הערות מעצבנות
או ידיים ומנשא

פנינצה

New member
אני לא חושבת שמישהי פה ניסתה

סתם להלחיץ או להדאיג אותך. את העלת את הדאגה הזאת ואת היא זו שהזכרת את עניין האוטיזם וכשלראשונה דברת על המגע הצגת זאת כתינוק שבכלל לא אוהב על הידיים ובאותו הקשר שאלת אם זה נראה בסדר. קראתי שוב ושוב את התגובות אלייך וחיפשתי משהו לא בסדר ולא מצאתי. הכוונות נראות טהורות וענייניות. אני רק יכולה להצטער שזה איכשהו התגלגל כך ויצא מפרופורציות, אך בעיקר לשמוח מאוד שזו הזעקת שוא והכל בסדר.
 
אוי אני הפנתי אותך לפיזויטרפיסטית

עם המון נסיון בעבודה עם תינוקות כי זהה מקצוע שלה, לא לאמא לילדים אוטיסטים, זה שהיא אמא לא קשור למקצוע שלה, ואני באמת מתנצלת על כך. הפנתי אותך בכדי שתיתן לך רעיונות למשחקים עם הילד בכדי לעזור. אין שום קשר במה שכתבתי לך למה שאת הבנת וסליחה על כך.
 
לגבי חיסנים

מבחינתי ולצערי מנסיוני האישי כאמא עדיף לעצור חיסונים אם רואים כל מיני סמיני דרך עד שמערכת החיסון של הילד תתחזק. לא כל נפגעי החיסונים הם אוטיסטים. במקרה הזה כל הורה עושה את מה שהכי טוב עבורו ועבור ילדיו , מבחינתי עדיף להיות מאד זהיר בנושא מאשר להצטער. סליחה שזה מפחיד אך נושא החיסונים הוא נושא מאד שנוי במחלוקת ומפחיד מאוד.
 

galigal33

New member
אנחנו לא עושים את כל החיסונים

ואני לא מבינה על אילו סימני דרך את מדברת...
 
בעניי כל דבר שהוא שונה או חריג

או לא תואם את ההתפתחות הטבעית, כולל חום גבוה. כאן אני מדברת כאמא ולא כאשת מקצוע, כאמא לא יכולה לשתוק יותר מול מערכת שיודעת שיש בעיות עם החיסונים ומסתירה אותם מההורים. מערכת שיודעת שלא חייבים לעשות את כל החיסונים אך משקרת במצח נחושה להורים. כאשר רופאה מתחילה, עונה לשאלתי: "מדוע לא עושים בדיקת דם בכדי לראות תפקודי כבד או מדוע לא מפתחים בדיקה כל שהיא בכדי לצמצם את הילדים אשר נפגעו נפגעים מחיסונים כל יום כל דקה" , היא ענתה שבשביל קומץ קטן לא יבזבזו אלפי שקלים דולרים. למערכת עדיף לקחת את הסיכון. אז אני אמא של שלושה ילדים אשר הם נפגעי חיסונים אחד הוא בספקטרום והשניים הנוספים לא אך יש להם קשיים ועיכוב . אני כאמא אומרת אם יש תופעה/שינוי משהו שהוא לא.... לעצור חיסונים זו התובנה שלי, חבל שלא עשיתי זאת בעצמי, חבל שהמכשתי לחסן שוב ושוב.
 

galigal33

New member
אני לא יודעת מה לאמר

ואני ממש מצטערת שמערכת הבריאות פה כל כך קרה ואוטומטית. אנחנו בכל מיקרה החלטנו לעשות חיסון רק נגד פוליו, דלקת קרום המוח, טטנוס ודיפטריה. (דיפטריה לא רצינו אבל חייבים כי זה בא עם טטנוס ועל טטנוס לא נוותר.) בכל מיקרה אני באמת לא רואה משהו חריג באילון.. ואנילא מבינה למה לאמר שיש לו רגישות יתר. אני אדם קצת דאגני כאמא ועושה מכל עכבר פיל. אני מקווה מאוד שהורים לא יחסנו באופן אוטומטי ואכן כמו שאמרת יקבלו מידע אמין ושקוף.
 
כמה מוכר וכמה הרגיז ועדיין מרגיז

שלושת בניי על תפריט מיוחד ללא גלוטן וללא קזאין וכמה שפחות סויה. שלא נדבר על צבעי מאכל וכו' התגובה הפופולרית והכי אהובה עלי היא: "אז מה הם אוכלים" השניה היא "מסכנים הם לא אוכלים ממתקים" עם הבעת פנים של צריך לאשפז אותך ודחוף.
 
למעלה