מהו קולנוע אומנותי ומהו קולנוע בידו

dylan

New member
../images/Emo45.gif

אבל אין לי מושג בקשר לאינטילגנציה של המורה, אני לא מכירותו.. בכולופן, אני התייאשתי מהניסיון להגדיר אמנות.. כמו שמישו אמר לי פעם (הוא לא המציא את זה) "אמנות היא כמו פורנוגרפיה, אי אפשר להגדיר את זה אבל כשזה שם, יודעים."
אם כבר נכנסים להגדרות אז יש אמנות (art) שעליה מדובר בשרשור הזה ואומנות (craft) שזו בעצם התמחות במקצוע, לפה משתייכים הטבחים והסנדלרים למשל באופן עקרוני.. אגב, בדיון או לא, בכל מקרה מן הסתם בסופו של דבר זה נוצר ע"י בני אדם ומתעסק בהם, כך שקשר למציאות תמיד יהיה אפשר למצוא.
 

tribe spirit

New member
הממ...../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

הגדרות בעיתיות. נרא הלי שכל הקולנוע הוא באיזשהו מקום בידורי(אם הכוונה לכיוון של התפוצה)כי מן הסתם קולנוע אומנותי בא להביע דעה שאין לה טעם אלא אם כן אנשים שומעים אותה....תסבוכים. לי באופן אישי חשוב יותר לעשות קולנוע אומנותי,בעיקר עכשיו,כשאני סה"כ תלמידה...להשתמש בקולנוע להביע דברים וכו'
 

pink cigarette

New member
אבל קצת ברצינות עכשיו,

[מצטערת על קודם, הייתי עצבנית] טוב ויפה קולנוע אומנותי, אבל אם אין בו אמירה והוא רק יפה או אם אי אפשר להבין אותו - לא בשבילי. מצד שני, "בידור" זו לא מילה גסה. מצד שלישי, יש סרטים שגם אם ישלמו לי לא אלך לראות אותם (יכול להיות שאני מפספסת ז'אנר שלם ככה, אבל אני לא בטוחה שזה מפריע לי). קו התפר הוא המקום שבו צריך לעמוד, לדעתי. כמו שסרט באמת-טוב הוא סרט שאי אפשר להגדיר אותו בדיוק ("זה מדע בדיוני? אבל זו גם דרמה, ובעצם, הוא גם די מצחיק ויש הרבה אקשן..") הוא טוב, ככה אני אוהבת אותם. שאי אפשר בדיוק להגדיר (כמובן שלא כולם, כן?). מה שחשוב לי לעשות זה סרטים חכמים. שמישהו ייצא מהסרט ויגיד "וואלה. היא אמרה לי משהו". יסכים או לא יסכים, יאהב או לא יאהב.. סרט שיעצור למישהו את החיים לחצי דקה וייתן לו משהו. לא מאוד משנה איך (ז"א, לא בזה שתשפך עליו הקולה, אבל יו נואו).
 
למעלה