לטוב ולרע?

מצב
הנושא נעול.
משום שהוולוו הרבה יותר מוצלח ממאן

הוולבו עובדתית נוטה להתחמם כאן
הרבה יותר (וגם להישרף) מאשר מ.א.ן. איריזאר לא ממש מעניין אותי, זה בסה"כ מרכב (שנבנה גם על מרצדס כידוע לך), והוא שייך בכלל לסקאניה. מה קרה שפתאום התחלת לאהוד את וולבו?!
משום שהוולוו הרבה יותר מוצלח ממאן
באנגליה. המאן הניסיוני היה כשלון מוחץ. גם באגד, הוולוו לא פחות טוב ממאן אבל המרצדס עולה על כולם ונמצא לגמרי לבד בליגת העל שם הוא יישאר עד אחרית הימים לבד בראש !
 
אז למה אגד כמו כזאת כמות מטורפת של

כן? ומה עם למעלה מ- 50 מאנים
ירושלמים שכבר עברו החלפת מנוע עד היום ? וחוץ מזה: החלק שגרם להתלקחות הופיע גם במאן והוחלף בשתי היצרניות. הוא היה מקוריאה בכלל... אבל, כן אבל, הכי חשוב: היודע אתה שלפחות 11 אוטובוסי מאן בינעירוניים באגד כבר התלקחו ??? והיודע אתה שהמרכב של "איריזר" מתפרק כל הזמן ??? חביבי: לכל יצרן יש תוצרת פגומה שנשרפת אבל במאן זה באחוז רב יותר מוולוו וממרצדס גם יחד ! הבריטים מעדיפים את וולוו על מאן והם יודעים למה ! הם מעדיפים הרכבה מקומית שלהם בעיר ליילנד אבל יותר מכל הם מעדיפים מוגמרים שנבנו בעיר מנהיים בגרמניה ! הרי הויכוח הזה לא יסתיים ולדעתי השרשור הזה יהיה בין הגדולים עד היום ! אל נא נשכח שמרצדס זו ליגת העל. וולוו זו הליגה הלאומית ! מאן זו ליגה א'. למאן אין אפילו רכב פרטי !!! הם מסוגלים לייצר משהו כמו המרצדס מייבך עיוני ???
אז למה אגד כמו כזאת כמות מטורפת של
NL313 ולא של B7L?
 

fireman

New member
הכל עניין של קרבה לצלחת

אז למה אגד כמו כזאת כמות מטורפת של
NL313 ולא של B7L?
הכל עניין של קרבה לצלחת
קונים את מה שאפשר לקבל בהכי זול. את הוולבו (עירוני) לא קנו לירושלים כי המנוע שלו לא מספיק חזק בשביל העליות....275 כ"ס בגרסא החזקה. תהיה בטוח שאם היה לוולבו מענה מבחינת הספק סוסים וביותר זול, הם היו קונים את הוולבו ולא את המאן. שיקולי מחיר כבר אמרנו?
 

אורי404

New member
עדיין. 11 מאנים מתוך המאות שיש באגד

כן? ומה עם למעלה מ- 50 מאנים
ירושלמים שכבר עברו החלפת מנוע עד היום ? וחוץ מזה: החלק שגרם להתלקחות הופיע גם במאן והוחלף בשתי היצרניות. הוא היה מקוריאה בכלל... אבל, כן אבל, הכי חשוב: היודע אתה שלפחות 11 אוטובוסי מאן בינעירוניים באגד כבר התלקחו ??? והיודע אתה שהמרכב של "איריזר" מתפרק כל הזמן ??? חביבי: לכל יצרן יש תוצרת פגומה שנשרפת אבל במאן זה באחוז רב יותר מוולוו וממרצדס גם יחד ! הבריטים מעדיפים את וולוו על מאן והם יודעים למה ! הם מעדיפים הרכבה מקומית שלהם בעיר ליילנד אבל יותר מכל הם מעדיפים מוגמרים שנבנו בעיר מנהיים בגרמניה ! הרי הויכוח הזה לא יסתיים ולדעתי השרשור הזה יהיה בין הגדולים עד היום ! אל נא נשכח שמרצדס זו ליגת העל. וולוו זו הליגה הלאומית ! מאן זו ליגה א'. למאן אין אפילו רכב פרטי !!! הם מסוגלים לייצר משהו כמו המרצדס מייבך עיוני ???
עדיין. 11 מאנים מתוך המאות שיש באגד
זהו מספר נמוך. רב המאנים הבינעירוניים, בתחזוקה נאותה, כמובן, הם אוטובוסים טובים ואמינים. ב"דן" יש כאלה שסוגרים אוטוטו תשע שנים ולא ידוע לי על בעיות רציניות בהם.
 
אין בדן עליות ! זה אומר הכל.

עדיין. 11 מאנים מתוך המאות שיש באגד
זהו מספר נמוך. רב המאנים הבינעירוניים, בתחזוקה נאותה, כמובן, הם אוטובוסים טובים ואמינים. ב"דן" יש כאלה שסוגרים אוטוטו תשע שנים ולא ידוע לי על בעיות רציניות בהם.
אין בדן עליות ! זה אומר הכל.
וחוצמיזה: ה- NL313 מכוער עד אימה ! כמו קונטיינר על גלגלים. אין לו את הזויות הסקסיות של הסיטארו. אין שום מקום להשוואה ביניהם.
 

אורי404

New member
יש את קווים 400/402 והאוטובוסים

אין בדן עליות ! זה אומר הכל.
וחוצמיזה: ה- NL313 מכוער עד אימה ! כמו קונטיינר על גלגלים. אין לו את הזויות הסקסיות של הסיטארו. אין שום מקום להשוואה ביניהם.
יש את קווים 400/402 והאוטובוסים
האלה נוסעים בעליות האלה טוב.
 
אורי: אל תהיה חכמולוג:

יש את קווים 400/402 והאוטובוסים
האלה נוסעים בעליות האלה טוב.
אורי: אל תהיה חכמולוג:
NL-263 של דן לא נוסע בקווים האלה. אין לו כח לעלות ת'עליות לירושלים באופן קבוע. מאן זה דרעק של מכונות לעומת מרצדס. אי אפשר להשוות ביניהם בשום פרמטר. ברור לחלוטין שאם יהיה רכש מאסיבי חדש של מוגמרות בדן ותינתן לדן האפשרות לבחור + מחיר נורמלי, (לכמות) דן יבחר ב-מרצדס. אנשי דן כבר היו במפעל של מרצדס במנהיים והתרשמו מאוד. לי היכרות אישית עם רבים מאנשי מרצדס-גרמניה. תגיד לידם את המילה "מאן" ותסחוט מהם תנועות מזרחיות בלי סוף. אני לא מזלזל באף אחד. הם מאוד מזלזלים במאן ושמחים תמיד לערוך מבחני השוואה. כל הטכנולוגיה של מרצדס היא הרבה-הרבה יותר מתקדמת מכל אוטובוס אחר בעולם ! אם תיקח את המרצדס טראווגו המפואר ותעלה עימו את העליות לירושלים, תופתע מאוד ! הוא מטפס בעליות כמו שד משחת ! אני כבר נסעתי בעליות קשות עם סיטארו ועם טראווגו. פשוט ליגה אחרת של מקצוענים ! לילה טוב. מחשב נסגר.
 

אורי404

New member
כי אני חשבתי שאתה מתכוון

אורי: אל תהיה חכמולוג:
NL-263 של דן לא נוסע בקווים האלה. אין לו כח לעלות ת'עליות לירושלים באופן קבוע. מאן זה דרעק של מכונות לעומת מרצדס. אי אפשר להשוות ביניהם בשום פרמטר. ברור לחלוטין שאם יהיה רכש מאסיבי חדש של מוגמרות בדן ותינתן לדן האפשרות לבחור + מחיר נורמלי, (לכמות) דן יבחר ב-מרצדס. אנשי דן כבר היו במפעל של מרצדס במנהיים והתרשמו מאוד. לי היכרות אישית עם רבים מאנשי מרצדס-גרמניה. תגיד לידם את המילה "מאן" ותסחוט מהם תנועות מזרחיות בלי סוף. אני לא מזלזל באף אחד. הם מאוד מזלזלים במאן ושמחים תמיד לערוך מבחני השוואה. כל הטכנולוגיה של מרצדס היא הרבה-הרבה יותר מתקדמת מכל אוטובוס אחר בעולם ! אם תיקח את המרצדס טראווגו המפואר ותעלה עימו את העליות לירושלים, תופתע מאוד ! הוא מטפס בעליות כמו שד משחת ! אני כבר נסעתי בעליות קשות עם סיטארו ועם טראווגו. פשוט ליגה אחרת של מקצוענים ! לילה טוב. מחשב נסגר.
כי אני חשבתי שאתה מתכוון
לבינעירוניים ולא לNL263,והתגובה שלי היתה לגבי המאנים הבינעירוניים שהתלקחו.
 

amitasafzabida

New member
במשחק נהגתי בסיטארוG והוא לא סחב

אי-אפשר. המאן יתפרק הוא לא בנוי
כמו המרצדס מחומרים יחודיים ומרוכבים בשלדה. השלדה שלו הרבה יותר פשוטה. מס' הריתוכים הרבה יותר קטן והשלדה "רזה" יותר. בוא תן למאן מנוע 12 ליטר, שלדה מרוכבת ו..........תהפוך אותו למרצדס ! רק אל תשכח את ה-סמלללללללללללללל !!!
אתה בכלל משווה מאן ל-מרצדס ??? מרצדס זה ליגה אחרת - ליגת העל ! אתה יכול בכלל להשוות את הסיטארו לNL-313 ??? הרי גם אתה יודע שהסיטארו עולה על המאן בקלות, במיוחד בסחיבה בעליות ! נהגת פעם על סיטארו בעליה לה שיפוע של 9% ?? הוא ענק האוטו ! פשוט לא ייאמן איזה מומנט יש לו ! סחיבה של פושעים !!!
במשחק נהגתי בסיטארוG והוא לא סחב
כלום........
 

ה2

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif../images/Emo39.gif

NL-313 = נבלה !!! איזה חיל איזה בטי
בטיח? שונאים אותו כמו ששנאו את השוסון. כל הזמן ה- NL מתקלקל. המחשב שלו לא ממש מתאים לאוטובוס בכלל. תשלם בזול בקנייה, ותשלם אח"כ ביוקר ! אסור היה לקנות אוטובוס כזה. תשאל את אמנון מהמוסך: הם מתים להיתפטר ממנו. ע-ג-ל-ה !!!!!!!! ולעומת זאת, ה-0405 טורבו הוא מטוס אמיתי. בעליות של ירושלים, המאן מתנשף כמו אוטובוס דודג' ישן...
 

אורי404

New member
יותר מארבע שנים למוגמרים (אינני

רק שבינתיים ה-NL 313 עושה חיל באגד
יותר מארבע שנים למוגמרים (אינני
מחשיב את ה-301, אלא את היבוא הסדיר, שזה החל מ 85-330-01 אני לא טועה), שלוש שנים להרכבת "הארגז" (אם אני לא טועה, החל מ 87-01X-01) ושנתים להרכבת "מרכבים". הכוונה, היא, לנמוכי הרצפה של אגד.
 

barak67

New member
האם אתה יודע איזה מספר הוא

יותר מארבע שנים למוגמרים (אינני
מחשיב את ה-301, אלא את היבוא הסדיר, שזה החל מ 85-330-01 אני לא טועה), שלוש שנים להרכבת "הארגז" (אם אני לא טועה, החל מ 87-01X-01) ושנתים להרכבת "מרכבים". הכוונה, היא, לנמוכי הרצפה של אגד.
האם אתה יודע איזה מספר הוא
הנמוך רצפה האחרון בסדרה 85 ? והאם אחרי אותו מספר הכל ריק לחלוטין בעצם?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה