הייי מקבלים כאן גם נשים?

Ace in the hole

New member
אתה באמת קונה את השטויות שלו?

סתם עוד איזה תמהוני שכמו כל ילד בן 14 באינטרנט מנסה להגדיל לעצמו את הזין הוירטואלי.
 

זיקן

New member
מנהל
תקשיב עינייני מישפחה

זה לא לדיון על גבי הפורום לזה יש פורום אחר, שנית אמרתי לך מיליון פעם אל תישפוט אדם עד שלא תהיה במקומו, שלישית אני לא אשאל אותך ולא אסגיר את מקורות המידע שלי לא תצליח לגרור אותי אחרי המניפולציות שלך אבל כשתהיה לי הוכחה על צביעותך אשלך לך אותה במסר אישי ושוב לא על גבי הפורום.
 

פנומן 72

New member
שלילי קטלני ../images/Emo70.gif

מה שאתה יודע עלי - אני אשמח מאוד אם תפרסם ברבים, למעט פרטים מזהים. אם אתה חושב שאני יצור בוגדני - בוא נפתח את זה - ואני לא אדון אותך.
 

פנומן 72

New member
ברור שיש

כמו שאני מאמין שאין גבר בעולם שיהיה הכי מאצ'ו והכי סטרייט והכי הומופוב, שיסרב לקבל בתחת אם יוצע לו סכום שלא יוכל לסרב לו. אני לא אומר שאין לי נקודות תורפה. אני רק אומר שאם יבוא היום ואני אפול בנקודה הזו - אני אתוודה בפני חברה שלי ואותיר לה את האפשרות לסלוח לי בתקווה שזה לא ייקרה שוב או למצוא לה גבר נאמן יותר ממני. סיפורי הכיבושים שלך במקביל לציון שאתה עדיין נשוי הוא במקרה הטוב הזוי ובמקרה הפחות טוב - מחליא.
 

זיקן

New member
מנהל
אין לי כיבושים בכלל אני מונוגמי אם לא הבנת

אני נאמן לאחת בלבד .
 

זיקן

New member
מנהל
שיהיה ברור אני לא היתפארתי

בכיבושי מעולם לא טענתי ככה לא פה ולא במקום אחר אני רק היתפארתי שאני מנהל קשר עם כמה במסרים ובמסן והקשר מבוסס על אמון ויחס של כבוד לזולת ובמצב של ידידות וחברות בלבד ואל תנסה לסתור את זה אני לא סוקי שדופק כל מה שזז.
 

פנומן 72

New member
כנראה שכחת את פרשת המלפפונים

משום מה היה לי הרושם שדפקת אי אלו פיליפיניות. אבל אולי זה רק אני, מיסטר מונוגמי...
 

זיקן

New member
מנהל
לא שכחתי אני פרופסור למלפפונים.

אני מכיר מבלי להגזים איזה 50 מהן אבל מעולם לא טענתי שאני קופץ מאחת לשניה וכן זה רק אתה לא הבנת נכון ורק עם אחת אני בקשר של מה שאתה חושב של אורגיות וכו וכו אני לא מאשים אותך זה המוח המעוות והצבעוני שלך שממהר לקטול אנשים רק בגלל שנידמה לו שכולם כאלה
 

פנומן 72

New member
מה שתגיד

אני כנראה היחידי שעוקב אחרי השטויות שאתה כותב. כי אם אחרים היו זוכרים מה שאתה כותב או מתייחסים למה שאתה כותב - הם היו מבינים מה שאני הבנתי.
 

wish2

New member
קינאה וירטואלית , לא ידעתי שזה קיים

יש לך איזה מום עליי מותק?
 
למעלה