אלף, לא מאמין שישנו את מסלוליבעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד
ישנו את מסלול הקווים 480/405, כך שיעברו דרך כביש 443? אולי כדאי לעשות נת"צ בכניסה לעיר כדי לא לדפוק את האוטובוסים? מה אתם אומרים?
איפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחציבעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד
ישנו את מסלול הקווים 480/405, כך שיעברו דרך כביש 443? אולי כדאי לעשות נת"צ בכניסה לעיר כדי לא לדפוק את האוטובוסים? מה אתם אומרים?
היום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדולאיפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי
שנשארו שם? השינוי שנעשה הוא ביטול הנת"צים לצורך בניית הגשר
זאת אומרת אתמול הייתי שםהיום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול
לאלה שיש להם ברירה ויכולים לנסוע בדרכים חלופיות הייתי ממליץ להתרחק מהכניסה לי-ם כמו מאש
אני הגעתי אתמול באוטובוס לירושליםהיום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול
לאלה שיש להם ברירה ויכולים לנסוע בדרכים חלופיות הייתי ממליץ להתרחק מהכניסה לי-ם כמו מאש
באתי משם עכשיו. תשמע טוב:אני הגעתי אתמול באוטובוס לירושלים
הכניסה לעיר נראית כמו אנרכיה מוחלטת למרות שבשעה 19:10 לא היו פקקים מיוחדים בכניסה. הבעיה המרכזית כרגע היא לא מספר המסלולים המוגבל אלא היעדר רמזורים שיכוונו את הנהגים מתי לנסוע ומתי לא.
ואני בכלל לא מבין למה עובדיםבאתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
מה בדיוק אתה מנסה להגידואני בכלל לא מבין למה עובדים
לא יכלו להביא את זה מוכן מסין
שמתחשק לי להתלוצץ עם הדוק'מה בדיוק אתה מנסה להגיד
נכון צודק לדעתי העבודות צריכותבאתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
הבעיה היא שגם בחלופות עובדיםנכון צודק לדעתי העבודות צריכות
להתבצע בלילות או לפחות לא להתבצע בשעות השיא של העומס...יש לזכור שמדובר בציר המרכזי שמוביל לבירת ישראל מבצעי הפרוייקט מוכרחים למצוא פיתרון הולם...
מי שאחראי על הפרויקט...באתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
ואם יעבדו בלילה, יוכלו לפתוחבאתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
גם אני באתי משם עכשיובאתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
ואני הייתי שם אחה"צ.גם אני באתי משם עכשיו
הכניסה הייתה פתוחה לחלוטין והתנועה זרמה. כנראה זה עניין של שעות מסויימות שחוסמים חלק מהנתיבים למטרות של עבודות נקודתיות. אני מניח שהעניינים ירגעו עוד חודש חודשיים כשיסיימו את השינויים בהסדרי התנועה. השינויי הוא לא כזה דרסטי כמו שעושים ממנו. לגבי עבודות בלילה: 1. כרגע עובדים גם בלילה או רק ביום? 2. אם יעבדו רק בלילה ולא מסביב לשעון הסבל רק יתמשך עוד יותר. עדיף עבודה מסביב לשעון כדי שיגמרו את הפרוייקט כמה שיותר מהר. הרווח מסיום הפרוייקט בסופו של דבר ישרת את כולם.
מזכיר את הימים הראשונים של מ' קפלןואני הייתי שם אחה"צ.
מספר פעמים. לא כל כך נורא.יתכן שישנן מספר נקודות זמן בעייתיות. למזלי לא נפלתי עליהן...
מזכיר את הימים הראשונים של מ' קפלן
כשהתחילו לבנות את מחלף קפלן YNET יצא בכותרות צהובות ומעוררי דאגה שתהיה קטסטרופה תחבורתית. לא היה ולא נברא: תוך ימים ספורים הכל התברר כמוגזם, ולמרות אי נוחות מסויימת, הכל בא על מקומו בשלום.
תאמין לי אם היו רוצים היו יכוליםאיפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי
שנשארו שם? השינוי שנעשה הוא ביטול הנת"צים לצורך בניית הגשר
אגד פרסם אתמול הודעה ובה ציין, כיתאמין לי אם היו רוצים היו יכולים
לשים נת"צ, גם על חשבון המפרדה והמדרכות. נראה לי פשוט חלם/ בזיון לעכב את תנועת האוטובוסים והמוניות בכניסה לעיר. אני מקווה שמהנדס העיר יתעשת ויחליט לשים שם נת"צ. למה קשה לאגד לשנות את מסלולי האוטובוסים? משרד התחבורה לא מרשה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.