מייקל הזה כזה תחמן!

את כזאת מטומטמת

למה נבראו אנשים כמוך?מה הקשר בכלל?פוסטמה ללא גבולות. תלמדי כלל-מי שהחיים שלו דבש בחיים אבל בחיים לא התנהג בצורה שאת מתנהגת ההיפך הוא הנכון. את בן אדם מסכן ואומלל שמתחבא מאחורי נייק ניים בדוי (היית מתה להיות קווין לטיפה)ונכנס בכולם. בגילך את אמורה כבר לחנך ילדים ואם ככה את רוצה לשמש להם דוגמא אז לא פלא שיש כל כך הרבה אסונות במדינה הזו.
 
בגילי...?

זה שרשמת בכרטיס שלך שאת בת 25 לא אומר כלום. כולנו יודעים שחגגת 40! אחרי שראיתי אותך בטלויזיה אני יכולה להגיד שלא הייתי נותנת לך חודש יותר מ- 39! פשוט נראית נפלא. מה הקסם שלך?
 
את עובדת במשרד הפנים...?

רוצה לדעת מה הגיל שלי, אם יש לי בן זוג. כאילו מה?! גם כתובת? רוצה לבוא לקפה עם חוויג'? יעשה לך בלאגן בבטן, ככה אולי תרדי איזה קילו שניים...
 

איבונה3

Well-known member
לטיפה שכחת לקחת ../images/Emo184.gif קחי

ליתר בטחון....
 

יונתנסקי

Well-known member
איבונה 3, למה ? עשיתי לך משהו ?

אני פנסיונרית "קשישה ומשועממת", ויש לי חיים, אני לא צריכה לחפש אותם. כדאי להימנע מהכללות.
 
אני יותר מגאה

מלהיות מעריצה שלו מעבר לכישרון הוא בעיקר בן אדם עם נשמה גדולה שזה בדיוק אבל בדיוק ההפך מכמוך ומשכמותך.
 

מיק101

New member
רעות יקרה, מגיע לך להיות גאה../images/Emo140.gif

ומציעה לך לרדת מהויכוחים עם
 
השינאת חינם הכה מטומטמת הזו

יכולה להטריף אותי.יש אנשים שמחפשים את מי לשנוא סתם ככה וזה כבר נהיה במודה וזה מגעיל.
 
מה לא את ימטומטמת

בחיים אבל בחיים לא תראי אותי מתנהגת כמוך בחיים לא תראי אותי מלכלכת על אנשים בלי סיבה מוצדקת ובטח לא על אנשים שמופיעים בטלויזיה ואני לא מכירה אותם. אנשים דבילים כמוך שוכחים שהאנשים האלה שאתם נהנים לשנוא וכל היום מטקבקים להם ברוע(ומדובר פה על כל מפורסם ואמן בישראל)הם בסך הכל אנשים רגילים שהעבודה שלהם היא לבדר ולהנעים את הקהל שאוהב אותו ואת מה שהוא עושה.אז מה הקטע של השינאה המטומטמת הזו?זו רק קינאה קינאה קינאה וקינאה!
 
למעלה