ביקור שלי בפורום הזה

SofyTofy

New member
מספר שאלות

האם אתה כרגע כותב ספר כלשהו? מה שמו? על מה הוא מדבר ומתי ייצא לחנויות?
 

רם אורן

New member
החיננית

אכהבתי במיוחד את פיתוי כי הוא היה הראשון, וכמו כל חוויה ראשונית הוא ריגש אותי מאד. אני אוהב מאוד גם את אות קין, את חוה ואדם, את אהבה בדלתיים סגורות ובעצם - את כולם.
 

רם אורן

New member
משפחה

אני נשוי ואב לשלושה, בני 23 עד 33. מאחר שאני עובד בעיקר בבית, הם מקבלים אבא ובעל במישרה מלאה ולא שמעתי אותם מתלוננים על זה אף פעם...
 

רם אורן

New member
בלשי

אני אוהב מאוד את החידה הששית מאת יאיר לפיד (אף על פי שלא ציפית שאני, כמו"ל שלו, אגיד משהו אחר...). אני חושב שפיתוי והיחידה שייכים לאותו ז´אנר. אני אוהב גם את ספרי המתח של אמנון ז´קונט, אמנון דנקנר, שולמית לפיד.
 

רם אורן

New member
העתיד

אני לא מאמין בעתידם של הספרים האלקטרוניים. עדיין לא המציאו את התחליף האולטימטיבי לספר ונראה לי שיעברו עוד שנים רבות עד שקהל הקוראים יסכים לשנות את הרגלי הקריאה שלו.
 

SofyTofy

New member
רם, שאלת השאלות.

מה דעתך על הסרט "הפיתוי"? האם ככה תיארת את התוכן בראש כאשר כתבת את הספר?
 

רם אורן

New member
עירית

אני חושב שזכותה של עירית לבטא כל מה שהיא מרגישה, גם אם בתקופה זו או אחרת של חייה חשבה אחרת. אני גם חושב שהספר שלה בנות בראון נחמד, שוטף ונותן שעות של קריאה מהנה.
 

רם אורן

New member
חו"ל

אני מאמין שיש לסרט פיתוי שוק בארצות הברית, אבל הפריצה לשם לא קלה. צריך הרבה קשרים, והרבה מזל. מקווה שזה יקרה.
 

רם אורן

New member
שלום לאורח ושלום לכולם

אני מודה לכם מאוד על מגוון השאלות הגדול והמעניין. היה לי נעים לדבר איתכם. להתראות בבתי הקולנוע, ובפורומים האחרים בהם עדין מתארחים ערן ריקליס ושרון אלכסנדר.
 

רם אורן

New member
סופיטופי

כן, אני כותב כרגע ספר מתח שייצא לאור בערך בפברואר 2003. מאחר שאני לא נוהג לגלות דבר על ספר שאני כותב אלא לאחר שהוא יוצא לאור, לא נותר לך אלא לחכות...
 

רם אורן

New member
ביקור שלי בפורום הזה

שלום לכולם! היום בשעה חמש ושלושים בערב (17:30) אצאף אליכם לשיחה בנוגע לספרי "פיתוי", שבימים אלה יוצא לאקרנים בתור סרט ישראלי חדש. הסרט מבויים על ידי ערן ריקליס, ומשתתף בו שרון אלכסנדר, ושלושתינו נגיע לתפוז על מנת לשוחח איתכם הגולשים (כל אחד בפורום אחר). אתם מוזמנים לשרשר שאלות כבר מעכשיו. ואם תהיתם מה משמעות הריבוע הלבן שמשמאל, הרי שזוהי הכנה לצילום הוידאו של האירוח, שיועבר ישירות למחשב שלכם החל מחמש וחצי. אז להתראות (ואני מתכוון לזה במשמעות הפשוטה ביותר של המילה).
 

Dino

New member
זה הורס?

היי רם, הייתי בהמון סרטים שנעשו על סמך ספרים וכמעט תמיד הייתה לי את ההרגשה כי הסרט פחות טוב מהספר, אני חושב כי הסרט מבטל את אלמנט הדמיון שיש בקריאת ספר. א. האם גם לך היו את החששות הללו? ב. האם היית שותף מלא ביצירת הסרט כדי למנוע מקרים כאלו אצל הצופים? ג. האם השתמשת בפאנל של קוראים לפני יצירת הסרט? אה, וברוך הבא לפורום!
 

רם אורן

New member
תשובה לדינו

היי, דינו. גם לי היו כמובן המון חששות שהסרט יפול ברמתו מהספר. לשמתחי הרבה, ישבתי כל זמן ההקרנה מרותק. אני מאוד שבע רצון מהתוצאה. הייתי שותף מלא רק בנושא הליהוק, את כל השאר השארתי לבמאי ולתסריטאית שהכרתי אותם היטב עוד קודם לכן כאנשי מקצוע מעולים. לשאלתך בעניין פאנל, לא הפעלתי פאנל כזה.
 

newR

New member
האם כשכתבת את הספר

כבר אז חשבת להפוך לסרט ?
 

רם אורן

New member
האם כשכתבת...

כן, מאוד קיוויתי שפיתוי (הספר) ייהפך לסרט. כתבתי אותו כשלנגד עיני ראיתי כל הזמן את הסרט.
 

mooma

New member
שאלה לרם אורן

האם לא חששת שהסרט יהיה פחות טוב מהספר? וימנע מאלו שטרס קראו אותו לקרוא אותו?
 

רם אורן

New member
מומה

חששתי, אבל כפי שכבר כתבתי בתשובה לדינו - כל חששותי התבדו. אני לא חושש שמי שראה את הסרט לא יקרא את הספר. מי שאוהב לקרוא, יקרא.
 

BooBee

New member
שאלה לרם אורן

לפני כמה זמן הסתלבטו עלייך "שי ודרור", על הכמות ההיסטרית של ספרים שאתה מוציא לאור. האם נעלבת מהמערכון? ומה באמת לגבי הכמות הגדולה של הספרים שאתה כותב? לא נראה לך שזה פוגע באיכותם? באמת הספרותית שלך, כסופר? האם יש לך אמת ספרותית או מסר שאתה רוצה להעביר, או שאתה כותב רק בשביל למלא חסכים בידוריים של קוראייך וקוראותייך? לא מפריע לך שהספרים שלך לא נצרבים בזכרון של האנשים, ונחשבים ל "ספרי טיסה"? תודה מראש, רויטל.
 
שאלה לרם אורן

מאיזה סוג של ספרות אתה נהנה? ספר לנו על ספר טוב שקראת לאחרונה. מיהו הסופר/ת האהוב/ה עליך? לאו דווקא ישראלי.
 
למעלה