בכדי ששירשור זה יחיה מדביקה לכאן

קרן משם

New member
שלום וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

בקטגוריית לוחות יש לנו ´מחברת´ מתכונים...אם אני לא טועה עוגת פאי טרם הצטרפה לשם...אבל אם נסמוך על החברים פה היא לא תאחר להצטרף... גלי???? טומי??????
 

גלי®

New member
מצאתי משהו , אני רק לא בטוחה שזה

זה ... עוגת תפוחים 2¼ כוסות קמח 1½ כוסות סוכר 3 כפיות אבקת אפיה 1/3 כוס שמן 1 כוס חלב 2 ביצים כפית תמצית וניל 5 תפוחים חמוצים קליפת לימון קינמון טחון מערבבים את הקמח, סוכר ואבקת אפיה. מוסיפים שמן, חלב, ביצים ווניל ומערבבים עד שמקבלים מרקם אחיד. שופכים לתבנית אפיה משומנת. מקלפים את התפוחים וחותכים לפרוסות. מערבבים עם קליפת הלימון המגורדת ומוסיפים קינמון. מסדרים על הבלילה ואופים בחום בינוני במשך כ30 דקות.
 

גלי®

New member
למרות שזה נראה לי יותר :

פאי תפוחים החומרים: 250 גרם קמח 175 גרם חמאה/מרגרינה קורט מלח 6 כפות מי קרח 1 ק"ג תפוחים מיץ וקליפה מלימון 2 כפות סוכר 1 כפית סוכר וניל קמצוץ קינמון קמצוץ זנגביל 50 גרם צימוקים 2 כפיות קורנפלור ריבת משמש אבקת סוכר אופן ההכנה: לערבב – קמח, מרגרינה(חמאה), מלח להוסיף מי קרח וללוש. מודדים 2 עלים – אחד גדול ואחד יותר קטן. מנקבים את בסיס העוגה במזלג. מערבבים פרוסות של תפוחים קלופים עם מיץ לימון, סוכר, סוכר וניל, קינמון, זנגביל וקורנפלור. ממלאים בתערובת את בסיס העוגה ומכסים בעלה הקטן ביותר. לוחצים את הקצוות זה לזה. אופים בתנור בחום של C200 כ- 40 דקות. כשהעוגה חמה מורחים עליה ריבת משמש חמה ואח"כ אבקת סוכר.
 

oshkvarek

New member
התפקדות

אני צברית וכך גם הורי. הונגריה מצד אמא, ההורים שלה מקומורנו. מישהו מכיר? לא יודעת הונגרית חוץ מכמה מילים ושני וחצי שירים. אוהבת טפרטו (אצלנו קראו לזה אושקוורק) ושמלץ.
 

דדיחתם

New member
קומרנו

או קומארום - בגבול הונגריה סלובקיה. ממשפחתי חיו שם משפחות שוורץ וארמן.
 
למעלה