מייקל הזה כזה תחמן!

עזבי, רעות סתומה...

אם אלו היו טיפות עיניים שמייקל משתמש בהן היא בטוח הייתה יודעת. צר עולמה כעולם חרגול! היא בטח גם יודעת באיזה צבע לשיער הוא משתמש, ומה המשזף שקנה לפני שנכנס להיכל התהילה. ממש נראה כאילו חזר מהריביירה (בעעעעעעעעעעעע)
 

izmeral1

New member
לילה טוב לך רעות שטיינברג

ראי אני כתבתי על הכוחניות "שיש כאן למיק101 כוחניות רעה הכוונה. לא מכירה אותה רק מפורום האח הגדול התחיל שם הכול מגיבה אחרי התגובות שלי. רק לי ורק לי למה כי היא חושבת שאני חלשה. ולחברים " שלה אם בכלל הם. היא מעבירה את הדעות שלה בצורה הזו של בדיחות יענו בדיחות. אבל הם לעג לגבי אלה שהיא לא אוהבת. נכון גם כותבת לעמצה כמה הכפשות כמו הוצאת דיבה על בני אלבז לדוכמה כתבה שהוא מפיונר. האם זה נראה לך דבר קטן. די לא אוהבת לא מתחברת מותר לך. אבל בלי הכפשות ובלי רוע לב מהפה זה מה שרואים. לא צריך להגרר אחרי זה זה נכון. כול תגובה שלי יוצאת ממנה בלע נגדי. די עם זה.. אישית ביקשתי ממנה לא להגיב לי לא עוזר. עכשיו רצית לדעת למה כתבתי אמירה ומה הכוונה. זה אם יש פה או בכול מקום בעולם. שהוא רק חושב שהוא חזק. יש לו טעות תמיד נמצאים יותר חזקים ממנו.. זה בדרך כלל נאמר על החלש והחזק שמחליש אותו. משם בא החזק. - שהוא יחליש את כוחו של אותו חזק" מוסר הסכל. תמיד יש עוד חזק ... לי בורא עולם הוא החזק. מבקשת רק סליחה על העבירת שלי ממך. אין הרבה שנים בארץ ולי נראה שלא יעזור אופנים אין לי כוח לזה. .. לילה טוב לך. ואם את חברה" של מיק בקשי ממנה לא להגיב לי פשוט לעבור הלאה. נכון הגבתי כי זה מקומם אותי הקללות שלה על בני אלבז כול יום היא מקללת. שוב לילה טוב לך
. לכולם. הכול בא הלב גם אני נהנת להיות כאן .מצידי שכול השרשור שהוא לא יפה למחוק.
 

izmeral1

New member
מיק101 לכי לנעמע את עצמך את והמכפישות כאן

מיק קראי משפט אחד שאמר עידמון האימיתי. רק מילה אחת וכול יש בא. וכך ענה ללטיפה העם אוהב זייפני הוא רמז להכיל התהילה לא כולם עדיין שרים טוב. על בני אלב כתבתי לכמה מבני המשפחה שלו עליך ועל הוצאת דיבה. לי נראה שאת כול כך נהנת לך במיטה על ההכפשות שלך נגד בני אלבז תמשיכיך בהנאות הזדוניות שלך . המבין יבין. ועלי את לא יכולה כי על חוליגנית כמוך רק הרעים משתווים אליך. היזהרי וראי כי הוזהרת. יש מהל לתפוז. ולא סתם כותבת אני על על הניק שלך. את לועגת לכולם פה עושה זאת כבדיחה אבל בתוך תוכך את לעגנית . בוז לאנשים כמוך שלא נותנים להיות פה בהנאה רק הכפשות. מיק כך עשית גם לגבי פרידה הכט המלכה שלך. העלבת רבים אבל נתנו לך פי אלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף . ראי הוהזרת ממני בכוונה .לא להגיב לי ולא אחרי המגיב לי התעסקי לך במה שאת רגילה ללעוג ולהכפיש. כי זה העיסוק שלך המלוכלך כאן בואח הגדול. כתבה על בני אלבז שהוא מפיונר.
 

מיק101

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נעץ דו-צדדי
 

מיק101

New member
קצת קשה לי לנעמע את עצמי izmeral1

מה שכן אני יכולה זה לכתוב ולהגיב מה שבא לי, מתי שבא לי ולמי שבא לי
 

izmeral1

New member
לי את לא מגיבה פה יותר

ואם תמשיכי כך יש להתלונן פני הנהלת תפוז כמובן גם אזרחי נגדך ונגד הוצאת דיבה על כול מה שכתבת נגד בני אלבז. לגבי אילנה או איגי או ביטר לא מעניין אותי הקללות ההכפשות שלך כאן יצא ממך גם הוצאת דיבה חריפה. כתבת שבני אלבז מפיונר. ראי הוהזרת בעיין יפה. לי לא להגיב ותלכי לך לשלום. וכמה שבא לך רק לחברים שלך" לי לא בבקשה בפעם אחרונה.
 

מיק101

New member
כמו שאמרתי, אני אגיב בפורום כרצוני

באפשרותך לחסום אותי בכרטיס שלך.....
 

מיק101

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

באחת העונות של האח, היתה לנו מין בדיחה פרטית לי ולאילנה
כל פעם שהייתי מתפוססת מסחוק (וזה קרה הרבה) הייתי רק כותבת שאני חייבת חייבת דחוףףףף זגג (בגלל הזגוגויות שהתפוססו כאן)
 

בוףברכה

New member
../images/Emo151.gif../images/Emo59.gif............................./images/Emo88.gif

כבר שלוח אליך את רוחן.
,,,,
יטאטא...ת'שרים אחרייך... יזאת..את שהיתפוססת..על הבניין הוריה..של אילנה..(ידעתי..שאילנה קשורה לנושא..
 

מיק101

New member
../images/Emo11.gif

עכשיו אם אתה רוצה לפנות אלי - רק במכשיר קשר, כי אני במקלט שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
 

מיק101

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifסחאלה שם מתאים לפורום הזה, קניתי

 
כוס'ומו, בנ'דם הולך לעשות מקלחת ושוב מפסיד את

כל ה FUN
מה יהיה איתך בלה
עד מתי
 
תגיד אתה לא יושן לפעמים בלילה??? אני, אני

בגלל הפורום הזה לא ישנה בליללות אמתול ישנתי אולי שעתיים ואני ממש מסטולה גם ככה אני מעופפת עכשיו בכלל ... סטלה
 

איבונה3

Well-known member
izmeral אולי תתאפסי על עצמך

ותכתבי משהו שגם אנחנו נבין ולא רק את ???
 
למעלה