ידידים - ידידות - ומה שביניהן......

maybesure

New member
אחוות המינים

שירשיר שלומלום, אני מאמינה בחברויות משני המינים לשני המינים. ההסתייגות האישית שלי היא לא מ"ותיקות" ו"חדשות" אלא ממה כן ומה לא ואיפה עוברים קווים אדומים.(כי מי מבטיח שלא יתפתח רומן/סטוץ עם מישהי ותיקה דווקא?) זה נושא ששני בני הזוג צריכים לדון בו ולנסות להגיע להסכמה בנוגע לכללים.וכמובן כל מה שחורג מהכללים צריך להיות בידיעה ובהסכמה. כנ"ל לגבי תדירות הקשרים כדי שלא יבוא על חשבון זמן האיכות שלכם יחד. עם זאת, זוגיות מכל סוג אינה בית כלא! גם לא נישואים, ודעתי היא שאם תתני לו הרגשה כזו (חקירות שב"כ, לאן? עם מי? מתי? איפה?) הוא רק יחפש איך לקחת לעצמו יותר ספייס! וגם: אם לא תתני לו סיבה להרגיז אותך (כמו הגבלים שהוא חש בהם מחנק), אולי הוא יהנה יותר מחברתך, ופחות בחברת ידידותיו. הצעתי היא לנסות להיות יותר נעימה/יפה/חכמה/נוחה מהידידות שלו
בנוסף-אם הן ידידות נחמדות כל כך.. למה שלא ינסה להכיר גם לך אותן? לפעמים הכרות כזו מורידה הרבה מתחושת התחרות! אני חיה את הדרך הזו, אף שלא תמיד בעלי מצדד בה. יש לו ידידות נשים, בעיקר מהעבודה, ותיקות וחדשות. הוא יודע שכשהוא זקוק לזמן לשיחת טלפון אפילו בעניין פרטי, הוא יקבל את מלוא הפרטיות. גם בית קפה הולך מבחינתי (מה כבר יכול לקרות בבית קפה הומה?!), יש פעמים שהוא מחזיר חברה לעבודה הביתה, רק שניהם ברכב, אז מה?! לי יש חברי נעורים גברים כמו גם חברות נעורים. כנ"ל במקום העבודה, ואני שומרת על הקשר הזה הן בנוכחות בעלי והן בפרטיות. המוטו שלי הוא "מה שלא אעשה עם חברה-לא אעשה גם עם חבר!" ואין זה משנה כלל וכלל אם מצד הגבר הוא חש מתיחות מינית. אני זורמת עם הקווים האדומים שלי, לא שלו! חושבת שאפשר לשמור על זוגיות תקינה ונעימה ולהנות מקשרי ידידות. אני לא תומכת ברגש הקנאה. הוא בעיני רגש לא פחות אלים וחמור מרגש השנאה! מעדיפה להשקיע אנרגיות ברגשות חיוביים. שיהיה ערב נעים ומפנק. חגשמח מייבי.
 

open space

New member
כל כך נכון מה שמייבי אומרת

הבעיה שלקנאה האלימה אין טיפת היגיון. גם אם הראש מבין את זה, הרגש מביס אותו וכל ההיגיון נמס כלא היה. ולך דבר עם הקירות (הם לפחות לא עושים סצינות)
 
כשהארי פגש את סאלי...

מי מכיר את הסרט המיתולוגי (והמבריק) הזה? זה עם הסצנה שהפכה לקאלט עם הבחורה שמזייפת אורגזמה במסעדה. לאורך כל הסרט יש את השאלה האם גבר ואישה יכולים להיות ידידים? והתשובה למעשה היא "לא ממש". ואני מסכימה איתה בהסתיגות. אישה יכולה להיות ידידה של גבר ואילו גבר יכול להיות ידיד רק של אישה שהוא לא נמשך אליה ולא רוצה מעבר. ואם לענות לשאלה הספציפית- זה בהחלט לא מרגיש לי נכון כשבן הזוג משאיר את אהובתו בבית ויוצא לבלות לבד עם בנות המין השני. וזה שונה מאיזו ידידה מיתולוגית שהוא מכיר שנים הרבה לפני שהכיר את בת הזוג. וגם אז הכל במידה. מדוע לא לצאת כולם לבלות יחד?
 

ShirShir

New member
המון תודה לכולכם על התגובות!../images/Emo24.gif

זה מכניס את כל העניין לפרופורציה והיגיון. תודה.
 

open space

New member
כי ידידה - אפלטונית, אפלטונית!

זה כמו חבר טוב, רק ממין נקבה. כך מבחינתי. וכמו שיש דברים שאתה מספר לחבר ויכול לא לדבר עליהם עם הפרטנרית, כך גם עם ידידה טובה. כן, יש אינטימיות. בלעדיה הידידות לא שווה כלום. לא צריך ידידות דהויה ובינונית. ואם נפגשים כולם ביחד, זה לא יהיה אותו דבר. לא נגיע לנושאים אישיים וחשובים. אז בשביל מה? סתם להעביר ערב? לא תודה.
 

Miss פטל

New member
למה שתרצה להגיע לנושאים

אישיים ואינטימיים עם מישהי אחרת שלא בת זוג שלך?? הבת זוג אמורה להיות החברה הכי טובה שלך. אני לא מבינה אותך.. ואם יש אינטימיות אז זאת כבר לא ידידות.
 

s h i r k u s h

New member
ידידות ואהבה ../images/Emo23.gif

לחבר שלי יש בעיקר חברים בנים, אבל תכל'ס אין לי בעיה שיתיידד עם בנות אחרות, כמו שאני מתיידדת עם אנשים ובין היתר יוצא שזה גם עם בחורים. כל עוד שנינו נותנים אמון אחד בשני ויודעים שאין לעבור את הגבולות- למה לקנא סתם?
 
ידידים /ידידות זה נכס. לא מוותרים

עליהם. ידידים אינם תחליף לבן זוג, ואינם באים במקומו. כמובן שבזוגיות הידידות עם בני המין השני תהיה אפלטונית, בלי פגישות ביחידות וכו'. כמה שיותר ידידים משותפיפ יותר טוב. כמה שיותר ידידים קל יותר להסתדר בחיים כי יש קשרים וקשרים עוזרים להגיע למקומות רבים שבלי ידידים לא היינו מגיעים. ידידים אתך בשמחה ובעצב אתה אף פעם לא לבד.
 
הקנאה ../images/Emo13.gif

מה שאת קוראת פלירטוט או ליווי זמנו הפנוי..זו יכולת שמתפתחת בקשר עם אנשים שונים.אם את רוצה להנות ממנה ולקבל גילויי אהבה אל תתני לה להתנוון מחמת אי שימוש. התנהגות שאינה מסתירה דברים גם היא חשובה לך כדי שהדמיון לא יעבוד שעות נוספות. את צריכה להחליט אם את תשלטי בקנאה או חלילה היא תשלוט בך.
 
הקנאה ../images/Emo13.gif

מה שאת קוראת פלירטוט או ליווי זמנו הפנוי..זו יכולת שמתפתחת בקשר עם אנשים שונים.אם את רוצה להנות ממנה ולקבל גילויי אהבה אל תתני לה להתנוון מחמת אי שימוש. התנהגות שאינה מסתירה דברים גם היא חשובה לך כדי שהדמיון לא יעבוד שעות נוספות. את צריכה להחליט אם את תשלטי בקנאה או חלילה היא תשלוט בך.
 
למעלה