גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?

מצב
הנושא נעול.

mishmish

New member
גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?

גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
 

mishmish

New member
יש נוף ממש יפה שם

גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
יש נוף ממש יפה שם
 

mishmish

New member
זאת פעם ראשונה

תמונה יפה, אבל למה חתכת את הלמעלה?
זאת פעם ראשונה
שניסיתי לצלם במצב מאקרו,כנראה בגלל זה. אני מצרף פה תמונה שאני מאוד אוהב בגלל שיש בה שלושה דברים מיוחדים : 1.רכבת טילטינג (רוכנת) 2.תחנת ירושלים חאן ז"ל 3.רכבת משא בתחנת ירושלים. התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה מזרח.
 
יפה - זו רכבת על מסילה?

גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
יפה - זו רכבת על מסילה?
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

יפה - זו רכבת על מסילה?
 
לא. רכבת על גלגלי כביש

יפה - זו רכבת על מסילה?
לא. רכבת על גלגלי כביש
כמו במקומות אחרים: חיפה, עין-גב, ראש-הנקרה, ספארי ר"ג, פארק רעננה. בפארק הירקון היתה פעם רכבת מסילה צרה, היו לה 3 קטרים במלאי + קרונות, ב 2 קצות המסילה היתה לולאה עם מסוט לצורך חזרה של הרכבת לכיוון השני, עם 2 תחנות בקצה ועוד מספר תחנות ביניים. היא פעלה עד שנות השונים, ושרידי 2 מהקטרים נמצאים בקיבוץ נצר-סירני, בכניסה למועדון הרכבות-החשמליות בקיבוץ. אחד מהם נצבע בצבעי "תומס הקטר".
 
רכבות-כביש לצרכים תיירותיים

לא. רכבת על גלגלי כביש
כמו במקומות אחרים: חיפה, עין-גב, ראש-הנקרה, ספארי ר"ג, פארק רעננה. בפארק הירקון היתה פעם רכבת מסילה צרה, היו לה 3 קטרים במלאי + קרונות, ב 2 קצות המסילה היתה לולאה עם מסוט לצורך חזרה של הרכבת לכיוון השני, עם 2 תחנות בקצה ועוד מספר תחנות ביניים. היא פעלה עד שנות השונים, ושרידי 2 מהקטרים נמצאים בקיבוץ נצר-סירני, בכניסה למועדון הרכבות-החשמליות בקיבוץ. אחד מהם נצבע בצבעי "תומס הקטר".
רכבות-כביש לצרכים תיירותיים
במקומות רבים בעולם רכבות הכביש הללו משמשות לצרכים תיירותיים, לנסיעה להכרת הישוב. בכרתים ישנן עשרות רכבות-כביש כאלו לסיור בתוך הערים, ויש אפילו מספר רכבות-כביש המבצעות סיורים ארוכים יותר עד טווח של 20-30 ק"מ.
 

mishmish

New member
תמונה אחרונה להיום

גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
 

A r i e T

New member
היום היא כבר לא על פסים, אבל...

תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
היום היא כבר לא על פסים, אבל...
לפני שנים רבות היתה בגני יהושע רכבת על פסים, ממש כמו בגני התערוכה. הנה תמונה של הרכבת הזאת בשנת 1979
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif והפסים עוד נשארו שם כמה שנים

היום היא כבר לא על פסים, אבל...
לפני שנים רבות היתה בגני יהושע רכבת על פסים, ממש כמו בגני התערוכה. הנה תמונה של הרכבת הזאת בשנת 1979
והפסים עוד נשארו שם כמה שנים
 
לא לבלבל או להתבלבל !!!

היום היא כבר לא על פסים, אבל...
לפני שנים רבות היתה בגני יהושע רכבת על פסים, ממש כמו בגני התערוכה. הנה תמונה של הרכבת הזאת בשנת 1979
לא לבלבל או להתבלבל !!!
הרכבת שבתמונה היתה על מסילה צרה, ופעלה עד שנות השמונים. הרכבת שקיימת היום היא על גלגלי כביש, ונוסעת על שבילי הפארק במסלול קבוע. ראו פירוט שלי בהודעה קודמת, מקודם, על הרכבת הקודמת .
 
תחנת הרצליה

תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
תחנת הרצליה
בתמונה מופיעה תחנת הרצליה, והיא צולמה כנראה ב-1989 או 1990, בתקופה בה החלה התקנת המזגנים בקרונות הנוסעים, במקביל לשיפוץ פנים וצביעה מחדש בצביעת התכלת האלגנטית. לפחות בתחיל התהליך ההסבות בוצעו בקבוצות של 3-5 קרונות בכל פעם, וכך ניתן היה לראות במשך תקופה קצרה רכבות של חצי-חצי עם הקרונות המחודשים והלא-מחודשים. הסיבה שהם קובצו תמיד היתה מפני שהקרונות המחודשים היו חייבים להיות צמודים לקרון הכח, לצורך אספקת החשמל.
 

Image of me

New member
זאת תחנת הרצליה? איפה הרציף?

תחנת הרצליה
בתמונה מופיעה תחנת הרצליה, והיא צולמה כנראה ב-1989 או 1990, בתקופה בה החלה התקנת המזגנים בקרונות הנוסעים, במקביל לשיפוץ פנים וצביעה מחדש בצביעת התכלת האלגנטית. לפחות בתחיל התהליך ההסבות בוצעו בקבוצות של 3-5 קרונות בכל פעם, וכך ניתן היה לראות במשך תקופה קצרה רכבות של חצי-חצי עם הקרונות המחודשים והלא-מחודשים. הסיבה שהם קובצו תמיד היתה מפני שהקרונות המחודשים היו חייבים להיות צמודים לקרון הכח, לצורך אספקת החשמל.
זאת תחנת הרצליה? איפה הרציף?
 

singera

New member
היו הבדלים במחיר הכרטיס בין קרון

תחנת הרצליה
בתמונה מופיעה תחנת הרצליה, והיא צולמה כנראה ב-1989 או 1990, בתקופה בה החלה התקנת המזגנים בקרונות הנוסעים, במקביל לשיפוץ פנים וצביעה מחדש בצביעת התכלת האלגנטית. לפחות בתחיל התהליך ההסבות בוצעו בקבוצות של 3-5 קרונות בכל פעם, וכך ניתן היה לראות במשך תקופה קצרה רכבות של חצי-חצי עם הקרונות המחודשים והלא-מחודשים. הסיבה שהם קובצו תמיד היתה מפני שהקרונות המחודשים היו חייבים להיות צמודים לקרון הכח, לצורך אספקת החשמל.
היו הבדלים במחיר הכרטיס בין קרון
עם מיזוג לבין קרון בלי או איך הסתדרו שחלק מהנוסעים נמצאים וכבשן וחלק נהנים מקור
 
קטר 109 אללה-ירחמו !

תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
קטר 109 אללה-ירחמו !
 
התמונה מאוד ישנה משנת 1972 בדיוק !!

למה אללא ירחמו ?

בתמונה שיש לי שלו הוא נראה די פעיל... והתמונה לא נראית הכי ישנה...
קטר מס' 109 מקור התמונה: ארכיון הפורום
התמונה מאוד ישנה משנת 1972 בדיוק !!
הקטר מושבת מזה מס' שנים ונמצא כגרוטאה בסדנאות הקישון. מקור התמונה: קטר מס' 109 בתחנת הרכבת "החאן" בירושלים, 18.04.1972. מקור הצילום: http://www.pell.portland.or.us/~efbrazil/g12_israel.html (© Antonio Augusto Gorni) פעולתו של הקטר הופסקה ביום 07.10.1998, שעה: 12:47 בחיפה. קטר מס' 109 הועבר לסדנאות הקישון לקראת השבתה סופית ביום 21.10.1998. הקטר נגרט בועדת גריטה מס' 3/98 מיום 30.12.1998. אח"כ הושמש זמנית והושאל ל"רותם אמפרט נגב בע"מ" למשך שבוע. אח"כ הוחזר למכון הדיזלים בחיפה ומשם למגרשי הגרוטאות בסדנאות הקישון. קטר זה הינו החמישי מתוך 14 קטרים שהועמדו למכירה ע"י "רכבת-ישראל" במסגרת קבלת "הצעת מחיר לקניית קטרים גרוטים" - מכרז מס' מס/רכ/ 2001 / 28 שפורסם ביום 18.10.2001. המכירה לא יצאה אל הפועל והקטר מחליד לנו בקישון. אני מקווה שתשובתי הקצרצרה ענתה על משאלות ליבך ידידי ! יום נהדר !
 

fireman

New member
חבל....היה יותר טוב

התמונה מאוד ישנה משנת 1972 בדיוק !!
הקטר מושבת מזה מס' שנים ונמצא כגרוטאה בסדנאות הקישון. מקור התמונה: קטר מס' 109 בתחנת הרכבת "החאן" בירושלים, 18.04.1972. מקור הצילום: http://www.pell.portland.or.us/~efbrazil/g12_israel.html (© Antonio Augusto Gorni) פעולתו של הקטר הופסקה ביום 07.10.1998, שעה: 12:47 בחיפה. קטר מס' 109 הועבר לסדנאות הקישון לקראת השבתה סופית ביום 21.10.1998. הקטר נגרט בועדת גריטה מס' 3/98 מיום 30.12.1998. אח"כ הושמש זמנית והושאל ל"רותם אמפרט נגב בע"מ" למשך שבוע. אח"כ הוחזר למכון הדיזלים בחיפה ומשם למגרשי הגרוטאות בסדנאות הקישון. קטר זה הינו החמישי מתוך 14 קטרים שהועמדו למכירה ע"י "רכבת-ישראל" במסגרת קבלת "הצעת מחיר לקניית קטרים גרוטים" - מכרז מס' מס/רכ/ 2001 / 28 שפורסם ביום 18.10.2001. המכירה לא יצאה אל הפועל והקטר מחליד לנו בקישון. אני מקווה שתשובתי הקצרצרה ענתה על משאלות ליבך ידידי ! יום נהדר !
חבל....היה יותר טוב
אם היו עושים ממנו ברזל בניין ולא נותנים לו להחליד.... החלודה עושה לו רע.... אופס! שבכחתי שאני מדבר עם המומחה לחלודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה