בכדי ששירשור זה יחיה מדביקה לכאן

חחח ממש לא וינונה מתוקה..

קובץ אם זכור לי בעלי סיפר לי שזה רתח זה שמרחתך את הברזל ועושה את הצורה שלו בסוף. זה קובץ אין לו קשר ללוי או לכהן
אגב וינונה ברוכה הבאה
 

טומי*

New member
קובץ´ זה שם נפוץ בהונגריה....../images/Emo9.gif

כמו סבו...שזה חייט בעברית,ווינונה צודקת זה כמו כהן או לוי אצלנו...יענו נפוץ שחבל"ז
 

Sפיידי

New member
שלום.

אני, צבר, גם אימא ואבא שלי צברים. אבא שלי , ההורים שלו (סבא וסבתא שלי) הם נולדו בהונגריה. ועזבו שם אחרי השואה הנוראית, עלו לארץ. סבא וסבתא שלי נולדו בעיר (עיירה, לא יודע איך לקרוא לזה) הווידי-בסרמן (מקווה שרשמתי טוב.) וזהו !
הייתי בהונגריה השנה, טיול שורשים כזה... ואני מאוד מקווה שייזדמן לי להיות שם עוד פעם.
 
תשמעו חברים שהקמנו את הפורום..

חששנו שלא יהיו מספיק הונגרים.. אבל שמחתי לגלות שאנחנו חברה דיי גדולה כאן בתפוז.. מה שנותר לומר שיהיה לנו בהצלחה ותעלו רעיונות סיפורים או כל שתרצו שנוכל להכיר האחד את השני יותר טוב..
 

B T1

New member
במציאות באמת אין הרבה הונגרים,

אבל המעט שיש עושה כזה רעש גדול כאילו הם מאלן ת´אלפים. חוץ מזה הם (לא להעלב) כמו תפוח רקוב, מספיק שיהיה אחד או שתיים בסל, ואתם שומעים כבר רק צעקות בהונגרית.
 
אמממממממ......

שוקוליד מג אוכול דורוג איש נם וילמליק.... (זה לא אישית כמובן... רק להראות שבהונגרית הקללות הן השולטות!! ומי שלא מקלל הוא לא הונגרי!!!) קרן, אין צורך למחוק, זה נכתב בהומור....
 

קרן משם

New member
חחחחחח די!

הרסת אותי מצחוק! למה? כי לפני יומיים פתחתי שרשור ´הונגריה ידועה בקללותיה´ וכתבתי את הקללה הראשונה שלמדתי:) כשבעלי חזר הביתה (לאחר 5 דקות משידור השרשור) סיפרתי לו על ההודעה שפתחתי ועל הקללה שכתבתי...הוא אמר שזה ממש אבל ממש לא יפה מה שכתבתי, למרות שאני יודעת את התרגום של מה שכתבתי... אז מאחר וזה כאמור היה 5 דקות מפתיחת ההודעה ומאחר ועדיין לא היו תגובות מיהרתי למחוק את זה.... אז כעת בהודעתך הזכרת לי זאת.... זה יהיה נורא לפתוח שרשור ללמוד הקללות ההונגריות?
 
נו באמת קרן....

הונגרי טוב זה הונגרי מקלל.....(כך לפחות לימדו אותי בבית) תרבות הונגריה גדלה על תרבות הקללות... בשום שפה בעולם אין קללות עסיסיות יותר מהקללות ההונגריות..... אני מכירה המון ישראלים שאין להם שום קשר להונגריה בכלל ולהונגרים בפרט... אבל קללות הם יודעים.... אז קדימה......פתחי שירשור קללות... שם אני אוכל להראות את הידע שלי בהונגרית!
 

B T1

New member
ליהי-האם הבנתי היטב?

Csokold meg ahol dorog es nem ahol villamlik איפה רכשת אוצר מילים כזה? גילי כפול משלך אבל יש לי מה ללמוד ממך.
 
כן הבנת נכון.....

או בעברית שק לי בתחת... ובתרגום ארוך יותר... שק לי איפה שיש רעמים אך אין ברקים... והאוצר מילים שלי בקללות... בלי עין הרע... (אגב, זה לא היה משהו אישי)
 

ארפי

New member
חחחח זה טוב ../images/Emo6.gif

רק שאני לא מתחיל בקללות שלי אוי ואבוי חחחח
 
היי ספיידי......

גם אימי נולדה באותו מקום... הווידי בסרמן.... יכול להיות שסביך מכירים את הורי או לפחות את סבי וסבתי.
 

orlu

New member
גם אני גם אני נצר הונגרי

אחללה רעיון , כל הכבוד לדרדסית.
 

קטיפה

New member
שלוםםםםםםםם

אני שירלי והייתי בהונגריה לפני שנה וחצי בערך לטיול שורשים פגשנו המון משפחה והיה כיף. אנחנו כבר מדברים על עוד נסיעה לשם :) ושהיינו שם טעמתי עוגת פאי תפוחים מעולה ואמא שלי עשתה ניסיונות ולא מצליח לה!!! פלייז תצילו אותי אני חייבת לטעום שוב מהדבר הטעים הזה ממממממ יאמיי...
 
למעלה