למה חיילים מרווחים 352 שקלים?

BrightEye

New member
אני לא חושבת שהיחס למשכורת חייל

הוא כמו למשכורת אזרח, כי אחרת זה לא ניקרא שרות.
כל עוד זה שרות, אז ההקבלה לא שלמה.
מעבר לזה, אני לא אכנס כרגע לתחשיבים.
 

לאונידס

Active member
הודעתך נפתחה ב"אם יעשו תחשיב..."

הגבתי אל התחשיב ומחית כנגדי.
אם את בוחרת לא להבהיר את עניין התחשיב - גם כן בסדר.
 

Jen74

New member
בהמשך לתגובות לפניי...

אני אמא לחיילות תאומות ששתיהן עושות יומיות ונחשבות קרוב לבית.
עזבו את העובדה שהבסיס שלהן נמצא במרחק 20 דקות נסיעה מהבית, אבל כשמדובר בתחבורה ציבורית בשעות הבוקר המוקדמות (שלא לדבר על ראשון בבוקר) ועוד אוטובוס פנימי בתוך המחנה, זה לוקח להן בין שעה וחצי לשעתיים כל כיוון.


אבל זה לא הנושא, העניין הוא שמרגע שהגיעו לבקו"ם ביום הגיוס וגם עוד לפני כן יצרו קשר עם מדור פרט ומש"קית ת"ש והצהירו על בעיות כלכליות.
האחת קיבלה בסופו של דבר תוספת בחוגר של 150 ש"ח בחודש אבל רק ברשת אחת מסויימת שאין לנו בקרבת הבית שמחייב אותה לנסוע אחת לחודש לאותה חנות של הרשת ולקנות שם.
היא גם קיבלה אישור עבודה כך שהיא מצליחה במסגרת השעות הפנויות שלה לעבוד בערך 3 משמרות של 6 שעות בשבוע שאותן היא עובדת אחרי השעות בבסיס.
אחותה עדיין בהליכים בירוקרטיים להשיג תוספת בחוגר ואישור עבודה.
על תשלומי משפחה אין בכלל מה לדבר.
הן מתרוצצות עם ניירת בלך ושוב כבר חודשים ארוכים ועדיין במשרד ת"ש לא הגיעו על סיפוקם ולא העבירו את הניירת למי שצריך לבחון את המצב ולהחליט אם כן או אל נותנים את התוספת הזאת.
 

אימם

New member
מזמן טענתי שחיילים צריכים לקבל משכורת מינימום

זו פשוט שערוריה שהבת שלי שירתה כל כך רחוק וזה בדיוק מה שהיא קיבלה בחשבון הבנק. אנחנו היינו צריכים לממן אותה
והצבא לנצל אותה...
לצערי זה לא ישתנה!
 

Apotheosis

New member
תדאגו להם בצורה אחרת..

אני באמת לא מבין, מה עדיףלך - שהיא תשחה בים של כסף - או שהיא תיפצע באיזה אימון - ותהיה "נכת צה"ל"- או האנשים שנאלצו להתמודד עם "משבר מלחמות" שנכנסו להלם קרב - האנשים האלה באמת זקוקים לכסף הזה - כי הם נפגעו באמת, ואתם עדייים יושבים בצד - ולא מוכנים לתת להם קצת כסף משלכם?

זה מה יש, ואתם דורשים עוד ועוד במקום לשפר את מה שקיים כרגע - תתחילי לחבק את הבת/בן שלך שמתגייס וכן הלאה - דברי איתו בטלפון - אם הוא מרגיש רע - ותפסיקו לעשוק את המערכת כספים שלה אתם קוראים "ממשלה" - בכל מצב - הממשלה אשמה.

אם רע להם עד כדי כך - תני להם כסף מהחשבון שלך - במקום זה את בודקת "מה קורה אצל הדשא של החייל השכן" - ומוצאת את כל הסיבות להיות מקוממת - וזה כמובן, יבוא על חשבון הבריאות של שניכם.


אני זוכר שפעם היה דוכן "למען צה"ל" של אישה מקסימה שהייתה נותנת כריכים לחיילים והחיילים עצמם היו מגובשים ועוזרים אחד לשני - כרגע, עושים מה שניתן - פשוט תתני להם תמיכה - זה הרבה יותר טוב ממי שמקבל יותר כסף מהם - זה בטוח.


גיוס נעים:)
 

Apotheosis

New member
ותפסיקו לראו טלויזיה:)

ישר אתם נכסים לעצבים ושנאה ו"איך לא ראיתי את זה קודם" - ובלי לשים לב את מארחת את כולבוטק אצלך במיטה ומתעצבנת לחינם - אם את מסכימה עם משהו - עשי משהו בנידון - אם לא - קחי את מה שאת צופה בו - בעירבון מוגבל.

ובג"ץ יעזרו לבגצ"ים אחרים - לכן - אם הבן שלך עוד לא חזר בתשובה -זה הזמן לצייד אותו בכיפה נאה וציציות כשהוא בא לשעה עבודה בבסיס - ומקבל על זה שכר של שבוע..
מדוע החיילים זקוקים לעוד 900 שקלים ממכם? ואם אתם באמת עשיתם חשבון - והם באמת זקוקים לכסף הזה - אולי באמת את יכולה "לבקש" אותו מבג"ץ.


איך שאתם מחליטות.
 

Apotheosis

New member
כן יש לכם הרבה קבוצות תמיכה לשטויות האלה..

במקום להביא י סיבות למה את לא מסכימה עם ההודעה שנכתבה את פשוט זורקת "אירגון" לאוויר - ויאללה לקומם את כולם.

בהצלחה גם עם זה.
 
למעלה