הפורום מת או שפשוט נמאס לשחק?

jackmate

New member
הפורום מת או שפשוט נמאס לשחק?

מתחיל להימאס לי. האם גם אתם מרגישים שלאחר ההרחבה משהו במשחק נמאס? חוזר על עצמו? משעמם?
 

jackmate

New member
אז איפה כולם?

אז איפה כולם? לדעתי תתחיל נטישה המונית בחודשים הקרובים. אני רואה את זה קורה בשרת שלי וגם אני חושב על זה
 

Fanty S

New member
ממש לא נראה לי... :)

קטקליזם זו אחת ההרחבות אם לא ה-הרחבה. היא באמת מצוינת בכל אספקט אפשרי. אני ממש בספק שפתאום תתחיל נטישה המונית, דווקא בתקופה הכי טובה של וואו מבחינת המשחקיות.
 

jackmate

New member
הבעיה שלא כולם חושבים כמוכם

הרוב לא איתכם. אולי אני טועה אבל זו ההרגשה
 

JuffoWup

New member
רשמתי הודעה ארוכה אבל התחרטתי כי הבנתי:

Obvious
is obvious.
 

Shippers

New member
בד"כ כשאנשים נעלמים מהמשחק

הם או מפסיקים לשחק, או עוברים שרת.. אין ממש סיבה להפסיק לשחק עכשיו, כי כמעט אף אחד לא השיג שוב דבר עדיין.. אז כנראה שאנשים פשוט עוזבים את השרת שלך. יש מלא תוכן לריידרים (בינתיים רק guild אחד ניקתה את כל התוכן) ויש תוכן חדש ממש עוד מעט. עדיין אפשר לעשות פאגים אז casuals עדיין יכולים לשחק.. עדיין יש סוג של free loot.. הרבה דברים לעשות ב PVP בין arena ל rated bgs, ועוד עם העונה הבאה ממש מעבר לפינה.
 

Kingeh

New member
למה נראה לך שרק גילדה אחת ניקתה את כל התוכן?

יש 55 גילדות שניקו את כל התוכן נכון לעכשיו.
 

JaneLame

New member
אם אנשים עוברים שרת הם לא עוזבים ת'פורום

לא בגלל זה לפחות.
 

Fanty S

New member
הוא לא מדבר על הפורום, אלא על תחושה שרשימת

החברים במשחק מתרוקנת.
 

JaneLame

New member
אני אישית פרשתי אחרי 3.5 שנים

למרות הנסיונות האינטנסיביים של בליזארד לחדש ולהמציא את הגלגל עם כל טלאי וטלאי, התחושה האישית שלי היא של אובדן עניין מוחלט. עשו טובה ועל תכתבו לי תגובות של "לא נכון ולא נכון", בכוונה ניסחתי את התגובה שלי באופן שמבהיר שזו תחושתי האישית והלא מייצגת. מייצגת או לא, נראה שיש פחות פעילות בפורום ואפשרי בהחלט שעוד אנשים חולקים תחושות אלו. כתבתי על זה כאן, אני חושבת שהקושי הוא הקהל. פעם הייתי פוגשת אנשים מאוד מעניינים ואינטיליגנטים ב-WOW בלי מאמץ מיוחד, בשנה האחרונה הדמויות שסביבי התחלפו בחבר'ה מאוד מאוד צעירים, או עילגים ומנבלים את הפה (ע"ע LFG), או לא דוברים אנגלית וכו'. גם לפני 3 שנים לעשות סטראת'ולם בפעם ה-50 לא היה חדשני ומדהים בפעם ה-50 כמו שבפעם השנייה, כנ"ל לגבי בלאק טמפל, אבל כשבאו איתי אנשים שכיף לי איתם זה היה אחרת. יש לי תיאוריה כזו שלמשחקים מרובי משתתפים טובים יש מחזור חיים בדפוס הבא: בטא מקרטעת, תחילת דרך עתירת הייפ, ההייפ גדל וקהל איכותי נמשך למשחק ומצטרף, ההייפ גדל עוד יותר וילדודס/טרולים/סתם טמבלים שומעים על זה גם ומצטרפים, ההייפ שוכך בהדרגה ומשחק חדש אחר תופס את מקומו.
 

tringirl

New member
Yes and no

I think cataclysm is a great expansion. The game is more enjoyable than ever. But.. I've noticed a lot of people lost interest. My guild, that used to be very active in the beginning of wrath, is now pretty much dead. A lot of my in-game friends stopped playing and I find that I have less and less people to chat with nowadays. It makes the game less fun for me. The content is good but the social side is lacking atm.
 

samaria

New member
מצחיק הוא שכולכם צודקים..

קאטא באמת הרחבה מדהימה. ובאמת מלא אנשים עוזבים את המשחק. רשימת החברים שלי דוממת, הגילדה שלי ממש מתה, אפילו אי אפשר להרים ריצת גילדה.. איך זה מסתדר, לא יודעת. אולי כל האנשים עושים מה שאני עושה, עוזבים את ההירואיקים המצ'עממים והריידים (לא יודעת איך הם כי לא הגעתי לשלב הזה ונראה לי שהפעם אוותר עליו) ומעלים אלטים.
 

Fanty S

New member
אני חושבת שהרבה וותיקים עזבו,

אבל לטובת חדשים-חדשים. קטא באמת הרחבה מדהימה, אבל הקונספט הוא אותו קונספט. הריידים באמת מצוינים, אבל הם אותם ריידים. הכל באמת, באמת הרבה יותר טוב ממה שהוא היה קודם, אבל בליבה, הכל אותו הדבר. יש מצב שאנשים שמשחקים מאז הוונילה או מאז TBC כבר עייפים מזה בכללי, כי אין ב-אמת חידוש, אבל אנשים חדשים נשאבים פנימה כי פתאום ההתחלה מאוד מהפנטת (הרבה יותר מפעם) ויש למה לצפות. אני לא מאמינה שוואו בסכנה, אבל אולי באמת התקופה שלו עומדת לעבור ובמקום ההרחבה הרביעית אנחנו נקבל MMO חדש...
 
למעלה