יש נוף ממש יפה שםגם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
אמנם לא תחבורה ציבורית...יש נוף ממש יפה שם
תמונה יפה, אבל למה חתכת את הלמעלה?אמנם לא תחבורה ציבורית...
אבל מה דעתכם על התמונה הזו? צולם עם CANON A70 במצב מאקרו
זאת פעם ראשונהתמונה יפה, אבל למה חתכת את הלמעלה?
יפה - זו רכבת על מסילה?גם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
לא. רכבת על גלגלי כבישיפה - זו רכבת על מסילה?
רכבות-כביש לצרכים תיירותייםלא. רכבת על גלגלי כביש
כמו במקומות אחרים: חיפה, עין-גב, ראש-הנקרה, ספארי ר"ג, פארק רעננה. בפארק הירקון היתה פעם רכבת מסילה צרה, היו לה 3 קטרים במלאי + קרונות, ב 2 קצות המסילה היתה לולאה עם מסוט לצורך חזרה של הרכבת לכיוון השני, עם 2 תחנות בקצה ועוד מספר תחנות ביניים. היא פעלה עד שנות השונים, ושרידי 2 מהקטרים נמצאים בקיבוץ נצר-סירני, בכניסה למועדון הרכבות-החשמליות בקיבוץ. אחד מהם נצבע בצבעי "תומס הקטר".
תמונה אחרונה להיוםגם זה סוג של תחבורה ציבורית ?
שלט שראיתי בפארק הירקון בתל אביב והייתי חייב לצלם. דרך אגב יש גם לוח זמנים מסודר שתלוי במקום,שבו רשום באיזה שעה יוצאת רכבת ובאיזה שעה היא מגיעה לכל תחנה ותחנה.
היום היא כבר לא על פסים, אבל...תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
היום היא כבר לא על פסים, אבל...
לפני שנים רבות היתה בגני יהושע רכבת על פסים, ממש כמו בגני התערוכה. הנה תמונה של הרכבת הזאת בשנת 1979
לא לבלבל או להתבלבל !!!היום היא כבר לא על פסים, אבל...
לפני שנים רבות היתה בגני יהושע רכבת על פסים, ממש כמו בגני התערוכה. הנה תמונה של הרכבת הזאת בשנת 1979
תחנת הרצליהתמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
זאת תחנת הרצליה? איפה הרציף?תחנת הרצליה
בתמונה מופיעה תחנת הרצליה, והיא צולמה כנראה ב-1989 או 1990, בתקופה בה החלה התקנת המזגנים בקרונות הנוסעים, במקביל לשיפוץ פנים וצביעה מחדש בצביעת התכלת האלגנטית. לפחות בתחיל התהליך ההסבות בוצעו בקבוצות של 3-5 קרונות בכל פעם, וכך ניתן היה לראות במשך תקופה קצרה רכבות של חצי-חצי עם הקרונות המחודשים והלא-מחודשים. הסיבה שהם קובצו תמיד היתה מפני שהקרונות המחודשים היו חייבים להיות צמודים לקרון הכח, לצורך אספקת החשמל.
היו הבדלים במחיר הכרטיס בין קרוןתחנת הרצליה
בתמונה מופיעה תחנת הרצליה, והיא צולמה כנראה ב-1989 או 1990, בתקופה בה החלה התקנת המזגנים בקרונות הנוסעים, במקביל לשיפוץ פנים וצביעה מחדש בצביעת התכלת האלגנטית. לפחות בתחיל התהליך ההסבות בוצעו בקבוצות של 3-5 קרונות בכל פעם, וכך ניתן היה לראות במשך תקופה קצרה רכבות של חצי-חצי עם הקרונות המחודשים והלא-מחודשים. הסיבה שהם קובצו תמיד היתה מפני שהקרונות המחודשים היו חייבים להיות צמודים לקרון הכח, לצורך אספקת החשמל.
קטר 109 אללה-ירחמו !תמונה אחרונה להיום
תמונה של תחנת הרצליה בזמנים יפים יותר לפחות בכל מה שקשור לנוף שמסביב, אני שונא את נתיבי איילון ולא רואה כל טעם להמשיך אותם צפונה,צריך להשאיר קצת שדות ירוקים במרכז בשביל הדור הבא !! מצטער על האיכות,התמונה היא מתוך האוסף של מוזיאון הרכבת בחיפה. בקשר לשאלה שנשאלה פה ,אז הרכבת לא נוסעת על פסים אלא על הכביש,יש כמו טרקטור גדול בצורת קטר שמחוברים אליו איזה 5 -6 קרונות עם כבלים. שהייתי שם יום רביעי לא ראיתי את הרכבת,כנראה היתה בתחנה אחרת.
למה אללא ירחמו ?קטר 109 אללה-ירחמו !
התמונה מאוד ישנה משנת 1972 בדיוק !!למה אללא ירחמו ?
בתמונה שיש לי שלו הוא נראה די פעיל... והתמונה לא נראית הכי ישנה...קטר מס' 109 מקור התמונה: ארכיון הפורום
חבל....היה יותר טובהתמונה מאוד ישנה משנת 1972 בדיוק !!
הקטר מושבת מזה מס' שנים ונמצא כגרוטאה בסדנאות הקישון. מקור התמונה: קטר מס' 109 בתחנת הרכבת "החאן" בירושלים, 18.04.1972. מקור הצילום: http://www.pell.portland.or.us/~efbrazil/g12_israel.html (© Antonio Augusto Gorni) פעולתו של הקטר הופסקה ביום 07.10.1998, שעה: 12:47 בחיפה. קטר מס' 109 הועבר לסדנאות הקישון לקראת השבתה סופית ביום 21.10.1998. הקטר נגרט בועדת גריטה מס' 3/98 מיום 30.12.1998. אח"כ הושמש זמנית והושאל ל"רותם אמפרט נגב בע"מ" למשך שבוע. אח"כ הוחזר למכון הדיזלים בחיפה ומשם למגרשי הגרוטאות בסדנאות הקישון. קטר זה הינו החמישי מתוך 14 קטרים שהועמדו למכירה ע"י "רכבת-ישראל" במסגרת קבלת "הצעת מחיר לקניית קטרים גרוטים" - מכרז מס' מס/רכ/ 2001 / 28 שפורסם ביום 18.10.2001. המכירה לא יצאה אל הפועל והקטר מחליד לנו בקישון. אני מקווה שתשובתי הקצרצרה ענתה על משאלות ליבך ידידי ! יום נהדר !
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.