חשבתי על דרך לשפר את הקשר בין הצבעת הצופים בלייב לבין איכות

  • פותח הנושא xjoiq
  • פורסם בתאריך

xjoiq

New member
גם שנה שעברה לא היו הצבעות בשלב הזה

ואני אגיד לך באיזה מצב הם היו הולכים הביתה: לו האחרים היו מביאים ביצועים חזקים.
&nbsp
ועוד מצב חלק מהקהל בשלבים ההתחלתיים מצביע עבור המתמודד המשני ואפילו השלישי האהוב עליהם מתוך פחד שהוא יעוף ראשון ואילו לפייבוריט שלהם הם דוחים את ההצבעה לשלבים מאוחרים. בקיצור הצבעה אסטרטגית. לפעמים מרוב אסטרטגיות מאבדים מתמודדים חזקים. בהצבעה מצטברת זה לא יקרה
&nbsp
לגבי באזזים: אפשר(וגם אני מסתכל)לא רק על מס' צפיות אלא גם על מס' הלייקים ויחס לייקים/דיסלייקים.
וחוץ מזה גם אם ההפקה בוחשת בבאזזים מתמודד לא כשרוני ממש לא יהווה בסיס ליצירת באזז עליו.
&nbsp
ואופיר היא דוגמא מצויינת: שמועות עקשניות מדברות שההצבעה בגמר היתה מצטברת עם החצי גמר. אגב שמת לב לפער שלטובת לינה בגמר רק גדל כשחלק מהמצביעים היו בכלל חדשים. מה שמראה שזה לא הכי קשור לכח הצבעה
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
קשה לי להאמין

כל המתמודדים בשלב הזה יודעים לשיר - אין באמת מתמודדים לא כשרוניים בשלב הזה, וכשמגיעים להצבעות הקהל (אני יודעת שזה שלב של המנטורים, אבל זה מעצבן ממש- אם כי לשם שינוי נעשו בחירות נכונות)
יש כאלו שההפקה דוחפת יותר(וככה גילינו בתוכנית שעברה לדוג' שהביצוע האלקטרוני של אייל ל"באביב" היה "מרגש"
) ויש כאלו שפחות. יחס הלייק/דיסלייק הוא בד"כ במיתאם לכמות הצפיות - ככל שכמות הצפיות גבוהה יותר, ובהנחה שכולם יודעים לשיר טוב ולא מעוררים אנטגוניזם באופן מיוחד- יהיו יותר לייקים. ענין של סטטיסטיקה פשוטה.
&nbsp
נו, שמועות. ההצבעה לא היתה מצטברת. הם איפסו ופתחו מחדש את קוי ההצבעה.
לא הבנתי מתי גדל הפער לטובת לינה, ומאיפה הידע לגבי מצביעים חדשים.
&nbsp
 

xjoiq

New member
באמת השנה

ההבדל יותר קטן בין המתמודדים.

מהטופ5 של כל מנטור כבר ייתכנו הדחות יותר מעצבנות ו/או מפתיעות. הדחות תלויות ביצוע.
בפרט בפרט כשבתוכנית האחרונה חלק ניכר מה-12 שהופיעו היו ביום לא הכי טוב.

שימי לב יש 2 מדדים מעניינים:
יחס צפיות/לייקים ויחס לייקים/דיסלייקים
ושניהם לא ממש תלויים במספר הצפיות.
כמעט כל וידאו שאני הולך לצפות בו אני "מרפרף" בכמות צפיות אבל יותר מתעניין ב-2 המדדים לעיל על מנת להיכנס ל"כוננות עינוגים".
יש וידאו עם 100000 צפיות אבל בקושי 100-150 לייקים ויש 20000 צפיות עם 3000-4000 לייקים. בליינד ברור לי שהוידאו השני יותר מעיף.

ב-2 חלקי הגמר שנה שעברה ההצבעה היתה מצטברת.בחיים לא היה סיכוי ללינה מול אופיר רק על סמך הביצוע האחרון(ואת זה אני אומר בתור אחד שהתחבר ללינה הרבה יותר מאופיר) . וגם נאמר איפשהו שהיו הרבה הצבעות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לכול, במיוחד לגבי אנאל וגם לשורה התחתונה

לא ברור לי מה הבעיה. גם אם בערב אחד מתמודד מסוים הפגיז ועכשיו הצביעו לו יותר, אז אחלה, זה חלק מהמשחק ומגיע לו; אם הקהל התרשם עד כדי כך, לא רואה בעיה. זה הרעיון בהצבעת הקהל. הקהל מצביע למי שהוא הכי אוהב, בין אם זה במצטבר (בד"כ זה המצב) או גם ע"ס התרשמות נקודתית, זה לא משנה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו...

וכפי שאת רואה, תמיד ניתן לסובב אותן ולפרש כך שהן יתאימו לתאוריה שבנה.
&nbsp
רודי היא בדיוק דוגמה הפוכה למה שהוא מציין – אחרי אודישן מבריק היו לה ביצועים בינוניים מאוד לאורך כל העונה. יובל ושלומי העלו אותה כי ברור שהיא אווזת הזהב שלהם והיא חומר לגמר, וגם הקהל הצביע לה כי חיכו כל הזמן שהיא תממש את הפוטנציאל, אבל זה לא קרה במהלך העונה, ובגמר כבר אי אפשר, היא לא התמודדה יותר נגד חברי הנבחרת שלה, ולינה פשוט הייתה יותר טובה. היא הגיעה ל-TV מנוסה, בשלה ואפויה יותר, נתנה עונה אחידה עם ביצועים טובים (חלק יותר וחלק פחות, אבל ללא נפילות) וזכתה בצדק (גם תמיכה מגזרית לא מזיקה, אם כי עקרונית אולי גם לרודי הייתה כזאת, גם אם ממגזר קטן יותר).
&nbsp
לטעון שהיה לה "יום שחור" זה מגוחך... היא לא עפה למרות ביצועים בינוניים, זה בדיוק הדוגמה לכך שהקהל לא מצביע ע"ס ביצוע מסוים אלא משקלל את ההתרשמות הכוללת ממתמודד, ומתמודד אהוד לא הולך הביתה כ"כ מהר גם ביום פחות מוצלח. ובסופו של דבר היא הגיעה הכי רחוק שאפשר, לגמר, וזה לא שהיא הייתה גרועה, לינה פשוט הייתה טובה יותר (ולהערכתי גם לו היו משקללים את ההצבעות לאורך כל העונה עדיין לינה הייתה מנצחת, ואני רוצה להזכיר בחלק השני היא התמודדה מול אופיר שהייתה פופולרית יותר מרודי).
 

danlevin1

New member
מסכים

ההדחה של אנאל ממש עצבנה אותי בזמנו
מתמודדת מאוד אנדרייטד,בעלת יכולות ווקאליות לא מבוטלות שאביב לא הפסיק לרדת עליה עפה וניב מנצור שעד היום אני לא זוכר מי זה נשאר מה שהביא את
לינה מחול לגמר בלי תחרות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה לוקח את זה הרבה יותר מדי ברצינות...

זו בסה"כ תכנית טלוויזיה, והקהל מצביע למי שהוא אוהב יותר (או למתמודד ש"מייצג אותו", ולכן מתמודדים שמייצגים מגזר מסוים או מגיעים ממקום קטן נוטים להצליח במסרונים) ולאו דווקא על פי ביצוע מסוים. ההיסטוריה בתכניות תחרות כישרונות (לא ריאליטי, חלאס, אין בזה שום דבר מהחיים האמיתיים, זו תחרות כישרונות, המקום הטבעי שלה מאז ומעולם הוא הבמה, הטלוויזיה) מלמדת שהצופים לא מצביעים רק ע"ס ביצוע מסוים אלא משקללים פנימה את האהדה שלהם למתמודד. לכן אם הוא היה טוב עד עכשיו הוא לא יעוף כ"כ מהר בערב חלש, אבל אם הוא אכזב לאורך זמן לא בטוח שימשיך גם אם היה לו ערב מוצלח.
&nbsp
בכל מקרה אין דבר כזה "המתמודד הכי איכותי והכי מרגש" מכיוון שזה עניין של טעם... ולאנשים שונים יש טעם שונה, והדיונים כאן בפורום מלמדים על כך. במילים אחרות, גם לו היו מאמצים את השיטה שלך, היא לא הייתה מבטיחה שהמתמודדים שאתה חושב שהם הכי איכותיים ומרגשים היו מגיעים לגמר.
 

xjoiq

New member
תשובה:

קודם כל ריאליטי במונחים של טלוויזיה זה לא התרגום המילוני של המילה זה תוכנית שמנהלת אינטרקציה עם הצופים בבית.
&nbsp
זה שמדובר בתוכנית טלוויזיה זה לא אומר שצריך למסד עיוותים כפי שאני אסביר להלן(לקראת סוף התגובה)
&nbsp
הצופים מצביעים בעיקר בעיקר על סמך ביצוע מסוים(למעט הגרופיז שבעצם משוקללים ב"כח ההצבעה" של אותו מתמודד).
&nbsp
המציאות מראה בכל הריאליטים אינספור מקרים של מתמודדים פייבוריטים וחביבים שעפו ביום חלש.
&nbsp
למעשה אין אף תוכנית ריאליטי של שירה worldwide בלי כמה מתמודדים תותחים שעפו ביום חלש.
&nbsp
"המתמודד הכי איכותי והכי מרגש" אמנם יש בזה עניין של טעם אבל לא סתם טעם אלא טעם של רוב האנשים. מדובר במתמודד הכי איכותי על פי טעמם של רוב הצופים.
&nbsp
אם היו מאמצים את השיטה הזאת המתמודדים שאני חושב שהם הכי איכותיים לא היו מגיעים לגמר רק במקרה שרוב הציבור היה חושב אחרת אבל במקרה שרוב הציבור היה חושב כמוני זה כן היה מבטיח שהם יגיעו לגמר.
&nbsp
לסיכום אין שום סיבה שרק משום שמדובר בתוכנית טלוויזיה צריך למסד את העיוותים שמחזקים את מימד האקראיות בתוכנית כי זה רק פוגע בתוכנית.
לא מדובר בתחרות כח שבה האנדרדוג מושך את סימפטיית הצופים או אז מנגנון של אקראיות יכול לייצר הפתעות חיוביות עבור הצופים מדובר בתחרות שירה שבה הפייבוריט הוא בעל סימפטיית הצופים כי הפייבוריט הוא הכי מרגש ומי שרוצה להדיח את הפייבוריט של אהדת הציבור צריך להתאמץ ולרגש יותר וכך הוא יהפוך לפייבוריט החדש.
&nbsp
על כן חשוב דווקא בריאליטי של שירה לייצר מנגנון שיבחר את הטוב ביותר תוך נסיון לסנן בעייתיות שקיימת בשירה של מצב של יום שחור.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא זה לא, אתה מוזמן להציץ בוויקיפדיה ולהיווכח

הרעיון הוא לכאורה שזה לא מתוסרט ו"אמיתי", רק שלדעתי זו שגיאה לכלול בפנים כל מה שאינו מתוסרט (לפי זה גם תכניות אירוח אמורות להיות "ריאליטי"
). לגבי אינטראקציה, שוב, לא קשור; יש תכניות שמנהלות הרבה יותר אינטראקציה עם הצופים בבית ועדיין לא נקראות כך. הצבעות צופים יש גם באירוויזיון ואף אחד לא קרה לו ריאליטי, ולעומת זאת ב"משחקי השף" לא היו בכלל הצבעות קהל, וזה עדיין נחשב ל"ריאליטי".

לגבי הצבעות הצופים, זה שתחזור על דעתך שוב ושוב לא יהפוך אותה לעובדה. הניסיון בתכניות כאלה הראה שוב ושוב שהצופים מצביעים למועמדים שהם אהבו ולא מצביעים על סמך ביצוע מסוים, וכבר קיבלת כאן בשרשור דוגמה לכך. זה שיש תותחים שעפו ביום חלש זה בעיקר אומר שלאחרים הצביעו יותר. לא מצביעים נגד, מצביעים בעד.

אם המתמודד הכי איכותי ומרגש הוא לפי טעם הצופים, אז מה הבעיה? הצופים צביעים לפי טעמם וזה בדיוק מה שקורה... אתה שוב חוזר על "הטוב ביותר" כאילו יש לזה איזושהי משמעות. מי שמנצח הוא מי שמקבל את מרב הקולות. מוסכם? כן. הצופים מצביעים לפי טעמם? כן. לפיכך זוכה מי שהצביעו לו הכי הרבה, שהוא מי שהכי הרבה אנשים חושבים שהוא הטוב ביותר בעיניהם (לאו דווקא בעיניך).
 

xjoiq

New member
קודם כל ויקיפדיה לא תמיד זה ה"אורים ותומים"

ואת רואה בעצמך שההגדרה שם רחוקה משלמות.
ההרדקור של הריאליטי זה לא רק ש"השחקנים משחקים את עצמם" אלא שיש גם אינטרקציה עם הצופים וזה גם במקרה הזה של ריאליטי של שירה.
&nbsp
אבל הנושא של הגדרת ריאליטי זה לא האישיו המרכזי
&nbsp
לגבי הטענה שלך ש"הצופים מצביעים למי שהם אהבו ולא על סמך ביצוע" זוהי טענת סרק שבגדר של לטמון את הראש בחול ולדרוש מכל היתר לטמון גם הם את הראש בחול. וגם אם תחזרי על זה שוב ושוב זה לא יקרב את זה למציאות ו/או אמת
&nbsp
תמיד הבוטום טו היה קבוע ומתמודד ששרד שבוע היה חייב להיות אחד מהבוטום בשבוע אחרי זה וזה מהבוטום בשבוע שאחרי חייב יהיה להיות בבוטום גם בשבוע העוקב. ובכל זאת רואים שהזוגות של בוטום טו משתנים משבוע לשבוע.
&nbsp
ודבר שני לא פעם ולא פעמיים ואפילו לא 3, השופטים מגדירים בוטום טו שהיה צריך להיות הגמר ממש. וגם המנחים מוסיפים "כתרים" של הפתעה גדולה או הצבעה דרמטית במיוחד או מתנצלים עמוקות על כך שאלה החוקים דהיינו מתמודדים איכותיים ופייבוריטים(שגם השיגו צפיות שיא ביוטיוב) התדרדרו באירוע איזוטורי של בחירת שיר לא טובה או יום חלש או התרגשות או ווטאבר.
&nbsp
ודבר שלישי אמרת דבר שהוא כשל לוגי/אוקסימורון "זה שתותחים עפו זה אומר שלאחרים הצביעו יותר"
אם הצביעו לאחרים יותר אז זה אומר שהאחרים הם התותחים ולא אלה שעפו.
&nbsp
&nbsp
ודבר רביעי אם "האחרים" שהם הם הטובים שהצביעו להם יותר ולא לתותחים שעפו לא היינו רואים צניחה ברייטינג על כל תותח כזה שעף.
&nbsp
דבר חמישי את מתעלמת מעובדה-ברזל שהיא ידועה והיא שיש ימים שחורים לזמרים וזה משהו פיזיולוגי ופחות מיסטי. וזה קורה גם לזמרים המנוסים ביותר עם שליטה אבסולוטית ברבעי טונים על פני 4 אוקטבות.
ובטח ובטח שזה יכול לקרות גם לזמר שמוביל בביצועי מופת מפילים בתוכנית שבוע אחרי שבוע שיהיה לו יום שחור שהוא יקבל בו את כמות ההצבעות הנמוכה ביותר באותו שבוע.
&nbsp
&nbsp
וגבי מה שכתבת בסוף אם מי שמקבל את מרב הקולות מבין אלה ששרדו מעניין מעט מאוד אנשים אז הראשונה שנפגע מכך היא התוכנית שהרייטינג שלה יורד לרצפה עד למחיקה מוחלטת של התוכנית כמו שקרה באקס פקטור האמריקאי האחרון.
&nbsp
בקיצור המנטרה הזאת שהציבור לא מצביע על סמך ביצוע מסוים היא מנטרה כוזבת שלא עומדת בשום צורה במבחן המציאות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון, אבל זה מקור טוב, וכך זה גם באנגלית, הם המציאו את הסוגה

לגבי שאר הדברים, שוב, לא מסכימה איתך... ולא רואה טעם לטחון מים.
בשורה התחתונה זו תכנית טלוויזיה, אם הצופים מצביעים כל עוד אין רמאויות בהצבעות, זה בסדר גמור. ברור לי שפעמים רבות הצבעות הקהל ו/או בחירות השופטים לא ישקפו את טעמי, וזה חלק מהסוגה.
 

xjoiq

New member
את סתם ננעלת אחרי שהוכחתי לך באותות ובמופתים

שיש עיוותים. והעיוותים לא תמיד קשורים להפקה(אולי פרט למקרה שהם סוגרים הצבעה במועד לא מוגדר ולא שקוף בזמן הצבעות צמודות).
&nbsp
ולא,גם אם אין רמאויות בהצבעות ייתכנו עיוותים ולא רק שייתכנו עיוותים - הם קורים ובגדול. בהרבה מקרים באחריות הזמרים בבחירת שיר לא טובה או פרץ התרגשות או משהו שלא כל כך באחריות הזמר והוא יום שחור פיזיולוגי.
&nbsp
לעיוות הזה לפעמים ההפקה שופכת בנזין כשהיא מארגנת הדחות כפולות או משהו בסגנון שמעצים את העיוות.
&nbsp
את העיוות הזה רצוי וכדאי לשנות ולא צריך להפוך עולמות ולהביא 100000 מהנדסי מחשבים שימציאו לנו פורמט חדש צריך בסך הכל לבנות את מנגנון ההצבעות באופן מצטבר תוך כדי השמטת תוצאה אחת החלשה ביותר של כל מתמודד.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הוכחת לי דבר; ניסית לשכנע, לא הצלחת. תתמודד.

אני שמה לב שבאופן קבוע קשה לך שאחרים חושבים שונה ממך, לא מחזיקים בטעם או בדעות שלך, אבל ככה זה בחיים, גם כאן וגם בתכנית. במקום לבזבז אנרגיות על אוויר, הרבה יותר יעיל פשוט לקבל ולהשלים עם חוקי המשחק, כי זה באמת משחק, תחרות טלוויזיונית, לא חיים ומוות, לא "עיוותים", לא "ימים שחורים" ושלל מילים דרמטיות באופן חסר פרופורציה (בעיניי כמובן).
 

xjoiq

New member
למדתי שלא צריך להיות צפיות להצלחה לשכנעך ולא קשה לי שום דבר

שמתי לב שכל פעם שאוזלת לך התחמושת האינטלקטואלית את מחפשת נסיגה טקטית כאילו זה עוון פלילי להודות בנתונים אובייקטיביים שלא עולים בקנה אחד עם עמדת הפתיחה שלך אז למדתי לא לפתח צפיות בנושא
&nbsp
למשל בנושא הנדון הדברים הם מדידים, רייטינג זה דבר נמדד שאפשר לפענח אותו לסיבות וגורמים, אבל לימדת אותי לא לפתח צפיות לויכוח אינטלקטואלי.
&nbsp
ולגבי קושי
בטח ובטח שלא קשה לי שמחזיקים בטעם אחר ממני ואפילו לא קשה לי שננעלים על דעות אחרות למרות שהעובדות והנתונים מראים אחרת. זה רק מוריד את הויכוח לרמה לא רציונלית באופן חד צדדי.
&nbsp
התוכנית בתור משחק נטו לא מעניינת שישחקו על כסף או על איזה כלוב זהב או סתם פוקר או הולדם.
מטרת התוכנית היא גילוי כשרונות. ולמרות שלך זה לא מעלה ולא מוריד אם יהיה עוד כשרון אחד או מאה פחות
"בלי עין הרע, לא חסרים זמרים וזמרות טובים בארצנו. ההיצע עולה פי כמה וכמה על הביקוש" - ציטוט ישיר ממך.
לי בניגוד אליך מאוד איכפת לי לא רק שנתרבה בעוד כשרון אחד אלא בעוד הרבה הרבה כשרונות.
ואני מייחס חשיבות לאפשר לאומנים הטובים דרך הפורמט את תנאי המכסימום לחשיפה והלוואי והלוואי רק שיעשו עם זה משהו(כשגם זה לא בטוח).
&nbsp
אם להפקה זה היה רק משחק הם לא היו מתעקשים להחתים אותם על חוזים מקיפים לתמלוגים ולשנים ארוכות.
להפקה (בניגוד אלייך)כן חשוב שייצאו מתמודדים שמסוגלים להתאהב על הציבור שאף יוכלו להמשיך הלאה לחיים האמיתיים.
&nbsp
זה כמו חיפושי נפט לפעמים מגיעים לשכבה עם גז וסימני נפט אבל לא בטוח שזה יכול להניב הפקה מסחרית אבל את הנסיון כדאי לעשות ולאפשר את תנאי החיפוש בצורה האופטימלית.
&nbsp
הפרופורציה היא נגזרת ממה היחס לתוספת כשרונות בשבילך זה לא, בשבילי כן.
&nbsp
וכן,בעיני למנוע לשים רגליים לכשרונות טובים זה למנוע עיוותים. את רוויה בהם,בכשרונות,אני לא!
וכן,אני גם בעד כשרונות שאינם בדיוק הקאפ אוף טי שלי, שהציבור יהנה מהם.
וכן,אני גם בעד שכשרונות בעולם יצליחו אני גם אהנה מזה במספר אופנים.
&nbsp
&nbsp
ובכלל לא מובנת ההתקפה שלך לא על התועלת אלא על עצם הצעת ייעול מנגנון ספירת הקולות שרק יכולה להועיל ולא להזיק גם אם לך אישית אין עניין להקל על כשרונות את סיכויי ותנאי ההצלחה.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמובן, כי אתה השתכנעת מאוד מדבריי עד כה...


לא "אוזלת לי שום תחמושת" (לא נגמרים לך התיאורים הדרמטיים, סחתיין
), פשוט אין לי כוח לקרוא עוד מגילה שלא רלוונטית לכלום, חבל לי על הזמן. אתה מאשים אותי שאני נעולה, קצת אירוני בהתחשב בכך שאתה נעול על דעותיך שלך לא פחות מאף אחד אחר כאן... ושוב דבר שכתבתי לא הזיז אותך במילימטר (שזה בסדר גמור מצדי). אתה פשוט חושב שאתה צודק יותר מכולם ולכן נראה לך טבעי שאחרים יקבלו את דבריך ולא להפך, ונראה לך הגיוני שאם רק יישמו את הצעותיך התחרות תהיה "הוגנת יותר"
(כלומר התוצאות יהיו יותר לטעמך, לפי המועמדים שנראים לך איכותיים וראויים יותר). קשה לך לקבל את העובדה שכבר היום הצבעות הקהל משקפות את טעמו (גם אם אינו חופך לטעמך), ובעיניך הקהל לא בסדר ולא מצביע כפי שאתה חושב שהוא צריך, אז אתה מנסה למצוא מעקפים ש"יחנכו" אותו או יביאו לתוצאות הרצויות בעיניך... אירוני משהו. זו הסיבה שאני פורשת מהר מאוד מדיונים איתך, זה פשוט מיותר ומשעמם אותי, ואתה כותב הודעות ארוכות לי מדי. מתנצלת, לא קראתי את הודעתך מעבר לפסקה הראשונה.
 

xjoiq

New member
עוד יותר הוכחת את התמונה עליך ואגב אם היית מגיעה לפסקה השניה

היית מבינה למה אני מדבר בשם דברים רציונליים(דיברתי על רייטינג משמעות גורמים וסיבות) ואת מדברת בשם מה?????
&nbsp
עכשיו בהודעה האחרונה שלך אפילו "התעלית" על עצמך והגבת על דברים מהדמיון שאת מייחסת לי ולא קראת.
אין בעיה ושיבושם לך.
&nbsp
אלק כאילו אני הנעול
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה שאתה חושב שהוכחת והצדקת זה נחמד

אבל בהודעות הקודמות שלך כן קראתי עד הסוף והבנתי את הנקודה שלך, ולא רואה טעם לקרוא שוב אותם דברים, זה לא מה שיגרום לי להסכים. בתור מי שעיוות את דבריי בלי סוף ושייך לי כוונות שאין לי, אין לך זכות להאשים אותי בדבר. ואם אתה מתחיל תגובה אליי בכך ש"אוזלת לי התחמושת" אל תתפלא שאוזלת לי הסבלנות ואין לי רצון להמשיך לקרוא. אני לא חושבת שאני מדמיינת שום דבר, אתה באופן קבוע משוכנע בצדקתך ואם רק יקראו אותך שוב ושוב ויבינו את ההוכחות שלך כולם יסכימו וקיבלו את דבריך. זה לא עובד כך.
 

xjoiq

New member
אז זהו ש"הבנת" מה שרצית להבין

וכל הזמן את מנסה לייחס לי דברים שאני לא אומר.
&nbsp
אני אף פעם לא כותב 2 הודעות אותו הדבר. אני מבהיר אותן במילים קצת אחרות בתקווה שייצא ברור,אני מגיב לתגובה שמעלי, מתייחס יוצר אינטרקציה בהתאם למה שנכתב לי,מנסה להוכיח,מצפה לקבל בתגובה נתונים שיסתרו את טענותי ולא מצפה לקבל רק דקלום של מנטרות,וגם דואג להבהיר אחרת ומנסה למנוע שדברי יובנו שלא על פי כוונתי.
&nbsp
כל כך הרבה פעמים אילצת אותי להרחיב ולהדגיש דברים ולא משום שרציתי לדקלם מנטרות אלא רק משום שפירשת אותי בצורה מעוותת והייתי נאלץ להרחיב ולהדגיש דברים על מנת למנוע שתטעני בשמי דברים שלא אמרתי(כשגם בהודעות האחרונות את מנסה לייחס לי דברים שלא אמרתי מעולם)
&nbsp
ואילו את גם לא מבהירה את כוונותיך וגם לא מנסה להשתמש בנתונים שיראו אחרת וגם לא מאפשרת אינטרקציה עם מה שאת טוענת ולא מגיבה במונחים רציונליים אלא רק מדקלמת את אותם מנטרות ו"אני לא רוֹצָה שיבלבלו אותי עם עובדות וטיעונים".
&nbsp
ואת בנוסף לכל גם מתפלאת איך לא ירדתי ממחשבתי למרות שלא הצגת שום נתונים שיסתרו אותה.
&nbsp
וגם אין לך מה לבוא בטענות על שעיוותתי את דברייך השתמשתי באותם דברים ששמת על השולחן ואמרת אותם בתחילת הדיון כשאפילו את לא טורחת לעדכן את דבריך להבהירם ולסייגם.
&nbsp
ומתוך זה שאת כל כך מרוכזת בעצמך את לא טורחת לבדוק אילו דברים אני מצפה שיסכימו לדברי ו/או שינסו לסתור אותם ואילו אני לא מצפה כלל.
&nbsp
ואם העברית שלי שמשתמשת ב"אוזלת לך התחמושת" במקום "את לא יודעת מה להגיד" לא מוצאת חן בעיניך אז הבעיה אצלך כי לפעמים אני אוהב לדבר בשפה ציורית לפעמים בשפה ספרותית לפעמים בסלנג עתיר רגש לפעמים בלשון לעז ולפעמים בלשון רחוב אלמנטרית. אם את מנהלת פורום עברית אני חושב שהבעיה היא אצלך.
&nbsp
רק דבר אחד שיהיה ברור לך עצם זה שאת חושבת ש"את לא מדמיינת שום דבר" זהו הדמיון בהתגלמותו!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, הבנתי אותך; אתה כותב בעברית ברורה ופשוטה להבנה

זה שלא מסכימים איתך לא אומר שלא מבינים אותך, ואכן, כשאתה חוזר על משנתך במילים אחרות לא מביא להסכמה כי הבעיה במהות ולא באופן ההבעה. שיהיה לך ערב מוצלח.
 
למעלה