הפורום מת או שפשוט נמאס לשחק?

B a z a

New member
על פי הלו"ז שדלף יש עוד לפחות 2 הרחבות למשחק

אומנם זה לא משהו רשמי של בליזארד, אבל אנשים מאמינים שזה באמת הלו"ז האמיתי של החברה. מופיע שם גם משחק חדש בשם Titan שאמור לצאת בסוף 2013.
 

Fanty S

New member
כן, אני מכירה את זה

אבל יש גם מצב שבליז יחליטו לשנות תוכניות בהתאם לתנאים בשטח.
 

Envenom

New member
../images/Emo45.gif

לו"זים שכאלה הם בד"כ מצגות שנועדו להרגיע את המשקיעים.. בליזארד ידועים במנטרת ה"זה יצא כשזה יהיה מוכן" שלהם, ובדיוק כמו ש firelands היה אמור להיות בפאץ' הבא ולא יהיה, ככה גם ההרחבה הבאה יכולה לצאת עוד שנתיים, או לא לצאת בכלל. מה שכן, Titan באמת הולך להיות הMMO הבא שלהם, רק שאף אחד לא יודע עליו כלום עדיין.
 

Kingeh

New member
firelands לא עוכב....

תקראו מה הכחולים כתבו ותבינו שאין עיכוב בFirelands. במקום להוציא את כל התוכן של פאץ' 4.1 יחד עם firelands שאמור היה לצאת בעוד איקס זמן, בליזארד החליטה להוציא את התוכן הגמור לפני Firelands. זה לא כי הם דחו את מועד היציאה של Firelands.
 

Envenom

New member
נראה לי שדווקא אתה צריך לקרוא שוב ../images/Emo3.gif

פיירלנדס היה אמור לצאת יחד עם שאר התוכן של 4.1 "בקרוב". לראיה, כמעט כל הדאטה של המקום כבר נמצא בקבצים על הPTR. אבל אז בליזארד ראו שאף לא לא ניקה אפילו את Glory of the Cataclysm Raider, אז הם החליטו לעכב את הרייד הבא כי העולם לא מוכן אליו עדיין.
 

Shippers

New member
אה.. לא?

"The point isn't really that we're delaying Firelands so we can release ZA/ZG instead, or because we don't think players are ready for a new raid. Our messaging on the subject directly implies this, and that's our fault." "Since Firelands isn't quite ready yet, we've made the decision not to hold back the other 4.1 patch content for it. Instead, we're going to release patch 4.1 with the content that's ready to go so the majority of players have more things to do, while also putting some finishing touches on Firelands so we can ship it out in 4.2 shortly thereafter." http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2190889261?page=1#16 שזה אומר.. firelands לא היה מוכן, אז במקום לדחות את שאר התוכן שכבר מוכן בגללו, הם שחררו את התוכן וממשיכים לעבוד על firelands.
 

Fanty S

New member
נגמרו להם רעיונות לשמות? ../images/Emo3.gif

"בואו נסתכל על זה ונגיד בדיוק את מה שאנחנו רואים!"
 

Shippers

New member
../images/Emo13.gif כאילו שהם פונים לישראלים שמתרגמים סרטים ל

עברית בשביל רעיונות לדברים..
 

Kingeh

New member
בדיוק כמו שנרשם מתחתי...

בליזארד עברו לגישה קצת אחרת מהגישה שהייתה עד עכשיו. במקום להוציא שינויים לקלאסים יחד עם תוכן גדול של ריידים בליזארד החליטה לא לעשות אותם תלויים אחד בשני. לכן שינויים בקלאסים או תכנים שהם מסיימים להוציא יצאו בפאטצ'ים בעוד תוכן גדול לא נדחה בזמן אלא במספר של הפאץ'. זה אומר שאם את Firelands הם רצו להוציא חצי שנה אחרי שCata יצא, הם עדיין הולכים להוציא אותו חצי שנה אחרי CATA. אבל במקום שהפאץ' שלו יקרא 4.1 הוא יהיה 4.2. מבחינת זמן אין שום עיכוב בFirelands.
 
מעניין מה יקרה ש...

בליזז יחליטו להפסיק לפתח את המשחק. הם פשוט ישאירו את השרתים ואת המשחק איך שהוא? "יכבו" אותו? ועוד משהו שהייתי רוצה לראות זה משהוא שיתן לחוות את כל העלילה של המשחק מהסוף להתחלה. איך שהוא לעשות שתוכל לבחור באיזה עולם של איזה הרחבה לשחק(אני לא מדבר על כל פאצ' שיצא אי פעם אבל משהו שתוכל בעצם לטעום מההתחלה עד לסוף)
 

Shippers

New member
בד"כ כשמפסיקים להשקיע ב MMO

מכבים את השרתים שלו.. אבל אני מאמין שזה עוד מאוד מאוד רחוק עבור wow, כי לא נראה אפילו שהוא 'חולה' :) 2 המשחקים היחידים שאני זוכר שהורידו את השרתים שלהם היו 9dragons ו tabula rasa, וזה פשוט כי הם לא הצליחו.. לגבי הלבחור איזה עולם לשחק.. ראיתי מלא אנשים שהעלו את הבקשות האלו מול blizzard כבר מספר פעמים, ו blizz אמרו שאין להם שום עניין בזה (כרגע לפחות). נראה לי שזה דורש ממש הרבה עבודה בשביל להרים כזה דבר, ועדיף להם להשקיע את הזמן הזה בדברים חדשים ובפיתוח המשחק במקום ברגרסיה.
 
אם מכבים משחקמה עם כל האנשים ששילמו עבורו?

בלי קשר לשעות משחק שהושקעו והתשלום החודשי שלזה אפשר להתייחס בתור דבר "מתכלה" שאתה שילמת עליו. המשחק עצמו שקנית כבר לא שווה כלום.(בטח בליזז כיסו לעצמם את התחת עם סעיף בTOS אבל מעניין מה אפשר לעשות כדי לפצות את השחקנים)
 

Shippers

New member
בטח התירוץ שלהם זהה לזה במשחק..

"you had time to enjoy it while it lasted, so the money didn't go to waste" וטכנית זה נכון :)
 

picpc

New member
זה בדיוק הקטע למה המשחק נהפך להיות די משעמם

למי שמשחק לפחות מ bc במשחק הפך להיות קצת מייגע(אם זה הביטוי הנכון) יש מלא תוכן חדש אבל הקונספט לא השתנה ואנחנו עושים אותם דברים שעשינו לפני 4 שנים. בוונילה המשחק היה חדש ומעניין וחלוץ בתחום וקיבלנו הכרות עם bg,בtbc תוכן לpve נהפך להיות יותר קל להגשמה עם השינויים לריידים מבחינת כמויות אנשים+קיבלנו ארנה והיה טונות של wpvp,בwotlk אומנם לא נכנס איזה אלמנט חדש למשחק אבל היה המון דברים חדשים מסביב שלא ראינו עדיין באף משחק אחר (למרות שלפחות חצי מwotlk היה משעמם לפחות מאחרי אולדר עד שicc יצא וגם את icc למרות שלא שיחקתי את מרבית התקופה נראה לי שהם משכו יותר מדי ),בקטא הכל אותו דבר שום דבר חדש או רעיון חדש לא נכנס למשחק,קיבלנו שני bg חדשים שהם העתק של bg אחרים שקיימים מהוונילה רק הרבה יותר מעצבנים ופחות כיפיים,קיבלנו את אותם המבוכים ואותה מערכת גרינד שכבר נמאס ממנה ,אותם ריידים אותה עונה בארנה,וקיבלנו rbg שזה אותה גברת בשינוי אדרת. אומנם הכל מלוטש יותר טוב והמשחק במצב הכי טוב שהוא היה מעולם מבחינת משחקיות (לפחות פי אלף יותר טוב מwotlk) אבל ההעדר של איזה קונספט חדש זה מה שגורם לאנשים לא לרצות להתחבר כי למי יש כוח נגיד לחרוש bg להשיג ציוד להתחיל לחרוש ארנה להשיג ציוד ורק אז באמת להתחיל להתקדם בצורה רצינית בריטינג ואותו דבר רק בpve במיוחד שהקאפים גבוהים ביחס למה שמקבלים אז זה גריינד באמת מייגע ,המחשבה עכשיו להכין דמות חדשה לארנה גורמת לי לבחילה אני פשוט לא מסוגל לעשות את זה למרות שאני רוצה. גם ככה אין לי הרבה זמן לשחק בתקופה האחרונה אבל אני מוצא את עצמי גם שיש לי זמן פנוי מעדיף לעשות הרבה דברים אחרים מאשר להתחבר. שורה תחתונה הם הוסיפו טונות של תוכן חדש שיפצו קווסטים לרמה קטלנית וכיפית אבל הבעיה שאתה מסיים אותם בשבוע ואז מתברר לך שאין שום דבר מקורי או פורץ דרך בהרחבה הזאת הכל אותו דבר רק חדש יותר יש כאלה יש יש בהם דלק לעוד קצת מזה ויש כאלה שהוא נגמר או לפחות מתחיל להגמר להם.
 

א ו ח נ ה

New member
ה"חיסול" של ריידים עם 25 איש

גם כן לא בדיוק תרם למשחק לטעמי מאוד אהבתי ריידים גדולים עם הרבה שחקנים, ועכשיו הרוב הטוטאלי של הגילדות עבר ל-10Man שזה מבאס לגמרי.
 

Kingeh

New member
המעבר ל10 אנשים רק תרם לעלייה

של כמות הריידרים במשחק. ריידים של 25 תמיד היו קשים לארגון ויצרו מצב שגילדות סמי הארדקור היו תקועות המון פעמים במקום בגלל חוסר בשחקנים ומכאן לא הייתה אופציה להתקדם. עם התוכן שפתוח עכשיו ל10 אנשים באותה רמת קושי ואותו ציוד מאוד פשוט להוציא לפועל ריידים. לכן כמות הריידרים בסך הכל עלתה. שינוי חיובי אובראול. לגבי ריצות של 25, עדיין יש הרבה מאוד גילדות שעושות אותן, אבל 25 פשוט עדיין קשה יותר מ10 אנשים. לא מבחינת הקושי עצמו אלא ענייני RNG ודברים אחרים שפשוט הופכים מפגשים להרבה יותר מסובכים ב25 מאשר ב10 אנשים. דוגמא טובה לזה אפשר לראות בגילדה אצלי למשל שב25 היינו תקועים המון זמן על בוס 1/13 בהארדמוד ושבוע אחרי שהתחלנו להתמקד ב10 אנשים אנחנו עומדים על 4/13 בלי יותר מדי מאמץ.
 

jackmate

New member
המשחק גוסס

המשחק חוזר על עצמו. שוב דבר לא השתנה. אתה תראה את השינוי בעוד מספר חודשים......
 

Pkunk

New member
יש לאנשים נטיה

לתרגם תחושה אישית שלהם לנבואות זעם ותוכחה. המשחק לא גוסס. יכול להיות שלכמה שחקנים נמאס. גם עלי עוברת תקופה קשה לאחרונה. אבל גם זה יעבור. נכנסים כל הזמן שחקנים חדשים, וחוזרים כל הזמן שחקנים שהפסיקו לשחק פעם, ובליזארד עדיין משקיעה מאמצים אדירים, והמשחק עדיין יפה ומהוקצע וה-Player base גדול מאי פעם. המשחק חוזר על עצמו? כן, צריך להרוג מפלצות. תמיד היה צריך ותמיד יהיה צריך. אבל יש כל כך הרבה שינויים במכניקה של המשחק, של הקלאסים, BG's, מבוכים, ריידים.... מה עוד אתה מחפש? אין מה לעשות, תמיד יהיה שם איזה דרקון גדול ותמיד תצטרך להרוג אותו. זה האופי הבסיסי של המשחק, זה לא עומד להשתנות. אבל לא ברור לי מה כולם מחפשים, אלה שמתלוננים על כך שהמשחק חוזר על עצמו.
 

picpc

New member
אין דבר כזה אופי בסיסי של המשחק

תקרא מה כתבתי למעלה ותראה שכמעט כל האבולציה של וואו משהו חדש נוסף אליו שהכניס עוד ממד למשחק ואני באמת רוצה להאמין שזה גם ימשיך לקרות כי אם יקחו כל הזמן את אותו הקונספט ויהפכו אותו באלף וריאציות שונות לאנשים ימאס ממשחק כזה,וזה לא וואו ,בליזרד תמיד הייתה עם היד על הדופק בקטע של חדשנות וכולם מעתיקים מוואו ולא הפוך אני רק מקווה לראות משהו חדש בהרחבה הזאת בהמשך.
 
למעלה