לפתוח לא לפתוח לפתוח מממ

היום היגדתי לה בעדינות../images/Emo3.gif

מחר עם ה
נכון שהאנושות היתה מבכה פספוס, אילולא באתי לע[ו]לם??
 

nerissa

New member
לא יודעת לגבי האנושות

אבל אני נצ'בעת לך שהייתי מסתובבת כל חיי בתחושה ש.. נו.. משהו לא עשיתי.. שכחתי משהו בעבודה? בודקת בכיסים אם המפתחות שם.. מסתובבת עם קמט בין הגבות מנסה להבין מה פיספסתי/שכחתי/לא עשיתי
 

אסתי69

New member
אני לא ../images/Emo6.gif בחיי

אני סתם כותבת מהבטן כשאני כותבת
להרגע מייד
 

nerissa

New member
משם יוצאים השירים

לא מהתחת, לא מהאוזן, לא מאף. מהבטן. ממש על יד הלבלב!
 

Love To love u

New member
../images/Emo99.gif"בה בלי מגע אנו מתפוצצים"

ממש להרגיש זאת
ומתארת ככ שונה פה ובפוסט השני את התשוקה והכמיהה מואאאאאאה עליך
 

Love To love u

New member
מילים שיחרפנו אותייי ביקשתי

בנות, אתן
אחת אחת
תשאירו משהו למחר שלא אתייבש:)
 

vaselius

New member
Mood Indigo

הגעגועים תפסו אותי פה, וכל כולי נצבע באינדיגו, אבל המחרים הולכים ואוזלים, וליבי נפרש בשקיקה למגעך האוהב לליטופך המפנק למגע שפתייך צובעות אותי בניחוחך, נצלול יחד במערבולות תשוקה, ממאנים להתפכח מאהבה צרופה.
 

vaselius

New member
ניחוח של תשוקה

הימים חולפים והזכרון עז, לקולות, למגע, לניחוח האהבה. הגוף משתוקק, והנפש כמהה, לניחוח התשוקה של המפגש הבא. ריחות של תשוקה שמבשרים על בוא האהבה, על התשוקה הבוערת בלשד עצמות בלילות חורף ארוכים, חשוכים, ומרוחקים. ניחוח של תשוקה שממלאים את זירת האהבה, משכרים את נפש הגיבורים, ומעצימים את תשוקתם. ניחוח של תשוקה שלא משים מגופינו, נידפים מבעד לסבונים מבושמים וזרמי המקלחת הלוהטים. ניחוח של תשוקה שלך ושלי.
 

vaselius

New member
רוחות הסתיו

גם כשרוחות הסתיו ינשבו ועלי השלכת ירשרשו, כשצינת הבוקר תחלחל מתחת לשכבות בגדים מסורבלים, אני אחשוב עלייך ואתחמם, ליבי יבער ויקרין בפני כל, והחיוך שעל שפתי יסיק את נשמתי, ויקל מעט על געגועי למגע המשי של נשיקתך, אהובתי
 
אפשר להדחף?../images/Emo9.gif

סתיו? ממעל,מחלון גבוה,רואים איך הקיץ עוזב עוצר בתחנות אחרונות,אוסף קרניים לוהטות עת יחלו אופניו לנוע,ינשור לו עלה ראשון עלעלים שקמלו מצריבת החמה, נושרים לזרועות האם-אדמה. סתיו,חידלון,אפרוריות מזדחלת אורבת לפתחו של חרך הדלת חדל ציוץ הציפור,יחזור הקור חשיכה תחליף את האור... בכל שנה בסתיו,יכבה בעיני כוכב אתעטף לי בקרום ערגותיי עד ינקוש האביב להפשיר אברותיי. והשנה,עלעלים מתבוששים לנשור, הפעם מסרב החום להתחלף בקור, השנה עודנה נשמעת שירת הציפור, השנה הוצפו חדרי ליבי בשלל גוונים עת חדרה בם ... ק ר ן א ו ר.
 

אסתי69

New member
אפילו רצוי

גמני נדחפתי קצת יותר למעלה ואני אוהבת את הדחיפות שלך
 
למעלה