בבאר שבע אין ים, על מה אתה מדבר
ואין בעיה לסדר "גישה לים" בצורה שלא פוגעת בתשתית לאומית שעולה פחות כסף ויש בה פחות סיכונים לסיבוכים - למשל ע"י גשרים להולכי רגל מעל המסילה, העברת המסילה לגשר ויאדקט יפה, או פתרון אחר מהסגנון הזה.
בסופו של דבר תושבי חיפה והצפון יהיו מי שהכי יפגעו מפרוייקט מגלומאני כזה - בעיקר אם לא יהיה תוואי חלופי לפני תחילת העבודות על השיקוע. העומס באוטובוסים יהיה קטסטרופלי, וכל מי שגר בצפון ועובד במרכז (או מי שגר במרכז ועובד בצפון) ייפגע. מה לדעתך אמורים לעשות כל אלפי היוממים שנוסעים ביום מהצפון למרכז בזמן שעיריית חיפה נאבקת בהצפות מי ים תוך חפירת השיקוע?
קל לחיפה להיאבק ברכבת על חשבון כל תושבי הצפון, אבל לא עושים כלום כדי להיאבק בדברים אחרים שפוגעים בחיפה כמו זיהום האוויר. זו צביעות.
ואיזה "חוף ים" בדיוק יש באיזור של הנמל ודגון? הים שם מזוהם והכל מסביב נמלי תובלה ונמלי חיל הים, לא בדיוק אטרקציה תיירותית.
בבאר שבע אין ים, על מה אתה מדברבת"א מותר ובחיפה וב"ש אסור שורה תחתונה
חוף הים של חיפה נסגר לגישה של תושבי חיפה במשך שנים.
השיקוע המדובר לא יהיה שיקוע רציני וייתן לחיפה קצת גישה לים.
בת"א יודעים יפה מאד להילחם מול המדינה על פרוייקטים כדי שלא תיפגע העיר.
גם חיפה מעוניינת ליצור גישה לחוף הים לתושבי חיפה וכן זו זכות של כל עיר גדולה לדאוג גם לרווחת התושבים.
מתנצל אם זה יצא תקיף מדי אבל תבדוק לפני שאתה רושם.
ואין בעיה לסדר "גישה לים" בצורה שלא פוגעת בתשתית לאומית שעולה פחות כסף ויש בה פחות סיכונים לסיבוכים - למשל ע"י גשרים להולכי רגל מעל המסילה, העברת המסילה לגשר ויאדקט יפה, או פתרון אחר מהסגנון הזה.
בסופו של דבר תושבי חיפה והצפון יהיו מי שהכי יפגעו מפרוייקט מגלומאני כזה - בעיקר אם לא יהיה תוואי חלופי לפני תחילת העבודות על השיקוע. העומס באוטובוסים יהיה קטסטרופלי, וכל מי שגר בצפון ועובד במרכז (או מי שגר במרכז ועובד בצפון) ייפגע. מה לדעתך אמורים לעשות כל אלפי היוממים שנוסעים ביום מהצפון למרכז בזמן שעיריית חיפה נאבקת בהצפות מי ים תוך חפירת השיקוע?
קל לחיפה להיאבק ברכבת על חשבון כל תושבי הצפון, אבל לא עושים כלום כדי להיאבק בדברים אחרים שפוגעים בחיפה כמו זיהום האוויר. זו צביעות.
ואיזה "חוף ים" בדיוק יש באיזור של הנמל ודגון? הים שם מזוהם והכל מסביב נמלי תובלה ונמלי חיל הים, לא בדיוק אטרקציה תיירותית.