אתר חדש לנ.ת.ע

  • פותח הנושא Juvy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
בינתיים הוא מתנהל אפילו יותר גרוע

הכל תלוי בקו האדום.
אם הוא יתנהל כמו הרכבת הקלה בירושלים- יקח הרבה זמן עד שמישהו יעז להיכנס שוב להרפתקאה כזאת.
בינתיים הוא מתנהל אפילו יותר גרוע
הוא מתנהל בכלל?
וזה תלוי גם במטרונית. אם המטרונית תצליח - התמיכה בקווי BRT לעומת רק"ל תגבר.
 

darkshadow1

New member
דיברתי בעיקר על ההתנהלות מול התושבים.

בינתיים הוא מתנהל אפילו יותר גרוע
הוא מתנהל בכלל?
וזה תלוי גם במטרונית. אם המטרונית תצליח - התמיכה בקווי BRT לעומת רק"ל תגבר.
דיברתי בעיקר על ההתנהלות מול התושבים.
בזבוזים ועיכובים מאחורי הקלעים יכולים להתקבל בשקט. כשתושבים רואים שפעם אחר פעם חופרים להם את הרחוב, מכסים ואז חופרים שוב ולא מסבירים להם למה ממררים להם את החיים- זה מעצבן.
 
הרכבת הקלה מתנהלת די טוב

הכל תלוי בקו האדום.
אם הוא יתנהל כמו הרכבת הקלה בירושלים- יקח הרבה זמן עד שמישהו יעז להיכנס שוב להרפתקאה כזאת.
הרכבת הקלה מתנהלת די טוב
חוץ מסגירה כללית במקרה של חפץ חשוד ותדירות נמוכה מידי בשעות הערב.
היא גם גרמה לשיפור במראה מרכז העיר ובזכותה נוספו קווי אוטובוסים בירושלים (גם באזורים שלא נוסעת בהן הרכבת) במקום הקווים שנסעו בציר הרכבת פעם.
 

cwen

New member
נצל"ש - אתמול ראיתי אורבנית במבצע קדש

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
נצל"ש - אתמול ראיתי אורבנית במבצע קדש
והיה כתוב עליה "קו 1 אולמי מודיעין", כנראה עבדה בקו 1 של בני ברק.

איך זה בכלל מסתדר עם זה שאין דלת ליד הנהג? הן מסוגלות לעשות קווים רגילים? או שמדובר בנהג שסתם הקליד נתונים במערכת?
 
בטח סתם נסיעת מבחן, או העברה לחיפה

נצל"ש - אתמול ראיתי אורבנית במבצע קדש
והיה כתוב עליה "קו 1 אולמי מודיעין", כנראה עבדה בקו 1 של בני ברק.

איך זה בכלל מסתדר עם זה שאין דלת ליד הנהג? הן מסוגלות לעשות קווים רגילים? או שמדובר בנהג שסתם הקליד נתונים במערכת?
בטח סתם נסיעת מבחן, או העברה לחיפה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה