בעיית מעיל

בעיית מעיל../images/Emo4.gif../images/Emo35.gif

קר...ממש קר... עמית מסרב בכל תוקף ללבוש מעיל,ז'קט,קפוצון או כל מה שנוהגים ללבוש כשכבה עליונה. כובע הוא דווקא חובש... מה לא עשית?מה לא ניסיתי? גיהצתי לו דומויות של מיקי מאוס על אחד הג'קטים,כי הוא מאד אוהב אותו,לא עוזר. אמרתי שהגננת לא מרשה לבוא ככה לגן,לא עוזר... לבשתי מעיל בעצמי,לא עוזר.. כלום לא עוזר מה עושים?
 
אולי פשוט לשים יותר שכבות של בגדים "רגילים"

כדי שקודם כל לוודא שלא קר ולא ואולי תלכו לקנות מעיל או זקט ביחד? שהוא יבחר ?
 

mAmA MiSiSiPi

New member
קר אז קר

מלבישה וזהו בדר"כ בדקה שתיים הראשונות הוא צועק ומושך בג'קט ואז נרגע ושוכח ממנו אם הוא לא יודע להוריד אותו לבד זה הפתרון כשהוא ילמד להתלבש ולהתפשט לבד אני אהייה בבעיה.
 

ליבי777

New member
../images/Emo13.gif

אמרת שאי אפשר להלביש לו מעיל בכח.... תראי....אני מתמודדת עם מה שאת מתמודדת גם כל יום, פעם זה גרביים שהוא לא מוכן לגרוב(בן שנתיים וארבעה חו'), פעם זה מעיל(פתרתי את זה עם פליז, המעיל כנראה היה מסורבל לו מידי, וגם לפעמים לא מוכן) ופעם זה השד יודע מה. הדבר שאני הכי לא אוהבת זה לדרוש דברים בכח ואם יש התעקשות של הצד השני ואפשר לוותר אני מייד מוותרת.אבל יש פעמים שאני חייבת להתעקש לטובתו גם אם זה נעשה קצת בניגוד לרצונו. הבן שלי למשל סובל מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות, אם הוא לא היה מוכן לשים כובע זו היתה ממש בעיה ולא הייתי מוותרת לו. אני חושבת שאם יש משהו שחשוב לך, תתעקשי עליו, בסוף הוא יפנים ולא יוריד את המעיל שנכפה עליו. וכמובן שתמיד עדיף להיות יצירתי ולהשיג דברים בנועם.
 

הדס D

New member
מודה ומתוודה...../images/Emo182.gif

כשמגיע מצב, שאין ברירה... גם בכח -וזה תקף לעוד מצבי "אין ברירה"- כמו ילד שרץ לכביש או מתן תרופה- גם אז "לחץ פיזי מתון".... ולא לדאוג- הכל בגבולות הנורמה...
 

happy00

New member
הבן שלי יותר חזק ממני

אם אני אפעיל את כל הכוח שלי, אני לא אצליח להלביש לו אם הוא מתנגד.
 

אכדית

New member
ניסית לקחת אותו לקנות מעיל שהוא יבחר?

הבת שלי משתגעת מדברים שהיא עצמה בוחרת
ואם זה לא עובד אז להלביש עוד שכבה מתחת לפוטר, זה מספיק מחמם בחורף שלנו.
 

happy00

New member
בעיני זה נקרא לילה שלם, ועוד ארוך ../images/Emo3.gif

טוב אני עם תינוק בן חודש וחצי + 2 פעוטות.....
 
קחי אותו לגן ללא מעיל

וכשאת אוספת אותו תבקשי מהצוות גננת/סייעת שינסו להלביש לו,אני כמעט בטוחה שהוא לא יתנגד וכשהם ילבישו לו שיאמרו לו כשקר צריך ללבוש מעיל,מחר תבוא בבוקר ותלבש את המעיל זה עובד כמעט על כל הילדים. (כשהגננת אומרת את זה,זה שונה
) ולמחרת בבוקר תזכירי לו מה הגננת ביקשה. בהצלחה!
 

פלגיה

New member
לוקחים את המעיל ביד

כמה שנראה לך שקר - עדין לא מאוד קר (אפילו לא אצלנו בהרי ירושלים) ויש ילדים שממש חם להם. שאלה: מה זה סוודר? תשובה: מה שהילד צריך ללבוש כשלאמא שלו קר. צחוק, צחוק, אבל הרבה פעמים זה נכון. ילדים הם פעילים יותר ולכן מתחממים מהר יותר. אנחנו יוצאים בלי מעיל, אם יש רוח חזקה או גשם - הילד כבר מבקש את המעיל בעצמו. בגן יש יותר "לחץ חברתי" ויש גם שלב שמלמדים אותם ללבוש מעיל בעצמם, ואז הם נהנים להשוויץ במיומנות החדשה שלהם.
 
למעלה