ה100 - צפייה משותפת - עונה 5

It's Always Sunny

Well-known member
אני יודעת שאתן שונאות את אוקטביה אבל אי אפשר להגיד שבמקרה הזה היא לא צודקת
הולד און, לפני שאני ניגשת לפרק הזה אני חייבת להבהיר שאני לא שונאת את אוקטביה ואני בחיים לא אשנא אותה. אני פשוט קצת מאוכזבת ממנה, אבל הסיבה שאני מאוכזבת ממנה זה כי אני כל כך אוהבת את הדמות שלה. חוץ מזה שחשבתי שזה מרשים ומבעית בו זמנית איך היא הצליחה לגרום לוונקרו ללכת אחריה בעיניים עצומות, דוגמא לכך אפשר למצוא בפרק הרביעי כשפותחים את הבונקר, דיוזה אומרת לכולם לארוז את החפצים שלהם והם לא מוכנים ללכת עד שהם מקבלים ממנה אישור שזה בסדר. זה היה רגע מאוד עוצמתי עבורי כי פתאום קלטתי איך אוקטביה השתנתה במהלך העונות ולמה התכוונת כשצחקת על מה שקלארק אמרה בעונה הראשונה (כששאלו אותה איפה אוקטביה והיא אמרה שאוקטביה רודפת אחרי פרפרים).
  • דיוזה מתכננת לשמוע את כל הסיפורים של העריקים כדי לדעת אילו כישורים יש להם והאם ניתן לסמוך עליהם. בחורה חרוצה.
  • אבי אמרה לפני כמה פרקים שהיא לא יכולה לתפקד בלי הכדורים אבל נראה שהיא הגיעה למצב שגם עם הכדורים היא כבר לא כל כך מתפקדת :-(
  • בלאמי עדיין כועס על אוקטביה שנתנה פקודה לירות בעריקים, היא אומרת לו שאין לה ברירה אלא לעשות את מה שהיא עושה אחרת כולם ימותו. ואז היא אומרת שבלאמי הציל אותם כשהגיע מתי שהגיע :-]
  • קלארק מכינה את מאדי ליום הראשון שלה באימון אצל גאיה, היא מתנהגת כמו אימא כשהיא מכריחה את מאדי לקחת מימייה ואומרת לה להיות גרועה בכוונה. קצת נותן לי ווייבים לעונה השנייה עם אבי וקלארק.
  • קלארק מביאה למונטי את המכתב שג'ספר כתב לו ;-( בזמן שהם מדברים בחווה, קארה נכנסת ומובילה גופה לחדר נעול. זה מוביל את קלארק ומונטי לגלות שקארה מגדלת תולעים. האמת שבהתחלה הייתי בטוחה שהם יגלו שקארה לוקחת את הגופות האלה כדי לייצר מהן בשר ;-#|פנים|
  • אקו ורייבן נפגשות |מאוהב| אקו שואלת אותה לגבי דרך להגיע לשרת הראשי של הספינה ורייבן פונה לשו לעזרה.
  • קלארק ובלאמי פונים לאינדרה על מנת לבדוק האם היא יודעת משהו לגבי התולעים. אחרי שבלאמי וקלארק מבינים שלאוקטביה יש תוכנית להרוג את מי שנמצא בעמק, הם מחליטים לנסוע ברובר ולהזהיר את האנשים שלה.
  • אוקטביה מאיימת לזרוק את אינדרה לזירה ;-#
  • איך דיוזה לא קלטה שרייבן ואקו הכניסו את המתעד הקשות לשרת? האורות שיצאו משם היו מאוד חזקים :-D
  • מונטי משוכנע שהאצות שלו זה מה שיכול להציל את כולם. בלאמי אומר לו: "אם היבולים הראשונים לא יהרגו אותם [את וונקרו] כמו שכמעט הרגו אותנו." :-D
  • אבי: "אני עדיין עובדת על טיפול רפואי אבל עם הציוד העתיק שלכם, די נדפקתם." דיוזה: "זו האבחנה המקצועית שלך?" :-D

כשלונה אמרה לה אז בקונקלייב שלינקולן היה מתבייש בה כעסתי על לונה (בצדק). אבל לינקולן עכשיו היה נחרד ממנה. הוא היה שוחר שלום. קצת ציפיתי שאינדרה תזכיר את לינקולן, אבל זה רק היה מחרפן את אוקטביה עוד יותר.
מסכימה איתך לחלוטין. לא חשבתי על לינקולן אבל זה בהחלט טוב שאינדרה לא הזכירה אותו.

קלארק מביאה למונטי את המכתב שגספר כתב לו, מה שקצת מערער את מונטי שרק רוצה שכולם יאכלו אצות ברוגע:-(
בדבר אחד ג'ספר צדק - הבעיה היא אכן בני האדם.
גם עם זה אני מסכימה. אנחנו באמת בעייתיים.

אבי וכדורים קיין כועס בלה בלה.
:-D:-D

הסיבה שדיוזה לא באה עד עכשיו להבדק זה כי בהריון:-0

נשבעת שלפני כמה פרקים היא הייתה עם חצי חליפה למטה ורק חולצה וחשדתי בזה!!!! גיזס קרייסט להביא ילד לעולם כזה. מי האבא? מקרירי? זה חתיכת לברג' עליה אם היו יודעים.
המבט שלי היה משהו כזה: 8-*
אני עוברת על הפרקים עכשיו שוב ואני לא מבינה איך לא קלטתי את זה לפני, זה כל כך ברור.

ולכן יש לה מטרה חדשה - לחלוק את העמק עם דיוזה? התנאי - כניעה. איך? טו טייק דאון אוקטביה. כל עוד טייק דאון אוקטביה לא כולל להרוג אותה אלא רק להוריד אותה מהשלטון אני בעד. כי כמה שאני לא אוהבת את האוקטביה הזאת שלא תעיזו להרוג אותה!!!!!! רגע אבל היא הולכת להשתמש במאדי בשביל זה?:-0
נו אבל היא בטח חייבת לדעת שזה לא יקרה בקלות.

צעד ראשון מומלץ: להרוג את קופר. דחוף!
כי קופר היא השפוטה של אוקטביה?

קלארק כזה "תהיה דיפלומטי" ושניה אחרי "זדיינו לי מהחיים" ובלאמי כזה: "מאוד דיפלומטי"😂😂
unnamed (5).gif
:-D :-D

"קרינה מתה כי הרופאה שלה הייתה בסטלה"
"באמת? ואני חשבתי שזה היה הכדור" חחח אני מתה על העקצנות שלה מלכה!!
"לסמוך עליה? היא נרקומנית" חחחח יואו הפרצופים שלה זה גן עדן של גיפים
😂

ETUI8332.GIF
JPXD1944.GIF

"מוקדם מידי?" דייי מלכה. תדרכי עליי!
זה הפרק שבו גיליתי שאני ממש אוהבת את דיוזה. אם בתחילת העונה לא חיבבתי אותה, הפרק הזה שינה את דעתי עליה.

ואז היא גם מטיחה בקלארק את הצביעות שהיא מפגינה אחרי הגראונדר שהיא ואמא שלה צלו במעבדה של בקה. ואומנם גם עם ההחלטה ההיא הסכמתי, אבל זה בדיוק מה שמקשה שלא להסכים עם ההחלטה של אוקטביה כרגע. שתי ההחלטות היו נוראיות אבל נעשו לטובת הכלל.
ובינתיים בצד השני של המתרס גם אקו מבינה שלהקריב את שואו לטובת האנשים שלה זה אקספטבול לוס. ואני מסכימה עם שתיהן (אוקטביה ואקו) וגם מבינה למה אלו החלטות קשות (כבר דיברנו על זה שהשם השני של הסדרה זה No good choices)
(y)עם זה אני לא יכולה להתווכח.

הו לא, דיוזה לא מרוצה ששואו בוגד
רייבן לא מרוצה שאקו בוגדת
מונטי לא מרוצה שכולם בוגדים
וקלארק לא מרוצה שמאדי לא הקשיבה לה
יותר מדי אנשים לא מרוצים 😣

אבי בוחרת כדורים על פני הומלס קיין (לא מאשימה אותה. איכסה שיסתפר ויתגלח לפני שהוא יוצא באולטימטואים כאלה)
דיוזה בהיריון אהעעהעה זה של אוקטביה, נכון?? 😁
:-D:-D

טוב, אני פשוט מרגישה שהפיתרון של העונה הזאת מסתכל(ת) לנו בעיניים. תנו למאדי את הפליים ובהדרכה של קלארק היא תעשה את כל הבחירות הנכונות, במקום כל הפסיכופטים שם. אני מבינה שקלארק מרגישה אימהית למאדי, אבל שתזכור איך היא בעצה לקחה המון סיכונים, ותבין שמאדי יודעת לדאוג לעצמה. ובעיקר שתבין שזה הפתרון היחיד שאפשרי כרגע!
נראה לי שקלארק לא במצב שהיא מסוגלת לחשוב בהיגיון :-/

:-D :-D :-D אני מסכימה שקיין נראה מזעזע בעונה הזאת. הוא באמת צריך להתגלח להסתפר דחוף. אבל מראה בצד, הסצנה הזאת שברה לי את הלב ;-( הוא היה כזה חמוד אליה, זה הורג אותי כמה שהוא אוהב אותה! והוא גם לגמרי צודק, אבל אבי מכורה לכדורים וזה כ"כ קשה לוותר על התמכרות :-(
מסכימה עם כל מה שכתבת.
 

Lhuna3

Well-known member
@It's Always Sunny האם את מזהה את השחקנית של דיוזה מתפקיד קטן בסדרה אחרת? (לא לחפש בגוגל!!!!!!!!!!!! אם לא זיהית אז אני אכתוב לך, אם ניק עוד לא הזכיר את זה במקרה).

[סליחה על השרשור לא במקום]
 

It's Always Sunny

Well-known member
דיוזה אומרת לקלארק שלא אכפת לה איך הם יביאו את אוקטביה בתנאי שהם יביאו אותה ובתמורה לכך היא תיצור איתם קשר לגבי המעבר שלהם לעמק. בלאמי כמובן לא רוצה להרוג את אוקטביה וקלארק אומרת שהתוכנית שהם חשבו עליה מקודם כבר לא משנה כי אוקטביה הפכה את מאדי לסגנית שלה. מונטי עדיין מתעקש שלגדל את האצות זה הפתרון. אוקטביה מגיעה לחדר ושואלת האם התוכנית של אקו עבדה, אחרי שהיא מגלה שכן היא אומרת לקארה להעמיס את רובר בתולעים ולמילר להכין את הצבא.
קיין מחטט בחפצים של דיוזה ושואל אותה האם הפנקס שלה זה פנקס של האנשים שהרגה והיא אומרת שבשביל זה היא תצטרך פנקס יותר גדול 8-* דיוזה מספרת לקיין שקלארק יצרה איתה קשר וסיפרה לה שוונקרו ייכנעו, קיין חושב שזה יגרום לקלארק להיהרג, במקביל לשיחה הזו מרפי יוצר קשר עם דיוזה ומספר לה שהוא ואמורי חטפו את מקרירי ואם היא לא תחליף את מקרירי ברייבן הם יהרגו את מקרירי, דיוזה מסרבת לעסקה שלהם. היא אומרת לקיין שנפתרו לה שתי בעיות: קלארק תדאג שוונקרו ייכנעו ושאוקטביה לא תהווה עבורה בעיה. מרפי ואמורי הצליחו לפתור לה את בעיית מקרירי , כי ברגע שהוא לא נמצא בעמק הוא לא יוכל להמריד את האנשים שלו נגדה.
אבי מגלה דרך שבה היא יכולה להיפטר מהמורסות שיש בריאות של האסירים, היא פשוט צריכה מקור כוח יותר חזק כדי לפרק את כולן ולהוציא את השאריות. היא קוראת לרייבן ומשקרת שמאיימים על החיים שלה, אחרי שרייבן מבינה מה הסיבה שבגללה אבי רוצה את העזרה שלה ומסרבת לעזור, אבי מחשמלת אותה |פנים||פנים| זה בעיקר מתסכל כי אבי יודעת מה רייבן עברה ובכל זאת הגיעה לרמת שפל שבה היא מוכנה להכאיב לרייבן כדי לקבל את מה שהיא רוצה. רייבן המסכנה, לא מגיע לה. חשבתי שהיא תתפרק יותר אבל היא החזיקה את עצמה עד שהיא דיברה עם שו. אין לי מושג איך רייבן עדיין מתפקדת עם כל מה שקרה לה, הסבר אחד שאני יכולה לחשוב עליו זה שהיא בחורה חזקה, אבל הייתי בטוחה שזה יהיה הגבול שלה, כי כמו שמיקי אמרה (אני אצוטט את התגובה שלה אחרי זה) אבי היא הדבר הכי קרוב לדמות אם בשביל רייבן. אני מבינה שאין לה מותרות להתפרק כרגע אבל אם אני הייתי במקום רייבן פשוט הייתי מחליטה לא לצאת מהמיטה יותר.
קלארק מעלה תוכנית, הם ישמידו את התולעים ויגרמו לקארה להיראות אשמה, אחרי שהם יהרגו אותה. זו תוכנית מאוד קרה ומחושבת. אני לא בטוחה אם אני ממש נגד זה אבל לא ציפיתי שקלארק תגיע לרמה הזו שמבחינתה לרצוח מישהי זה לגיטימי. התוכנית יוצאת לדרך, בלאמי מעלף את קארה, הוא וקלארק שמים אותה בחליפה ומשחררים את התולעים, כשהיא מתעוררת היא מגלה על כך ומאיימת עליהם שהיא תגלה לאוקטביה אבל מתה.
בינתיים מקרירי מתעורר, הוא מציע למרפי רעיון שבאמצעותו הם יוכלו להחזיר אליהם את רייבן. אמורי לא מרוצה משיתוף הפעולה הזה. מקרירי ייקח את מרפי ואמורי כאסירים, הם ימצאו את רייבן וייקחו אותה איתם.
דיוזה מוצאת את קיין מהרהר לבדו, היא מסבירה לו שמה שהוא ראה בפנקס שלה אלה טקטיקות הגנה. אחר כך הוא מספר לה על כל הדברים שהיה רוצה לבנות בעמק הזה, היא נסחפת בהתרגשות שלו ומדברת על בניית בית ספר ומגלה לו שהיא בהיריון. אני אומרת שהיא קצת הקדימה את המאוחר, קודם כל הילדה שלה צריכה להיוולד לפני שהיא מדברת על ילדים שמתלוננים על המורים שלהם :-D מסתבר שהיא בחודש חמישי כבר 100 שנים, ההיריון הכי ארוך בהיסטוריה.
התוכנית של קלארק לא עובדת כי א'- אוקטביה עולה עליהם בשניות וב'- מסתבר שהיא בכלל לא תיכננה להשתמש בתולעים אלא בביצי התולעים שכבר העמיסו אותן לרכב. אני לא חושבת שהתוכנית הזו עבדה, קלארק :-D
דיוזה מגלה שמקרירי חזר עם אסירים ומבינה שהבעיה שהיא חשבה שנפתרה בתחילת הפרק כבר לא כל כך פתורה. היא אומרת לאבי לשמור את המידע על התרופה לעצמה.
בלאמי מחליט לעשות משהו בנוגע לאוקטביה, הוא מרעיל את הלחם שלה עם האצות של מונטי :-0 כנראה שהוא לקח את העצה של קלארק לחשוב עם הראש ולא רק עם הלב?

הערות:
  • בזמן שמרפי שומר על מקרירי הוא נתקל בציורים שלו ושל אמורי, אלה ציורים שקלארק ציירה?
  • אמורי אומרת למרפי שלראות אותו נלחם כדי לשרוד גורם לה לרצות להפשיט אותו :-0
  • רייבן שואלת את שו אם הוא אי פעם אהב מישהו שגרם לו לסבול כל כך הרבה ולמרות זאת היה מוכן לקבל את זה. הוא שואל אותה אם זה הייתה אימא שלה או שזה היה אבא שלה. והיא מספרת לו על האימא האלכוהוליסטית שלה, רייבן המסכנה :-(:-(

אבי מוצאת איזה דרך לרפא את החולים אבל צריכה את רייבן שתחבר משהו והוינסון הפסיכי הולך להביא אותה. אבל מה היה קשה לבקש בנימוס "בואי אבי צריכה את עזרתך"???? למה בכזה קריפיות???
חחח, צודקת.
נדמה לי שהיא כבר לא חושבת בהיגיון אז זה נראה לה לגיטימי שוינסון ילך לקחת את רייבן במקום לבקש ממנה לבוא.

גאד מגיע לרייבן חבר מסכנה.
ומישהו שלא יבגוד בה.

אוקטביה עוצרת את קלארק ומתכוונת להוציא אותה להורג:-0
אוי שכחתי לציין את זה. וזה דווקא פרט מאוד חשוב. אז אני אשתמש בתגובה שלך :-):

למה לסבך דברים שלא צריכים להסתבך. עובדה ששניה אחרי זה אוקטביה נכנסה לשם ומאדי לא הייתה איתה. היא לא דבוקה אליה 24/7. לכי תביאי אותה קרציה.
:-D:-D בפעם האחרונה שהיא ניסתה לקחת את מאדי איתה, מאדי הלכה לאוקטביה, אז כנראה שהיא לא סומכת עליה שלא תנסה לברוח שוב?
אולי קלארק ממש רוצה להרוג מישהו? :-D|פנים|

קיין החטטן מציץ במחברת של דיוזה ומוצא רשימת שמות לבנות. וואו איזה אופציות מכוערות יש לה שם לשמות.
לא שמתי לב 8-* עכשיו אני אצטרך להסתכל על זה שוב פעם כדי להשוות איתך רשמים לגבי השמות שלה :-D
(השמות היחידים שהצלחתי לקרוא הם סאם, ג'יימי וקימברלי, אולי היה שם גם מאיה. בחיי שאני לא מצליחה להבין את הכתב של דיוזה :-D)
עריכה: (נראה לי שקלטתי שם גם היידי, אל, בליית' ופאולה)

חחח אוקטביה הרצחנית לא פריאיירית. ואינדרה מצחיקה אותי איך היא עומדת שם עם המתג הזה ביד בדרמטיות כזאת. הכי אקסטרה שלה😄😄
אהעעהעה אקו ורייבן מחזיקות ידיים!! שיפ!!!!!
:-D:-D:-D

זה היה נוראי ;-( במיוחד כשהרגשתי שאבי הייתה קצת דמות אם לרייבן במהלך כל הסדרה. ואני זכרתי מההתחלה את אחד הדברים הראשונים שלמדנו על רייבן וזה שאמא שלה הייתה שתיינית והרגה את עצמה. (וזה גם אחת הסיבות שלא שפטתי אותה בעונה כשהיא ניסתה בכוח להאחז בפין, כי זה באמת הרגיש שהוא המשפחה היחידה שלה) |לב-ש||לב-ש||לב-ש|
מה שכתבת (y)

טוב אני משוכנעת שדיוזה חרמנית על קיין. אין סיכוי שלא, אני רואה מה זה אישה עם קראש!
מצידי שישחק עם רייבן כדורגל, יש דרכים לפתור את זה. אבל הוא צריך לרצות (ואני ממש מקווה שהוא ירצה!)
:-D:-D

:-D |מאוהב| אבל זה מרגיש לי דיי ברור מה הבעיה שלה- כשיש לג'ון איך לעזור לה והוא מרגיש שהיא צריכה אותו זה עושה לה את זה. אבל ברגע שהוא מתחיל עם רגשי הנחיתות של "את לא צריכה אותי יותר" כשהיא בס"כ מנסה לשפר את עצמה, להיות חיונית לקבוצה וללמוד כישורים חדשים (שהוא כל הזמן מזלזל בהם בפניה בכוונה מה שגורם לי לרצות לחשמל אותו עם קולר, אפילו שאני יודעת שהוא עושה את זה מרגשי הנחיתות שלו ולא כדי לפגוע בה), אז היא לא רוצה אותו יותר ובצדק. והיא פוחדת שזה בדיוק מה שיקרה ברגע שיהיה להם זמן פנוי, ובצדק. אני ממש רוצה אותם ביחד! בגלל הוא צריך להתבגר, לעבוד על רגשי הנחיתות שלו, למצוא עוד דברים שיתנו לו משמעות בחיים חוץ מלשרוד, ומזה שהוא ירגיש שצריכים אותו, שילך ימצא איזה תחביב
ניתוח מעניין!

הפאנפיק כבר כותב את עצמו אצלי בראש :-D.
:-D:-D
 
נערך לאחרונה ב:

LeAnnDyIan

Well-known member
הולד און, לפני שאני ניגשת לפרק הזה אני חייבת להבהיר שאני לא שונאת את אוקטביה
אני רק רוצה להבהיר משהו- בסיכום שלי אם כתוב ״אתם״ זה מתכוון לליאורה ועדי כי זה סיכומים מפעם שהגבתי להן. זה שטכנית גם הן אולי לא באמת שנאו אותה וסתם כעסו עליה זה לא משנה כי הו רשמו עליה דברים ממש ממש לא יפים:-[
(ולפני שהאקדמיה לעברית תצעק עליי, רשמתי ״אתם״ כי גם סהר היה בקבוצה).
אין לי כל כך כוח לשנות ולערוך את הטקסט שלי כי אני מבזבזת יותר מידי זמן בלחפש שוב את כל הגיפים המתאימים מתוך ערימות של גיפים בטלפון/מחשב שלי|חבול|
 

It's Always Sunny

Well-known member
אני רק רוצה להבהיר משהו- בסיכום שלי אם כתוב ״אתם״ זה מתכוון לליאורה ועדי כי זה סיכומים מפעם שהגבתי להן.
עכשיו זה יותר מובן :-):
עדיין הרגשתי צורך להסביר את עצמי למקרה שחשבת שאולי יש לי בעיה עם אוקטביה והמעשים שלה. כי אני דווקא מאוד אוהבת אותה.

אין לי כל כך כוח לשנות ולערוך את הטקסט שלי כי אני מבזבזת יותר מידי זמן בלחפש שוב את כל הגיפים המתאימים מתוך ערימות של גיפים בטלפון/מחשב שלי|חבול|
:-D:-D

שאלה אוף טופיקית: איך הצלחת לשכנע את השותפה שלך לקרוא לכלבה שלה לקסה?
 
נערך לאחרונה ב:

LeAnnDyIan

Well-known member
שאלה אוף טופיקית: איך הצלחת לשכנע את השותפה שלך לקרוא לכלבה שלה לקסה?
לא ממש שאלתי אותה, הצבתי לה עובדה.
אם היא מביאה כלבה נוספת הביתה כשאני לא אוהבת כלבים, היא צריכה להתחשב במה שאני אומרת.
מה גם שהיא הציעה כל מיני שמות ממש מכוערים לכלבה ומחיתי על כולם. השם הנוסף שהיא רצתה זה מארי (כאילו Marie כמו המגזין מארי קלייר, לא Mary כמו של ישו)
ולא היה אכפת לי כי זה השם של אוקטביה. אז סיכמנו שקוראים לה לקסה מארי. אבל חוץ מעל התיליון שעל הקולר שלה שרשום לקסה מארי, אף אחד לא קורא לה מארי.
 

didalf

Well-known member
הולד און, לפני שאני ניגשת לפרק הזה אני חייבת להבהיר שאני לא שונאת את אוקטביה ואני בחיים לא אשנא אותה. אני פשוט קצת מאוכזבת ממנה, אבל הסיבה שאני מאוכזבת ממנה זה כי אני כל כך אוהבת את הדמות שלה. חוץ מזה שחשבתי שזה מרשים ומבעית בו זמנית איך היא הצליחה לגרום לוונקרו ללכת אחריה בעיניים עצומות, דוגמא לכך אפשר למצוא בפרק הרביעי כשפותחים את הבונקר, דיוזה אומרת לכולם לארוז את החפצים שלהם והם לא מוכנים ללכת עד שהם מקבלים ממנה אישור שזה בסדר. זה היה רגע מאוד עוצמתי עבורי כי פתאום קלטתי איך אוקטביה השתנתה במהלך העונות ולמה התכוונת כשצחקת על מה שקלארק אמרה בעונה הראשונה (כששאלו אותה איפה אוקטביה והיא אמרה שאוקטביה רודפת אחרי פרפרים).
|כן|

  • אבי אמרה לפני כמה פרקים שהיא לא יכולה לתפקד בלי הכדורים אבל נראה שהיא הגיעה למצב שגם עם הכדורים היא כבר לא כל כך מתפקדת :-(
ככה זה ג'אנקיז.

כי קופר היא השפוטה של אוקטביה?
כן והיא בלתי נסבלת ומדרדרת את אוקטביה לדרכים רעות.

זה הפרק שבו גיליתי שאני ממש אוהבת את דיוזה. אם בתחילת העונה לא חיבבתי אותה, הפרק הזה שינה את דעתי עליה.
חחח כן היא כיפית.

נראה לי שקלארק לא במצב שהיא מסוגלת לחשוב בהיגיון :-/
נכון, היא שמה את מאדי לפני הכל:-(
אחרי שרייבן מבינה מה הסיבה שבגללה אבי רוצה את העזרה שלה ומסרבת לעזור, אבי מחשמלת אותה |פנים||פנים|
חוצפה!!:-[

חשבתי שהיא תתפרק יותר אבל היא החזיקה את עצמה עד שהיא דיברה עם שו. אין לי מושג איך רייבן עדיין מתפקדת עם כל מה שקרה לה,
באמת אין לי מושג איך רייבן לא התפרקה עדיין כבר מעונה 1 בערך:-D
הסבר אחד שאני יכולה לחשוב עליו זה שהיא בחורה חזקה, אבל הייתי בטוחה שזה יהיה הגבול שלה, כי כמו שמיקי אמרה (אני אצוטט את התגובה שלה אחרי זה) אבי היא הדבר הכי קרוב לדמות אם בשביל רייבן. אני מבינה שאין לה מותרות להתפרק כרגע אבל אם אני הייתי במקום רייבן פשוט הייתי מחליטה לא לצאת מהמיטה יותר.
:-D בגלל זה רייבן שורדת ואנחנו לא.

קלארק מעלה תוכנית, הם ישמידו את התולעים ויגרמו לקארה להיראות אשמה, אחרי שהם יהרגו אותה. זו תוכנית מאוד קרה ומחושבת. אני לא בטוחה אם אני ממש נגד זה אבל לא ציפיתי שקלארק תגיע לרמה הזו שמבחינתה לרצוח מישהי זה לגיטימי. התוכנית יוצאת לדרך, בלאמי מעלף את קארה, הוא וקלארק שמים אותה בחליפה ומשחררים את התולעים, כשהיא מתעוררת היא מגלה על כך ומאיימת עליהם שהיא תגלה לאוקטביה אבל מתה.
בגדול מגיע לה וברוך שפטרנו אבל קור הרוח שלהם מטריד.

מסתבר שהיא בחודש חמישי כבר 100 שנים, ההיריון הכי ארוך בהיסטוריה.
:-D:-D

התוכנית של קלארק לא עובדת כי א'- אוקטביה עולה עליהם בשניות וב'- מסתבר שהיא בכלל לא תיכננה להשתמש בתולעים אלא בביצי התולעים שכבר העמיסו אותן לרכב.
אופס

  • רייבן שואלת את שו אם הוא אי פעם אהב מישהו שגרם לו לסבול כל כך הרבה ולמרות זאת היה מוכן לקבל את זה. הוא שואל אותה אם זה הייתה אימא שלה או שזה היה אבא שלה. והיא מספרת לו על האימא האלכוהוליסטית שלה, רייבן המסכה :-(:-(
ממש:-(
 

It's Always Sunny

Well-known member
דיוזה עדיין מסתירה ממקרירי את הפתרון למחלה של האסירים.
רייבן מתנגדת להצעה של ספייסקרו להרוג את שו, היא אומרת שיש לו מידע בעל ערך. מסתבר שבחלל הסיבה היחידה שהאנשים של מקרירי הסכימו שדיוזה תנהיג אותם בחלל הייתה כדי שיוכלו לשרוד.
קלארק ומאדי נפגשות בכלא. בלאמי מעדכן את קלארק שאוקטביה נמצאת בקומה ואינדרה אומרת שהיא תיקח את מקומה של אוקטביה ותקבל את ההסכם של דיוזה.
בלאמי ואינדרה מעמידים פנים שאין להם מושג למה אוקטביה בקומה ;-# אינדרה מכריזה על עצמה כבתור המנהיגה עד שאוקטביה תאושש אבל מילר מוחה נגד זה ומחליט שהם ימשיכו עם מה שאוקטביה תיכננו. המבטים שאינדרה ובלאמי החליפו בניהם היו בסגנון אוי שיט זה לא עבד :-D
אינדרה אומרת לבלאמי שהם צריכים שמאדי תהפוך למפקדת ובכך חלק מהגראונדרים שעדיין מאמינים בכוחה של המפקדת ילכו אחריה. קלארק כמובן מתנגדת.
התוכנית של ספייסקרו כוללת את השלבים הבאים:
א'- מרפי מספר למקרירי על הטיפול למחלה של האסירים.
ב'- אקו מספרת לדיוזה שמקרירי יודע.
ג'- רייבן מבקשת משו לברוח איתם.
ד'- כשתהיה מהומה בין האנשים של דיוזה לבין האנשים של מקרירי, אמורי תנטרל את הקולרים וספייסקרו יברחו.

אינדרה מבקשת מגאיה להכניס את הלהבה למאדי, אחרי שגאיה ובלאמי מסבירים למאדי את המצב היא מסכימה שיכניסו את הלהבה.
הטיפול של ג'קסון באוקטביה עובד והיא מתעוררת. היא מספרת שבלאמי הרעיל אותה ואינדרה מעלפת את ג'קסון על מנת שלא יספר לאף אחד.
התוכנית של ספייסקרו נכשלת מעט בשלב ד' כאשר דיוזה מציעה לאנשים של מקרירי את הטיפול ומספרת להם על החזון שלה ושל קיין. מרפי מבין שהוא חייב לעשות את העבודה השחורה ("אני צריך לעשות הכל לבד?" :-D) וגורם למהומה בעצמו כשהוא זורק אבן על אנשי דיוזה ואנשי מקרירי.
ספייסקרו מתכוננים ללכת למערה ואז קיין מגיע ומודיע להם שצריך לקחת את דיוזה איתם כי דיוזה ניהלה משא ומתן עם קלארק ובלאמי. ואז ספייסקרו מבינים שהם בבעיה כי דיוזה ליטרלי נמצאת בתוך המהומה שהם גרמו לה |פנים|:-D
האנשים של מקרירי חוטפים את אבי, דיוזה מתחילה להילחם עם מי שנשאר. היא מביסה את כולם חוץ ממקרירי ומונעת ממנו להרוג אותה כשהיא מספרת לו על ההיריון שלה. עכשיו אני מבינה מה הייתה הכוונה שלו כשהוא אמר לה שהיא חשבה שהוא טוב לעוד דברים מלבד עינויים.
היא מרשימה ביכולות לחימה שלה בזמן שהיא בהריון. היה רגע אחד שדיוזה נראתה סובלת וחשבתי שאולי היא יולדת ואז נזכרתי שהיא רק בחודש חמישי, לא יודעת למה הייתי בטוחה שהיא עומדת ללדת :-D

ניילה משחררת את קלארק מהכלא אבל עד שהן מגיעות למאדי גאיה כבר מספיקה להכניס לתוכה את הלהבה. אוקטביה פוקדת על החיילים שלה לעצור את אינדרה, בלאמי וגאיה.
מקרירי נואם לאנשיו נאום מוטיבציה, הם הולכים להחלים ואז לחסל את כל מי שיעמוד בדרכם.
קלארק ומאדי בורחות למורת רוחה של מאדי, אוקטביה מעמידה את אינדרה, בלאמי וגאיה בזירה ונותנת לוונקרו נאום מוטיבציה. אבל כשהיא הולכת לחדר שלה ונמצאת לבד היא מתחילה לבכות :-/


הערות וכו':
  • הרגע שבו וינסון דיבר עם אבי על ההבדל בין להרוג מישהו לבין לתת לו למות ואז נגע בזרוע שלה היה קריפי בטירוף ;-#
  • בלאמי אומר לקלארק שאקו, רייבן, אמורי ומרפי הם המשפחה שלו :-]
  • השיחה בין רייבן לשו |מאוהב|
  • למה קלארק חשבה שלהרוג את אוקטביה יעצור את ההתעלות של מאדי?
  • מקרירי (לאחד מהאנשים): "למה אתה לא מחייך? אתה דואג לגבי הדבר הזה בחזה שלך." רוברט (נראה לי): "לא, כבר נרפאתי." מקרירי: "לא הדבר הזה, הדבר הזה [תוקע גרזן בחזה של רוברט]." :-0:-D

מרפי מיד יוצא לדרך כפרעליו איזה סכסכן:-D
וואי לגמרי :-D
 

It's Always Sunny

Well-known member
@It's Always Sunny האם את מזהה את השחקנית של דיוזה מתפקיד קטן בסדרה אחרת? (לא לחפש בגוגל!!!!!!!!!!!! אם לא זיהית אז אני אכתוב לך, אם ניק עוד לא הזכיר את זה במקרה).

[סליחה על השרשור לא במקום]
לא!
עכשיו סיקרנת, זה בטח משהו שאני אמורה לדעת אבל לא זוכרת :-D
 

Lhuna3

Well-known member
עכשיו סיקרנת, זה בטח משהו שאני אמורה לדעת אבל לא זוכרת :-D
אז היא עשתה תפקיד משנה קטן בבאפי.
אבל זה ספוילר משמעותי להמשך הסדרה באפי, אז זהירות מי שזה רלוונטי לו:
היא שיחקה שם את סאם, אישתו של ריילי.
 

It's Always Sunny

Well-known member
אז היא עשתה תפקיד משנה קטן בבאפי.
אבל זה ספוילר משמעותי להמשך הסדרה באפי, אז זהירות מי שזה רלוונטי לו:
היא שיחקה שם את סאם, אישתו של ריילי.
😮😮😮😮😮😮
אין מצב שהייתי מזהה אותה :-D
 

keren or5

Well-known member
לא ראיתי שוב אז אני לא זוכרת, אבל זה לא הסצנה שבג'ולס השוותה לאבודים?
לא נראה לי, כי נדמה לי שהדבר שהיא השוותה אליו באבודים הייתה סצנה שהידיים של אחת מהדמויות הייתה קשורות, ופה זה לא היה, אבל אני באמת בקושי זוכרת.
הקטע בתגובות שלי זה שאני מגיבה לליאורה ועדי אז לפעמים הן בלי הקשר (כי אני מתעצלת) אז במקרה של התגובה הזאת אני פשוט התכוונתי שאני מעדיפה את השיפ של מרפי ורייבן על פני מרפי ואמורי. אבל באופן כללי כן אני מחבבת את מרפי. הוא מצחיק אותי. שנאתי אותו בתאכלס רק קצת בעונה הראשונה אבל מאז אני לא שונאת אותו. לא יודעת למה חשבת שאני שונאת אותו8-*
לא יודעת, אולי היה נדמה לי. כשאת מעדיפה את השיפ של רייבן ומרפי על מרפי ואמורי את מתכוונת מבחינה רומנטית? מה את חושבת על בלאמי? הייתה תקופה שאהבת אותו? (עד עונה 5).
היה עצוב שהוא מת כי עשו את זה עצוב. בבעיקר בגלל אית'ן. אבל כבר לא היו לי כוחות אליו שבכלל לא היה אכפת לי שהוא מת ורק אמרתי ברוך שפטרנו מההומופוב הזה. למרות שתמיד הצחיק אותי שכאילו כדי להוכיח שהוא לא הומופוב הוא טען שהוא שיפר של קלקסה:-D
:-D אבל השחקן היה הומופוב, מה קשור לדמות? אני לא שנאתי אותו, אבל הכי פחות אהבתי אותו.
זה גם לא היה רלוונטי כשכתבתי את זה כי הם כבר לא היו ביחד. אבל זה לא משנה את העובדה שבאיזשהו שלב היא מצאה אותו ראוי.
למרות שההערה הזאת הייתה בעיקר כי עדי וליאורה אמרו שהוא ממש מכוער|שפם| לא מבינות שום דבר מהחיים שלהן|שפם|
מקרירי? אני לא אוהבת את המראה שלו בסדרה, אבל לא יודעת, אולי עם לוק שונה הוא יראה לי טוב. אולסו- הוא והשחקנית של קלארק היו זוג? 8-*
כן בני האדם הם גזע טיפש שמוכן לצאת למלחמה על שטח המחייה היחידי בכדור הארץ גם אם זה אומר שאף אחד לא יחיה בו. והחלק העצוב שזה לגמרי ריאליסטי.
|כן| :-(
:-D אבל באמת קיבלתי הרגשה שהולך לקרות בניהם משהו!
אם זה עוזר גם אני |בוקס| (קיין ודיוזה)
קלארק אומרת למאדי שאם משהו יקרה לה (לקלארק) מאדי צריכה ללכת לעמק ולחפש את אבי. עדיף לה להישאר לבד מאשר להיות עם אבי בשלב הזה.
זה נכון
עדיין? גוד פור יו. באמת תהיתי מה תחשבו על קיין ואבי העונה הזאת כי כ"כ התלהבתן מהן בתחילת העונה הזאת.
הסיפור של אבי עצוב ואנושי. זה לא משהו שאני בעדו, זה עוד מקרה שיש לי יותר מקום להבין מצב מאוד עצוב של דמות, שבחיים כנראה לא הייתי נותנת לו מקום, אבל בסדרה אני אוהבת לראות גם את החלק הזה באנושיות, וקיין מכוער, אבל הוא ממש חמוד אל אבי! והדברים שהוא אומר לה מרגשים אותי!
אני שמחה בשבילך שאת לא סובלת|חיבוק| אני מסכימה שזה מעניין אבל היה לי קשה מידי.
(על אוקטבייה), אותו דבר בערך על מה שכתבתי על אבי. אני גם סאקרית של סיפורי גאולה, או סיפורים של טובים שהופכים לרעים, לשני הכיוונים. זה כמו שאוהבים מישהו לפעמים כשהוא נבל, זה ברור שלא מסכימים עם מה שהוא עושה, אבל אוהבים אותו כדמות.
נכון|לב|
זה עצוב שדווקא בחלל כשהייתה לו משפחה שאהבה אותו במקום להרגיש שייך סופסוף כמו אמורי זה דווקא חרפן אותו. כנראה ממש קשה לו להאמין מישהו אוהב אותו;-(
כן זה עצוב. בגלל זה אני רוצה לראות אותו מתבגר, קדימה יש לו 2 עונות וקצת!

חחח זה יהיה ספיאוף רגוע מידי, אין את מי להרוג:-D
אבל לגמרי הייתי רוצה כזה גם.
חחחח.. כן, משהו לא ארוך כזה, פרק או שניים. לפעמים סתם בא לי שהם יהיו חבורה כזאת ביחד בימים משעממים שאין מלחמות ודברים וסתם לראות את הדינמיקה בניהם בקטעים היומייים האלה.
חחחחח בסדר זה לא היל טו דיי פור. זה לא שאמרת שאת לא אוהבת בלאמי ואז הייתי שולחת אותך להתחבא.
לפחות את לא הייטרית מטורפת.
האמת שהופתעתי מעצמי אהבתי אותם יותר משציפיתי.
חחח לא הייטרית לא, אני גם אוהבת שיש לו מישהי כי אז לפעמים יש קטעים סקסים/רומנטים שלו! אבל אני גם לא מאוהבת בהם בטירוף.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מי הטופ 5 שלך? (אם את יכולה לכתוב כמובן)
אממ קשה לכתוב בלי לספיילר דברים, אז במקום (בגלל שאני מניחה שסיימת כבר את עונה 5) אני אעשה לך טופ של כל עונה לפי הדמויות שהיו בה [ומכיוון שיכולים להיות בזה ספוילרים לחמשת העונות שראיתן כבר אשים בתיבת ספוילר]
עונה 1עונה 2עונה 3עונה 4עונה 5
קלארקלקסהלקסהאוקטביהדיוזה
אוקטביהקלארקקלארקקלארקאוקטביה
רייבןאוקטביהאוקטביהרייבןמקרירי
לינקולןלינקולןלינקולןאינדרהאקו
אבירייבןאלירואןרייבן

הערות:
*בעונה 4, בחצי הראשון של העונה קלארק במקום הראשון ואוקטביה בשני, בחצי השני של העונה זה התהפך.
*מרפי וניילה באופן קבוע מחוץ לטופ 5, כמעט נכנסים, אבל אני לא רמאית כמו עדי:-P:

ואם אני צריכה דירוג כללי של טופ 5 עד עונה 5 זה יהיה קצת לא הוגן כי אני ממש כועסת על קלארק עכשיו אבל זה יראה ככה:
1. לקסה
2. אוקטביה
3. לינקולן
4. דיוזה
5. אקו/רייבן (זה משתנה כל פרק, כרגע נוטה יותר לאקו)
 

Lhuna3

Well-known member
אממ קשה לכתוב בלי לספיילר דברים, אז במקום (בגלל שאני מניחה שסיימת כבר את עונה 5) אני אעשה לך טופ של כל עונה לפי הדמויות שהיו בה [ומכיוון שיכולים להיות בזה ספוילרים לחמשת העונות שראיתן כבר אשים בתיבת ספוילר]
עונה 1עונה 2עונה 3עונה 4עונה 5
קלארקלקסהלקסהאוקטביהדיוזה
אוקטביהקלארקקלארקקלארקאוקטביה
רייבןאוקטביהאוקטביהרייבןמקרירי
לינקולןלינקולןלינקולןאינדרהאקו
אבירייבןאלירואןרייבן

הערות:
*בעונה 4, בחצי הראשון של העונה קלארק במקום הראשון ואוקטביה בשני, בחצי השני של העונה זה התהפך.
*מרפי וניילה באופן קבוע מחוץ לטופ 5, כמעט נכנסים, אבל אני לא רמאית כמו עדי:-P:

ואם אני צריכה דירוג כללי של טופ 5 עד עונה 5 זה יהיה קצת לא הוגן כי אני ממש כועסת על קלארק עכשיו אבל זה יראה ככה:
1. לקסה
2. אוקטביה
3. לינקולן
4. דיוזה
5. אקו/רייבן (זה משתנה כל פרק, כרגע נוטה יותר לאקו)
איזו טבלה יפה |מאוהב| אני גאה בך!
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא יודעת, אולי היה נדמה לי. כשאת מעדיפה את השיפ של רייבן ומרפי על מרפי ואמורי את מתכוונת מבחינה רומנטית?
לא, מבחינה חברית. אני פשוט ואל תשנאו אותי - לא אוהבת את אמורי. לא שונאת אותה או משהו ויש לה קטעים שהיא בסדר, אבל לא אכפת לי ממנה.
מה את חושבת על בלאמי? הייתה תקופה שאהבת אותו? (עד עונה 5).
אף פעם לא אהבתי את בלאמי. אבל היו תקופות (עונה 2) שלא שנאתי אותו.
:-D אבל השחקן היה הומופוב, מה קשור לדמות? אני לא שנאתי אותו, אבל הכי פחות אהבתי אותו.
ההומופוב היה קשור לזה שהוא כאילו מנסה להתכחש לזה שהוא הומופוב ואמר שהוא בעד קלקסה = שיפ להט"בי.
וחוץ מזה גם הדמות שלו קקה אז אם השחקן קקה זה משפיע על הדמות. זו סיבה שיש עוד דמויות שאני לא אוהבת מאותה סיבה. ונכון, זה לא מוצדק אבל כזו אני
מקרירי? אני לא אוהבת את המראה שלו בסדרה, אבל לא יודעת, אולי עם לוק שונה הוא יראה לי טוב. אולסו- הוא והשחקנית של קלארק היו זוג? 8-*
אז זהו שבעיני הוא גם ממש חתיך בסדרה.
הנה תמונות שלהם במציאות

אם זה עוזר גם אני |בוקס| (קיין ודיוזה)
חחח אני סתם צוחקת איתכן כי אני בעד שיפ של דיוזה ואוקטביה:-P:
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז היא עשתה תפקיד משנה קטן בבאפי.
אבל זה ספוילר משמעותי להמשך הסדרה באפי, אז זהירות מי שזה רלוונטי לו:
אני חשבתי באמת לכתוב לאור על זה, אבל זה באמת ספויילר מאוד משמעותי לבאפי ואני עדיין קצת מפחד שעדי לא תתאפק
 

didalf

Well-known member
היה רגע אחד שדיוזה נראתה סובלת וחשבתי שאולי היא יולדת ואז נזכרתי שהיא רק בחודש חמישי, לא יודעת למה הייתי בטוחה שהיא עומדת ללדת :-D
:-D:-D

אבל כשהיא הולכת לחדר שלה ונמצאת לבד היא מתחילה לבכות :-/
;-(

  • בלאמי אומר לקלארק שאקו, רייבן, אמורי ומרפי הם המשפחה שלו :-]
|לב|

  • למה קלארק חשבה שלהרוג את אוקטביה יעצור את ההתעלות של מאדי?
שאלה טובה. אוקטביה ליטרלי המתנגדת הראשית לזה8-*
חחחח.. כן, משהו לא ארוך כזה, פרק או שניים. לפעמים סתם בא לי שהם יהיו חבורה כזאת ביחד בימים משעממים שאין מלחמות ודברים וסתם לראות את הדינמיקה בניהם בקטעים היומייים האלה.
כן אה? לגמרי הייתי רוצה לראות אותם סתם חיים בנחת.

(על אוקטבייה), אותו דבר בערך על מה שכתבתי על אבי. אני גם סאקרית של סיפורי גאולה, או סיפורים של טובים שהופכים לרעים, לשני הכיוונים. זה כמו שאוהבים מישהו לפעמים כשהוא נבל, זה ברור שלא מסכימים עם מה שהוא עושה, אבל אוהבים אותו כדמות.
הכל נכון בתיאוריה אבל עם אוקטביה זה ממש ממש קשה לי. כנראה כי אני אוהבת אותה הרבה יותר מידי מדמות.

איזה בלגן נהיה פה|פנים| זה מה שקורה כשאתן לא צופות ומיד כותבות!!B-|
 
למעלה