האם הידע וניסיון החיים שלנו

נותן לך את כל הקרדיט שבעולם

ויזה, מסטרכרד, דיינרס, ישרכרט מה שתרצי
מיקי
 
מיקי שלום,ברכות ../images/Emo50.gif

הייתי בסוף שבוע מקסים בצפון עכו העתיקה,נהריה,מושב צוריאל(אצלנו בחצר,בקתת הזית
חחחחחח),מסלול נחל שניר(אלחצבאני) עם החברה להגנת הטבע+קייקים כפר בלום,כפר הורדים,תפן,מעלות...היה מעולה ושוב
טלטל
ועכשיו אני כאן
אני מאוד מעריכה ידע וניסיון חיים אני מרגישה שזה מקדם אותי...לא רק מקדם, אלא מטיס אותי קדימה אני תמיד נעזרת בידע וניסיון החיים שצברתי ניסיון החיים לימד אותי גם לזכור
שכל דבר יש בו משהו חדש,שונה ועשוי/עלול להיות אחרת ידע וניסיון חיים זה מצויין בתקווה לדעת להשתמש בו
 

סמסרה1

New member
ניסיון ../images/Emo15.gif

היי, ערב טוב "הניסיון הוא מורה טוב, אך שכר - הלימוד שלו גבוה מאוד." ויליאם ראלף אינג'
 
טל

צלמנו אחד את השני בשביל ה"בוק" חחחחחחחח
ובכל זאת מצאתי כמה בלעדינו ניסיתי בשבילך
תפוז לא נותן זמנית להעלות קבצים לפורום זה ??????
 

spectacular

New member
ידע ונסיון,מסבך את הענינים...

הראש עובד יותר כשיש בו יותר מידע, (נסיון ממלא את הראש בהמון אינפורמציה), זה עלול לגרום לי קושי בלהרגיש מה נכון, או פחד לבצע בגלל כשלון קודם, האינטואיציה מופרעת על ידי חשיבה לוגית, ובכל זאת ,יש חשיבות לחשיבה ולשיקול הדעת, ומה שאני תמיד שואלת את עצמי, מה הדבר הכי גרוע שעלול לנבוע מהכשלון הזה, ואז מחליטה אם לקחת את הסיכון המסוים, יש אנשים שלוקחים "סיכונים" יותר מאחרים.
 

סמסרה1

New member
ידע וניסיון מקל על החיים

היי ולמה הוא מקל, כי כבר לא מבזבזים אנרגיות על דברים שיודעים שהם שוליים ולא חשובים. שכבר יודעים מה לעשות , מה צריך, מה חשוב. בד"כ יודעים לעשות סדר עדיפויות. לא מתרגזים מכל דבר. יש יותר שלווה. מקבלים בהבנה דברים. ובכלל מקבלים את עצמנו את החיים... אינני מדברת על מקרים חריגים שפוקדים את האדם אסונות ,או כשעיניינים לא בסדר , וקשה להתמודד עם מקרים אלה גם כשיש ניסיון חיים. כל טוב
 

Deerest

New member
אני

רואה לבן, תמיד. גם את השחור אני רואה כלבן. ולא בגלל שאני עיוור צבעים, אלא בגלל שאני לא צובע נסיון בחיים, בפני עצמו, לא אומר כלום ללא "הצבע" אותו רואה בעל הנסיון, ללא המוטיבציה של בעל הנסיון, ללא התמורה על ההתנסות. נניח שיש לנו נסיון מר עם דבר מסויים. רואי הצבע השחור לא ינסו שוב. אוהבי הצבע השחור ינסו שוב, "בדרך אחרת". ובכך יחזקו את הנסיון המר. רואי הצבע הלבן ינסו שוב ושוב עד שתגיע איזושהי מסקנה, אבל הכל יתחיל מחדש כאשר ישתנו התנאים שהובילו למסקנה. אוהבי הצבע הלבן יגידו לך: "על איזה נסיון מר את שואלת?" אלו שלא צובעים ישאלו אותך: "למה את קוראת לזה מר?" אם אני אופה עוגה, אני חייב לקחת בחשבון את תהליך ההיכרות עם התנור שלי. זה לא "חרה של תנור" או "יופי של תנור" זה תנור. וכשאני קונה תנור חדש, כל תהליך ההיכרות מתחיל מהתחלה. עם כל עוגה. אולי הוא יותר קצר מתהליך ההיכרות עם התנור הקודם, אבל עדיין צריך לעבור תהליך כזה עם כל תנור חדש. תהליך כזה עם מתכון חדש כל לא הכרחי. נסיון חיים הוא נסיון. מה עושים איתו ואיך מתייחסים אליו, זה מה שעושה את ההבדל. מבנה אישיות כבר אמרנו?
 
אז מה המסקנה?

נראה לי שלא בא לך על מסקנות לאחרונה חחחחחחחחח....הכל כזה כזה.....מהול מה קורה?
רוצה קרם קארמל טעיםםםםםם אהבתי את התשובה שלך
 

Deerest

New member
המסקנה

שנסיון זה מאד חשוב בחיים... כדי שהלבנים שלך לא יצאו צבעוניים כדי שהסוודר לא יתכווץ ... ... בכל הדברים הקבועים בחיינו. ונסיון לא שווה כלום... בכל השאר. בדברים המשתנים בחיינו. יש נוסחא?
 
המסקנה

שיש אנשים שלא לומדים מנסיון החיים וכל פעם מחדש נופלים עם הדוגמאות כך שעבורם "נסיון לא שווה כלום... "
 
בקשר ללבן,../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

כמו שאני מכיר אותך,מתאים לך...
 
למעלה