עמוד השדרה
New member
למה שיהיו רכבות מתל אביב לנמל תעופה בצפון ולא יהיו רכבות
מחיפה ומנהריה לנתב"ג, שבכל מקרה יישאר נמל התעופה הראשי ברמה הארצית?
כי כך נוח לך לטעון?
מצד אחד אתה טוען שתל אביב לא מעניינת את משרד התחבורה ומצד שני אתה מנסה לצייר מצב שבו תל אביב תקושר ברכבות לילה גם לנתב"ג וגם לנמל תעופה נוסף (בצפון או בדרום) ואילו חיפה והגליל המערבי ינותקו מנתב"ג.
מה שאני מבין היטב זה שאתה מנסה בכוח לצייר את המציאות העתידית עם טיעונים חסרי ביסוס כלשהו, שנוחים לך אישית.
למה שיהיו רכבות מתל אביב לנמל תעופה בצפון ולא יהיו רכבותאם יהיו רכבות לילה מתל אביב לנמל התעופה החדש בצפון,
הרכבות לא יגיעו לנהריה / כרמיאל וסביר להניח שגם לא לחיפה. על מסילת עירון שמעת?
עכשיו נראה לי שאתה מבין היטב את ההבדל בין רכבות לילה מ/ל נהריה / כרמיאל ל/מ תל אביב, לבין רכבות לילה מ/ל תל אביב לנמל התעופה החדש בצפון דרך מסילת עירון כאשר הרכבות לא מגיעות אפילו לחיפה.
מחיפה ומנהריה לנתב"ג, שבכל מקרה יישאר נמל התעופה הראשי ברמה הארצית?
כי כך נוח לך לטעון?
מצד אחד אתה טוען שתל אביב לא מעניינת את משרד התחבורה ומצד שני אתה מנסה לצייר מצב שבו תל אביב תקושר ברכבות לילה גם לנתב"ג וגם לנמל תעופה נוסף (בצפון או בדרום) ואילו חיפה והגליל המערבי ינותקו מנתב"ג.
מה שאני מבין היטב זה שאתה מנסה בכוח לצייר את המציאות העתידית עם טיעונים חסרי ביסוס כלשהו, שנוחים לך אישית.