הצעה למי שמתעניין או עוסק ברוחניות

Arthur Dent

New member
אחלה שאלה

אם זה קרה במציאות - אז זה לא פנטזיה. זה בגדר המציאות. אולי זה קרה במציאות, אבל באופן אחר (למשל הם הגיעו למקום שיש בו גאות ושפל חזקים - יש מקומות כאלה בסיני), ואז... זאת הגזמה מגמתית
אבל עדיין תאור הסטורי. אבל הפואנטה שלי היא העניין עם אמונה, מילה בעייתית. אני יכול להאמין כל דבר שבא לי. אני לא רוצה להאמין בכלום - אבל אני רוצה לנסות. עד שלא חשתי את התוצאות באופן כזה או אחר - זאת תאוריה, עם יותר או פחות ביסוס מדעי. בדיון הנוכחי, יש פה מישהו שלדעתי לא מעוניין לעבור את גבול החוויה האישית ומעדיף להסיח את הדעת לפרטים שוליים (אותי לא מעניין מה אמרו על קסטנדה באימטרנט, למשל). ובגלל סיבה טובה מאד - כדי לחוות דברים מסויימים, דרוש ויתור על חלק מתפיסת העולם שלך.
 

Arthur Dent

New member
אני יכול להביא 100 מאמרים שסותרים

עובדות מדעיות - כל עוד לא ניסיתי, חקרתי, מיששתי, הרגשתי, זאת בסה"כ עוד דעה של מישהו. אם לא ראיתי דרקון או נסיכה לוחמת, זה לא אומר שזה לא קיים (או היה קיים).
 

Boojie

New member
סיפורים דתיים אינם פנטזיה,

משום שהם נועדו לייצג אמת, אם מוחלטת ואם קונספטואלית. פנטזיה נקבעת לא רק על פי התוכן, אלא גם על פי המטרה.
 
אתה יודע שהרבה מסיפורי המד"ב

המפחידים יותר מתחילים ככה?
(איש צעיר מנסה את מזלו בתחום הנסתר ואז קורה משהו נורא...). אממ, סליחה על הציניות. מאחלת לך בהצלחה במציאת מה שאתה מחפש. למרות שלדעתי להפקיר את עצמך לכל מי שיכתוב לך באינטרנט - זה לא הכי מומלץ. אולי תנסה לחפש קבוצה יותר מסודרת שעוסקת בנושאים כאלו. תנסה אולי בבית "חיים אחרים".
 
../images/Emo13.gif

צודקת. האמת שחשבתי שזה אופייני יותר ללאבקרפט רק אחרי שפרסמתי את ההודעה (זה מה שקורה כשכותבים הודעות בעבודה). עם קצת מזל הוא לא יסיים את הניסויים הרוחניים האלו בהיכרות קרובה עם קנוקנות וייצורים קוסמיים רעבתניים.
 

0 אור 0

New member
עליתי בחזרה למעלה לראות שלא טעיתי

בפורום. אז אחרי שאזהיר אתך שדי מסוכן לפרסם פרטים אישיים באינטרנט, ועוד עם בקשה "בואו לנצל אותי ולפוק לי את המוח .." (לא שכלולם עושים את זה, אבל יש בהחלט כמה גורואים די מסוכנים) אני אמליץ לך לפנות לפורומים שעוסקים ברוחניות, מדיטציה והתפחות אישית - בטח יש שם קצת יותר שעוסקים בתחום מאשר במד"ב. אצלי בפורום (רפואה משלימה) זה יהיה בניגוד לחוקי הפורום לפרסם את פרטיך, אבל אתה יכול לשאול שאלה כללית או לפרסם בלוחות. ושוב חוזרת ומדגישה - תבדוק היטב בציציות של מי שאתה נותן לו לשחק במוח שלך.
 
למעלה