השער התשיעי

cha ching

New member
כס עאמק! למה ההודעה נדחפה לי

לסוף...?!?!?!?!?! שונאת את מערכת תפוז!!!!!!
 

Runaway Train

New member
תמיד הייתה לו????סליחה יקרתי

אנחנו מדברים פה על ג'וני ואם את מדברת פה בסרטים שהוא נמצא,אז אני רואה שלא ראית "האיש שבכה"
 
אני מניחה שהתכונת לבחורה שענתה לפני

:| וגם אני לא ראיתי את האיש שבכה
אוף זה כזה בלע אני בחיים לא אראה את הסרט הזה
 

Runaway Train

New member
כן עניתי לה:/

באסה לא נורא,את עוד תראי!!!! אבל שתראי שם את הסצינת סקס שלהם,תביני על מה אני מדברת זה היה קצת בעעע אכזרי ולא נעים גרם לי לראות את ג'וני לאור אחר לכמה דקות :)
 
אכזרי? מה הוא עושה לה?

מבתק את "תמימותה"? אוף אני רוצה כבר לראות~! ביקשתי פעם ממישהו שיקליט לי כי לא יכלתי לראות ובידיוק שהוא בא להקליט הוידאו לא הקליט לא מהערוצים הדיגיטלים! עצבים! אין לי שום מזל
 

Runaway Train

New member
זה לא הדבר היחידי שהוא מבתק

זה היה דיי לא בסדר...לא אהבתי כל כך מה שהוא עשה..בעע. להסביר לך?או שפשוט תראי?
 

Runaway Train

New member
הקטע הוא ש....

*נזכרת במעורפל* הוא לוקח אותה לאיפה שהוא וכל משפחות הצוענים החביבים...ואז בלילה,הם שניהם לבד,והיא יושבת,הוא מתקרבת אליה (יש לה מין חצאית עד אחרי הברכיים) הוא נוגע בה בפנים נדמה לי ולוחש "ששש.." (אם אנני טועה..טחח) ואז! הוא נוגע בברכיים שלה ,שהם צמודות בערך,ועולה לאט לאט לאט,מלטף ואז נכנס לתוך החצאית(היד) ואז הואפותח לה את הרגליים! ומאז מראים את הפרצופים שלהם!וקולטים שהוא מכניס את הכלי,מבינההה..והפרצוף שלה מראה כאב:/ לא נעים..והכי מעצבן,שהוא אפילו לא נישק אותה!!!! בזמן כל הדבר הזה,הוא לא נישק אותההה..וגם בפעם השניה הם לא התנשקו,רק בפעם האחרונה. ואת תראי אל דאגה,מקסימום אם אי פעם יצא לי לראות אותך,אני יביא לך את הקלטת:)
 
אוי מגניב!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חתיכת פושטק מרושע העמממ :| היכן את לגור? רגע כל הזמן שהוא מזדיין איתה הוא לא מנשק אותה בכלל? יאוץ'!
 
למעלה