טבלת הזמניםהלו"ז החדש
הכריכה
אז כמה דפים יוצאת החוברתטבלת הזמנים
החוברת מחולקת לשני חלקים (בנוסף לצפון ודרום שהיו עד היום) יש "אזור צפוני" (נהריה עד נתב"ג, כולל שלוחת כפ"ס) ו"אזור דרומי" (תל אביב עד דימונה) שימו לב לשתי השורות האחרונות בטבלה שקיימות רק ברכבות לכיוון דרום באזור הצפוני וברכבות לכיוון צפון באזור הדרומי מה אומרת השורה השנייה לא הצלחתי להבין אם יש למישהו הסברים אז בכיף...
ועוד משהו קטןטבלת הזמנים
החוברת מחולקת לשני חלקים (בנוסף לצפון ודרום שהיו עד היום) יש "אזור צפוני" (נהריה עד נתב"ג, כולל שלוחת כפ"ס) ו"אזור דרומי" (תל אביב עד דימונה) שימו לב לשתי השורות האחרונות בטבלה שקיימות רק ברכבות לכיוון דרום באזור הצפוני וברכבות לכיוון צפון באזור הדרומי מה אומרת השורה השנייה לא הצלחתי להבין אם יש למישהו הסברים אז בכיף...
אתה לא טועהועוד משהו קטן
לא ברור לי למה תחנת כפ"ס מתפרסת על שתי שורות.. אני מבין שהשם שלה ארוך, אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי, בלו"ז הקודם התחנה הייתה רק על משבצת אחת.. תקנו אותי אם אני טועה..
מבנה הלו"ז הוא מהדברים הכי בזיונייםאתה לא טועה
הרישום הקודם היה "כ"ס-הוד השרון(א.קסטיוק)". בלוח החדש אין אחידות בנושא הזה: ברכבות לכיוון צפון כתוב בשורה אחת כ"ס. ברכבות לכיוון דרום נוצר הרבה מקום שאיפשר לעורכי הלו"ז לספר לנו מהם ראשי התיבות כ"ס, והתחנה מתפרסת על פני שתי שורות. והכי מוזר - משום מה בחלק של הרכבות שנוסעות בשישי לכיוון דרום עדיין יש שורה אחת אבל כתוב שם בכל זאת "כפר סבא-הוד השרון (א. קסטיוק)". גודל הפונט שבו א.קסטיוק מופיע בשורה הזו זה אחד הדברים הכי מצחיקים אי פעם.
השורה השנייהטבלת הזמנים
החוברת מחולקת לשני חלקים (בנוסף לצפון ודרום שהיו עד היום) יש "אזור צפוני" (נהריה עד נתב"ג, כולל שלוחת כפ"ס) ו"אזור דרומי" (תל אביב עד דימונה) שימו לב לשתי השורות האחרונות בטבלה שקיימות רק ברכבות לכיוון דרום באזור הצפוני וברכבות לכיוון צפון באזור הדרומי מה אומרת השורה השנייה לא הצלחתי להבין אם יש למישהו הסברים אז בכיף...
המפה במהדורה מתוקנת .המפה החדשה
גם עם אותו עיקרון
המפה במהדורה מתוקנת .
הקו לירושלים לא שווה כלום עד שהמפה במהדורה מתוקנת .
צודק מאודהקו לירושלים לא שווה כלום עד ש
ימשיכו אותו לחאן
לא יעזור...הקו לירושלים לא שווה כלום עד ש
ימשיכו אותו לחאן
לא יעזור...
תחנת החאן לא נמצאת במקום מרכזי כל כך, והנסיעה אליה תארך כ-10 דקות יותר מהנסיעה (הארוכה ממילא) למלחה.
טילטינג........גם תחנת החאן החביבה על כולנו
הירושלמים, לא תציל את הקו. רק קיצוץ משמעותי ביותר בזמן הנסיעה יגרום לכך.
הקו לירושלים לא שווה כלום עד ש
ימשיכו אותו לחאן
הקו לירושלים לא שווה כלום עד ש
ימשיכו אותו לחאן
יא חביבי , הקו הזה שלי ושל אביתרתפסיקו להשמיץ את הקו שלי
עם כל החסרונות והפאדיחות בבצוע הפרויקט. בלי הקו הזה לא היית יכול לעבור לגור באל קודס ולהמשיך לעבוד באמבט הערפיח. עד פתיחת הקו המהיר אין לו תחליף. הנסיעה ארוכה אבל היא נוחה ואפשר לעבוד.
לא שוה כלום = השמצהיא חביבי , הקו הזה שלי ושל אביתר
עוד כשאתה היית בשפת הגששים בשא"ש ואנחנו לא משמיצים אלא דורשים שיפורים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.