דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .