אוהד אסטון
New member
בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
זה אומרבעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
לא בכל החד-קומתיותזה אומר
שברכבות החד קומתיות המהירות תיהיה 80 קמ"A,וברכבות האחרות האדומות והחדשות המהירות תישאר 140?
אוי וויבעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
אז לא מומלץ לנסוע ברכבת מחר בבוקר?בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
מצטרףאז לא מומלץ לנסוע ברכבת מחר בבוקר?
בניתי על הרכבת מחיפה לתל אביב שמגיעה לתל אביב ב-7:06...
לא כדאי לנסוע ברכבת לירושלים גם בלי קשר להאטהמצטרף
אני צריך להגיע לירושליים מחר,מה שאומר צריך רכבת מחיפה לת"א ומתל אביב לירושליים לא כדאי לעלות על רכבת מחר?
אבל הקטע הואלא כדאי לנסוע ברכבת לירושלים גם בלי קשר להאטה
אלא אם אתה מזוכיסט או רוצה לעשות טיול רכבתי בנחל שורק. סע מחיפה עם קו 940 או 960 ישירות לירושלים ולא בשום דרך אחרת.
יש הסעות לטדי מת.מ כל יום ראשון בבוקר.אבל הקטע הוא
שהרכבת מביאה אותי לקניון מלחה,משם זה ממש דקות ספורות של הליכה עד איצטדיון טדי האוטובוס מביא אותי לתחנה המרכזית בירושליים,ומשם אני צריך להגיע באוטובוס חוץ מיזה אם יש לי הזדמנות לעשות טיול רכבתי לירושליים בחינם למה לא?
הפראנוייה במייטבה...בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
זה דווקא משהו שעושים בעולם המודרניהפראנוייה במייטבה...
אז הציוד המהיר היחיד בארץ הוגבל לפחות ממחצית המהירות שלו. ממש נפלא. צועדים אל תוך שנות ה-2000.
להוריד את המהירות ל 0 ק"מ לשנה.זה דווקא משהו שעושים בעולם המודרני
לאחר תאונה\תקלה או מציאת כשל מסויים ועד למציאת פיתרון או סיום בדיקות ותיקונים. הבעיה היא איך הגיעו למצב כזה, וזאת אחת הסיבות שרכבת ישראל צריכה להעלם מהנוף..
להוריד את המהירות ל 0 ק"מ לשנה.
לפרק את הגוף המכונה "רקבת ישראל". להביא מומחים מחו"ל. להרכיב לפי הנחיותיהם מחדש. לפטר מהנוכחים את כווולם. למנות ולקבל מההנהלה ועד לעובדים מחדש, לפי קרטריונים ברורים וע"י בחינת ועדה של המומחים מחו"ל. קורסי רענון והשלמה לכולם, לתפעל בהרצה 3 חודשים. בחינות סופיות של המומחים מחו"ל. ורק אז לשחרר לאט על הציבור. > מה הפלא. לקחו חברה שולית של כ 4 קוי רכבת לונה פארק משנות ה50, ועשו ממנה פתאום מוביל לאומי. על חבורה של אנשי רכבת מזדקנים, תוספי קשרי משפחה, + מוצנחי פוליטיקה, המטירו פתאום מ ל י א ר ד י ם של דולארים. ברור שהתוצאה דליטנטיות מקצועית, תיכנונים מלאי לקויים וסאטירה, שחיתות, בארדק.
ה-80 קמ"ש זה כסת"ח רציני. או שמשביתים אוזה דווקא משהו שעושים בעולם המודרני
לאחר תאונה\תקלה או מציאת כשל מסויים ועד למציאת פיתרון או סיום בדיקות ותיקונים. הבעיה היא איך הגיעו למצב כזה, וזאת אחת הסיבות שרכבת ישראל צריכה להעלם מהנוף..
תאונה במהירות 140 קמ"ש כן שונה מתאונה במהירותה-80 קמ"ש זה כסת"ח רציני. או שמשביתים או
שלא, אבל מה הטעם בדבר הזה. אם קרונוע יתקל באותה בעיה ב-80 קמ"ש הוא יתהפך בדיוק כמו ב-140 קמ"ש. התקלה התרחשה כשהקרונוע היה במהירות מאוד נמוכה, כך שעל פניו הפחתת המהירות לא משנה לא את ההסתברות לאותו כשל טכני ולא את תוצאותיו.
80 קמ"ש ??בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
ביום שישי בבוקר עליתי על IC3 בהגנהבעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
הורידו את המהירות בחצי...?!ביום שישי בבוקר עליתי על IC3 בהגנה
בשעה 8:20.... במהלך הנסיעה שמתי לב שהרכבת נוסעת מאודד לאט ולא ממש הבנתי למה הגעתי ללב המפרץ רק 10:10 משהו כזה.. נסיעה שאמורה לקחת בסביבות השעה לקחה יותר משעתיים.. =\
ואת התאוצה הורידו לרבעהורידו את המהירות בחצי...?!
שיורידו גם את המחיר בחצי!!! רפוליקת בננות...אני היתי מציעה לכל מי שנוסע ברכבת לעשות חרם ולא לנסוע...זה פשוט חוצפה!!!
אביתר: נא בדיקתך מהו משך ההשבתה הצפוי ל-24בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.