וכו'. פה מדובר בקו כ"כ קטן (20 ק"מ) שלכל אורכו יש רק גשר אחד (מעל נחל נעמן), והפוטנציאל שלו ברור לכולם (הרכבות מלאות בכל שעות היום). התוכניות כבר יושבות במגירה שנים, ובכל זאת כלום לא זז.
 

OMER G17

New member
אני חושב שהפרוייקט יקודם..

לא... אבל כדי להגיע לת"א
בהחלט כן! כבר היום אנשים רבים מאזור הצפון עולים על כביש 6 כדי להגיע לאזור המרכז והדרום (חיסכון של כשעה לפעמים בשעות העומס) וזאת למרות שהעלייה כיום לכביש 6 היא בעייתית ביותר (נסיעה איטית בכביש ואדי ערה). תאר לעצמך מה יהיה כאשר כביש 6 יגיע לאזור הגליל המערבי וכן לאזור הגליל העליון (למרות שלפי מה שהבנתי מפה בשרשור זה לא יקרה) - זה יחסוך לכל הצפונים הרבה זמן! ובקשר להכפלת מסילת נהריה-מוצקין - אני כבר שנים צועק למה לא מבצעים את זה. רכבת ישראל נלחמת על פרויקטים יקרים הרבה יותר ומסובכים כמו הקו המהיר לירושלים, קו ת"א-ראשל"צ וכו'. פה מדובר בקו כ"כ קטן (20 ק"מ) שלכל אורכו יש רק גשר אחד (מעל נחל נעמן), והפוטנציאל שלו ברור לכולם (הרכבות מלאות בכל שעות היום). התוכניות כבר יושבות במגירה שנים, ובכל זאת כלום לא זז.
אני חושב שהפרוייקט יקודם..
בסדר הכביש ייבנה ואני תומך בבניה הזאת..אני מתנגד לשלוחה לצפון-מזרח!
 

ManInBlack86

New member
אם יטפחו את הרכבת במקום

אני חושב שהפרוייקט יקודם..
בסדר הכביש ייבנה ואני תומך בבניה הזאת..אני מתנגד לשלוחה לצפון-מזרח!
אם יטפחו את הרכבת במקום
אפשר גם לוותר על השלוחה לצפון-מערב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה