המעגל שלא נגמר לי....

היפוכים

"אם היא לא מטלפנת אני לא חשובה" היפוך ראשון: אם היא לא מטלפנת אני ???
 
היפוכים

נפלא אז ההיפוך הוא "אם היא לא מטלפנת אני חשובה". עכשיו תסתכלי על ההיפוך ותעני - איפה הוא אמיתי?
 
היפוכים

אני אתן לך דוגמאות - האם ייתכן שאת מספיק חשובה כדי שהיא תשהה את השיחה עד שהיא תהיה יותר פנויה ויהיה לה יותר זמן לשוחח איתך? האם ייתכן שהיא מספיק בוטחת בך ובקשר שלכן ןמתוך זה מרשה לעצמה להיות חופשיה ולהתעכב?
 
וואוווו אני קונה את זה

בכמה אתה מוכר?
תודה
 
היפוכים

אז איך ההיפוך - "אם היא לא מטלפנת אני חשובה" נשמע לך ביחס למחשבה המקורית - "אם היא לא מטלפנת אני לא חשובה" יותר נכון? פחות נכון? נכון באותה מידה?
 
היפוכים

או קיי אז עשינו היפוך אחד. שאר ההיפוכים הבסיסיים יהיו: אליה: "אם היא לא מטלפנת היא לא חשובה" לעצמי: "אם אני לא מטלפנת אני לא חשובה" "אם אני לא מטלפנת היא לא חשובה" למחשבות: "אם היא לא מטלפנת אני חושבת שאני לא חשובה" ויש עוד כמה אבל נניח להם כרגע. מה שנותר לך זה להסתכל על כל היפוך ולראות איפה הוא אמיתי בשבילך, אם בכלל.
 
אוקיי

אם היא לא מטלפנת היא לא חשובה--> לא אמיתי מבחינתי. אם אני לא מטלפנת אני לא חשובה--> גם לא אמיתי.
 
קודם כל את כן מרכז העולם

האם לא שמת לב שלכל עבר שאת מסתכלת, את תמיד באמצע? שנית, קייטי תמיד אומרת שיש לה תפילה.. משהו בסגנון "אלוהים אנא חסוך ממני את ההזדקקות לאישור והערכה, אמן". ודעי לך שאת אף פעם לא מסתכלת על החבר שלך מהמסנג'ר, או על החברה שלך מהמכולת, או מי שזה לא יהיה, את תמיד מסתכלת על עצמך ועל הסיפורים שאת מספרת עליהם.. הפרשנויות שלך, שיוצאות הישר מתוך תפישת העולם שלך ותפישת עצמך. במובן הזה החברה האלה נותנים לך מראה של האמונות שלך דרך הסמלים בעולם. ואז את יושבת ועושה את "העבודה" על מה שמפריע לך.. וזה משחרר אותך מזה, וצעדת צעד נוסף לכיוון החופש שלך. הלא זה נפלא.
 
מדען חלל

אני מרכז העולם שלי בלבד! תודה מדען חלל , אבל אתה לא חושב שאחרי האפשור הנפלאשקיבלתי ההודעה שלך הייתה מתאימה יותר לתגובה ראשונית אחרי ההודעה הראשונית שלי?? אני מרגישה כל כך טוב ומשוחררת אז למה לטחון זאת שוב? תודה לך בכל אופן ויום נעים וקסום
 
שחרור טוטאלי

אני הגבתי על ההודעה המקורית .. לא מודע לשום דבר אחר, מקווה שזה עונה לך
צ'או.
 
למעלה