בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
מצטרף
אני צריך להגיע לירושליים מחר,מה שאומר צריך רכבת מחיפה לת"א ומתל אביב לירושליים לא כדאי לעלות על רכבת מחר?
לא כדאי לנסוע ברכבת לירושלים גם בלי קשר להאטה
אלא אם אתה מזוכיסט או רוצה לעשות טיול רכבתי בנחל שורק. סע מחיפה עם קו 940 או 960 ישירות לירושלים ולא בשום דרך אחרת.
 

חן המלך2

New member
לא כדאי לנסוע ברכבת לירושלים גם בלי קשר להאטה
אלא אם אתה מזוכיסט או רוצה לעשות טיול רכבתי בנחל שורק. סע מחיפה עם קו 940 או 960 ישירות לירושלים ולא בשום דרך אחרת.
אבל הקטע הוא
שהרכבת מביאה אותי לקניון מלחה,משם זה ממש דקות ספורות של הליכה עד איצטדיון טדי האוטובוס מביא אותי לתחנה המרכזית בירושליים,ומשם אני צריך להגיע באוטובוס חוץ מיזה אם יש לי הזדמנות לעשות טיול רכבתי לירושליים בחינם למה לא?
 

mister K

New member
אבל הקטע הוא
שהרכבת מביאה אותי לקניון מלחה,משם זה ממש דקות ספורות של הליכה עד איצטדיון טדי האוטובוס מביא אותי לתחנה המרכזית בירושליים,ומשם אני צריך להגיע באוטובוס חוץ מיזה אם יש לי הזדמנות לעשות טיול רכבתי לירושליים בחינם למה לא?
יש הסעות לטדי מת.מ כל יום ראשון בבוקר.
וגם אם אין אפשר לנסוע בקו 6 ועדיין תגיע לפני הרכבת. נסיעה ברכבת למלחה לא מומלצת, ובכלל נסיעה ברכבת ביום ראשון בבוקר לא מומלצת. הדרך הטובה ביותר היא אך ורק בקו 940/960 לת.מ ירושלים. טיול רכבתי הייתי מציע לך לעשות ביום אחר ולא ביום ראשון בבוקר כשאתה ממהר לצבא.
 

Rubim88

New member
הפראנוייה במייטבה...
אז הציוד המהיר היחיד בארץ הוגבל לפחות ממחצית המהירות שלו. ממש נפלא. צועדים אל תוך שנות ה-2000.
זה דווקא משהו שעושים בעולם המודרני
לאחר תאונה\תקלה או מציאת כשל מסויים ועד למציאת פיתרון או סיום בדיקות ותיקונים. הבעיה היא איך הגיעו למצב כזה, וזאת אחת הסיבות שרכבת ישראל צריכה להעלם מהנוף..
 

דא

New member
זה דווקא משהו שעושים בעולם המודרני
לאחר תאונה\תקלה או מציאת כשל מסויים ועד למציאת פיתרון או סיום בדיקות ותיקונים. הבעיה היא איך הגיעו למצב כזה, וזאת אחת הסיבות שרכבת ישראל צריכה להעלם מהנוף..
להוריד את המהירות ל 0 ק"מ לשנה.
לפרק את הגוף המכונה "רקבת ישראל". להביא מומחים מחו"ל. להרכיב לפי הנחיותיהם מחדש. לפטר מהנוכחים את כווולם. למנות ולקבל מההנהלה ועד לעובדים מחדש, לפי קרטריונים ברורים וע"י בחינת ועדה של המומחים מחו"ל. קורסי רענון והשלמה לכולם, לתפעל בהרצה 3 חודשים. בחינות סופיות של המומחים מחו"ל. ורק אז לשחרר לאט על הציבור. > מה הפלא. לקחו חברה שולית של כ 4 קוי רכבת לונה פארק משנות ה50, ועשו ממנה פתאום מוביל לאומי. על חבורה של אנשי רכבת מזדקנים, תוספי קשרי משפחה, + מוצנחי פוליטיקה, המטירו פתאום מ ל י א ר ד י ם של דולארים. ברור שהתוצאה דליטנטיות מקצועית, תיכנונים מלאי לקויים וסאטירה, שחיתות, בארדק.
 

Rubim88

New member
להוריד את המהירות ל 0 ק"מ לשנה.
לפרק את הגוף המכונה "רקבת ישראל". להביא מומחים מחו"ל. להרכיב לפי הנחיותיהם מחדש. לפטר מהנוכחים את כווולם. למנות ולקבל מההנהלה ועד לעובדים מחדש, לפי קרטריונים ברורים וע"י בחינת ועדה של המומחים מחו"ל. קורסי רענון והשלמה לכולם, לתפעל בהרצה 3 חודשים. בחינות סופיות של המומחים מחו"ל. ורק אז לשחרר לאט על הציבור. > מה הפלא. לקחו חברה שולית של כ 4 קוי רכבת לונה פארק משנות ה50, ועשו ממנה פתאום מוביל לאומי. על חבורה של אנשי רכבת מזדקנים, תוספי קשרי משפחה, + מוצנחי פוליטיקה, המטירו פתאום מ ל י א ר ד י ם של דולארים. ברור שהתוצאה דליטנטיות מקצועית, תיכנונים מלאי לקויים וסאטירה, שחיתות, בארדק.
 
זה דווקא משהו שעושים בעולם המודרני
לאחר תאונה\תקלה או מציאת כשל מסויים ועד למציאת פיתרון או סיום בדיקות ותיקונים. הבעיה היא איך הגיעו למצב כזה, וזאת אחת הסיבות שרכבת ישראל צריכה להעלם מהנוף..
ה-80 קמ"ש זה כסת"ח רציני. או שמשביתים או
שלא, אבל מה הטעם בדבר הזה. אם קרונוע יתקל באותה בעיה ב-80 קמ"ש הוא יתהפך בדיוק כמו ב-140 קמ"ש. התקלה התרחשה כשהקרונוע היה במהירות מאוד נמוכה, כך שעל פניו הפחתת המהירות לא משנה לא את ההסתברות לאותו כשל טכני ולא את תוצאותיו.
 

Rubim88

New member
ה-80 קמ"ש זה כסת"ח רציני. או שמשביתים או
שלא, אבל מה הטעם בדבר הזה. אם קרונוע יתקל באותה בעיה ב-80 קמ"ש הוא יתהפך בדיוק כמו ב-140 קמ"ש. התקלה התרחשה כשהקרונוע היה במהירות מאוד נמוכה, כך שעל פניו הפחתת המהירות לא משנה לא את ההסתברות לאותו כשל טכני ולא את תוצאותיו.
תאונה במהירות 140 קמ"ש כן שונה מתאונה במהירות
80 קמ"ש, השימוט התרחש במהירות נמוכה כי זה פשוט קרה בקטע עם מהירות מוגבלת, הוא היה יכול להתרחש באותה מידה במהירות גבוהה. כסת"ח או לא, צעדים כאלו נעשו במדינות מתקדמות יותר, לדוגמא לאחר תאונה דומה בגרמניה כל הרכבות מהסוג שהיה מוערב מוגבל זמנית ל200 קמ"ש במקום 280, תקלות בציוד טילטינג? הגבלת מהירות זמנית. בעיות בלמים בקרנועים חשמליים? הגבלת מהירות זמנית. יש גם מקרים אחרים עם השבתה זמנית.
 

E one 405G

New member
בעקבות התאונה: הרכבת מורידה מהירות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3775678,00.html
ביום שישי בבוקר עליתי על IC3 בהגנה
בשעה 8:20.... במהלך הנסיעה שמתי לב שהרכבת נוסעת מאודד לאט ולא ממש הבנתי למה הגעתי ללב המפרץ רק 10:10 משהו כזה.. נסיעה שאמורה לקחת בסביבות השעה לקחה יותר משעתיים.. =\
 
ביום שישי בבוקר עליתי על IC3 בהגנה
בשעה 8:20.... במהלך הנסיעה שמתי לב שהרכבת נוסעת מאודד לאט ולא ממש הבנתי למה הגעתי ללב המפרץ רק 10:10 משהו כזה.. נסיעה שאמורה לקחת בסביבות השעה לקחה יותר משעתיים.. =\
הורידו את המהירות בחצי...?!

שיורידו גם את המחיר בחצי!!! רפוליקת בננות...אני היתי מציעה לכל מי שנוסע ברכבת לעשות חרם ולא לנסוע...זה פשוט חוצפה!!!
 

david80

Member
הורידו את המהירות בחצי...?!

שיורידו גם את המחיר בחצי!!! רפוליקת בננות...אני היתי מציעה לכל מי שנוסע ברכבת לעשות חרם ולא לנסוע...זה פשוט חוצפה!!!
ואת התאוצה הורידו לרבע
אני הייתי מאיץ בפול גז (עד 80 קמ"ש כמובן) ובולם בפול ברקס!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה