מדווחים מהשטח

ס ת י ו 3

New member
פרסמתי הודעה אצלי בפורום

מאד מקווה שזה יעזור והבנות תרתמנה למאבק. אתם מוזמנים לקרוא. מאחלת לכולנו בהצלחה!!!
 

שווערצה

New member
והנה עוד מיילים

אהוד רצאבי מיכאל נודלמן (אם אפשר ברוסית - שחקתם אותה) יצחק כהן
 
../images/Emo10.gif זה מפנה לשער תפוז...

אני אכנס מההפנייה הראשית. כבר שלחתי לכל האחרים! חזקו ואמצו במאבק בשבילנו ותודה ענקית!!!!!!!!!!!!!!!
 

טיפטיפ29

New member
תודה על העדכון!!!

חזק ואמץ. אם אפשר לעשות משהו, אני מתנדבת לכל סוג פעילות, מארגון של חתימות, ועד הפגנה מול הכנסת. כל כך מרגיז, פרופ' משיח סיפר לפני כמה זמן בערוץ 2 שהוא לא מבין איך חברי הכנסת, שהוא "הכניס להריון" כמה וכמה מהם וגם כמה מחברי הכנסת חייבים תודה לפרופ' משיח ולחבריו למקצוע על נכדיהם, אז היום הם באים וסוגרים את הברז???? חייבים לעשות משהו.
 
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה רבה רבה על העשיה הרצופה למען כולנו! פשוט תודה רבה! כל הכבוד לכולכם, את הילד הראשון אנחנו נקבל בזכותכם, ובעז"ה גם את הילד השני. תודה רבה ויישר כח גדול!
 

קינמוני

New member
תודה לצוות הפוליטי ובהצלחה ../images/Emo45.gif

וזו ההודעה שהתפרסמה ב ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2828617,00.html
 
הגבתי בשם -> ליאור - הזכות להורות

ולהלן התגובה (עד אשר תופיע באתר) ************************************************ אז אני אנסה לענות אחת לאחת וגם לחדד את המשמעויות 1. בעיות הפוריות שכיחות במידה שווה בכל המגזרים וללא תלות בהשקפת עולם דתית / פוליטית או אחרת. (זו תגובה למי שטען שגלולות מניעת ההריון הן האשמות). 2. זוג שלו ילד ביולוגי אינו יכול לאמץ בארץ ילד למעט ילד בעל צרכים מיוחדים. (זו תגובה לאם ל-3) 3. חברי הכנסת בשלב זה הם אלו אשר מביעים תמיכה. הגזירות נולדו במשרד האוצר. חברי הכנסת ביושבם כחברי ועדת הכספים ביום חמישי יוכלו לחסום בהצבעתם גזירה זו. היה ויאפשרו לגזירה לעבור אזי נוכל לטעון כלפיהם. כל זוג שישי בארץ נזקק לטיפולי פוריות. זה נכון גם במקרה שהילד הראשון נולד ללא שום התערבות רפואית (כלומר גם שישית מהזוגות שלהם ילד שנולד ללא טיפולים יידרשו לטיפולים לילדם השני). בשנה האחרונה בוצעו בארץ למעלה מ 20000 הפריות חוץ גופיות. 3 אחוז מהילודה בארץ הינה ילודת ילדי הפריות. גזירת האוצר משמעה אי הוולדות אותם אלפי תינוקות. גזירת האוצר משמעה משפחות בנות ילד אחד במציאות הקיימת בארצנו היום. זוג שלו ילד מטיפולים יידרש למספר טיפולים קטן בהרבה להרות בשנית. הסיבה פשוטה - בעיות הפוריות אינן אחידות ולכל זוג יש בעייה ייחודית לו. מטיפול לטיפול מתחדדת ההבנה וזיהוי הבעיה הספציפית. בטיפולים לילד השני באה לידי ביטוי היסטוריית הטיפולים לילד הראשון. ודווקא בטיפולים הללו שהם קצרים משמעותית בא האוצר ומציע לפגוע. מדינת ישראל רואה בילודה ובהורות ערך עליון. לא בכדי ממוצע הילדים למשפחה בארץ הוא 3 ואילו במדינות אירופה וארהב כ 1.4 ילדים למשפחה. תקצר היריעה להשוות בין היסטוריית העם היהודי להיסטוריית שאר העמים, הבדלי המצב הדמוגרפי, המציאות שבה חיים כאן ועוד. אבל קל להבין מה המשמעות של אבדן 3 אחוז מהילודה השנתית למדינה מחד ואבדן 100 אחוז מהאפשרות למימוש הזכות האלמנטרית להורות ולהקמת משפחה לכל אחד ממטופלי הפוריות.
 
ליאור, האם יש לך נתונים סטטיסטיים

כלשהם על מספר טיפולים להשגת ילד שני (בזוג שהרו את הראשון בטיפולים) לעומת מספר טיפולים להשגת הילד הראשון? האם הקביעה שלך שמספר הטיפולים לילד שני קטן יותר מסתמכת על משהו?
 

רחל5

New member
אין נתונים רשמיים, אבל

זו היתה אחת המחלוקות אתמול בין פרופ' רון-אל לבין פרופ' שנקר. פרופ' שנקר טען שכשליש מהילדים הם מטיפולים לילד שני, ופרופ' רון-אל טען שמחצית. אני נוטה לכיוון של שנקר (כלומר - יותר טיפולים לילד ראשון מאשר לילד שני), במקרה הזה, מאחר שכ- 25% מלידות IVF הן לידות תאומים, ומי שיולדת תאומים בהריון הראשון לא מקבלת טיפולים לילד שני. זאת בהנחה (לא מבוססת) כי כמעט כל מי שרוצה ילד ראשון רוצה גם ילד שני, ושהסיכוי שתתפתח בעיה רק בהשגת הילד השני, אחרי ילד ספונטאני, שווה לסיכוי להריון ספונטאני (או בטיפולים קלים יותר) אחרי ילד מטיפולים, ועוד איזשהו פקטור שמתיחס ללמידה שהיתה בטיפולים לילד הראשון, כאשר מדובר בכך ששני הילדים מהפריות.
 

bapi

New member
תודה על העידכונים ../images/Emo127.gif

על העבודה המתישה
על הייצוג המכובד
על ההשקעה המרובה
ועל ועל ועל.... בתקווה שנתבשר בקרוב על החלטות חיוביות
 

קינמוני

New member
אם מישהו כבר שלח mail לחברי ועדת

הכספים, ויכול לשרשר את כל הכתובות, זה יקל מאד (יחסוך את הכניסה ללינק של כל ח"כ). תודה
 
למעלה