מי המועמד המושלם בשבילכם לרה"מ?

SHRlKE

New member
ומה טוב בדרך של רבין

היא פתחה את קופת השרצים והביא את הטרוריסט עראפת מהקבר שלו בטוניס
 

yogniz

New member
הדרך של רבין...../images/Emo109.gif

נקטעה באמצע. וזו הסיבה שמדרכו הנכונה נהיה מה שנהיה, רצח רבין נוצל על ידי הימין הקיצוני ועל אירגוני הטרור הפלסטינים משם זה היה יכול רק להדרדר... אי אפשר לדעת מה היה קורה אם רבין לא היה נרצח- אבל אני מאמין שאם הוא לא היה נרצח- דרכו הייתה ממשיכה ומובילה אותנו ליעד. בכלל, בלי קשר לדעות המדיניות של רבין, שוכחים לו את כל שאר הדברים הטובים שעשה למען המדינה. למעשה בתקופתו נפתחה ישראל לעולם הגלובלי והפכה ממדינה מתפתחת- למדינה מפותחת (באופן יחסי).. לצערי מאז רבין לא קם פה שום מנהיג משום מפלגה שראוי להיות ראש ממשלה כמוהו.
 

SHRlKE

New member
תשובה

"נקטעה באמצע. וזו הסיבה שמדרכו הנכונה נהיה מה שנהיה, רצח רבין נוצל על ידי הימין הקיצוני ועל אירגוני הטרור הפלסטינים משם זה היה יכול רק להדרדר... אי אפשר לדעת מה היה קורה אם רבין לא היה נרצח- אבל אני מאמין שאם הוא לא היה נרצח- דרכו הייתה ממשיכה ומובילה אותנו ליעד" ברק ניסה להמשיך בדרך "השלום" של רבין וקיבלנו את האינתיפאדה השנייה דווקא בתקופת ביבי הפלסטינאים נלחמו בטרור והייתה ירידה דראסטית בפיגועים. ל"מעשה בתקופתו נפתחה ישראל לעולם הגלובלי והפכה ממדינה מתפתחת- למדינה מפותחת (באופן יחסי).. לצערי מאז רבין לא קם פה שום מנהיג משום מפלגה שראוי להיות ראש ממשלה כמוהו. " זה לא קרה בגלל רבין אלה בגלל הפלת הגוש הקומוניסטי וכחלק מזה בעיה עלייה גדולה מרוסייה עשירה במהנדסים ובמדענים המוכנים לעבוד בשכר נמוך וזה למעשה הביע לצמיחה הגדולה של אמצע שנות ה90בפוליטיקה כולם מושחתים אז בוחרים את הרע במיעוטו ולפי דעתי זה ביבי אני מסכים אם דרכו המדינית והכלכלית.
 

YOU SEE

New member
כן נלמד את ילדנו את מורשת שרון

שוחד , שחיתות , שקרים , גנבה ..........וכו'
 

genotip

New member
נתניהו הוא לא ראש ממשלה.

הוא שר אוצר מצוין ואולי היחיד שיכול למלא את התפקיד, אבל בהחלט לא ראש ממשלה.
 

avi k 2

Active member
שלום אני חדש,תגובה ל-genotip ובכן

אם תשאל אותי אז עם נתניהו ימשיך להיות שר אוצר אז לא תהיה מדינה יותר בקרוב,כי הוא יהרוס את המדינה עם התוכניות שלו.
 

avi k 2

Active member
ל-הכבש מת מצחוק ---זו קבלת הפנים של

שלך,יפה יפה,כך נראת המדינה שלנו.......................... דרך אגב אסור להביע דעה אחרת משלך?.
 

genotip

New member
תראה, יש הבדל אחד בין המדיניות

של נתינהו לזאת של פרץ. פרץ עובד לטווח הקצר (אולי כי זה הרבה יותר פופולארי), נתניהו לארוך. עם איזה מהם אתה מסכים? זאת כבר החלטה שלך. החלטה נכונה תהיה לקצץ ממשרד הביטחון, ולהעביר לדברים הנכונים. אבל במדינה שסובבת סביב זה, קשה למישהו לחשוב על זה אפילו.
 

avi k 2

Active member
ל-genotip שלום,ובכן אתה צודק במה

שאמרת, אך הבעיה היא שהמדיניות של נתניהו היא מדיניות שיוצרת שוק חופשי ואצלנו בארץ זה לא ילך אולי באמריקה כן אך פה לא,לנו בארץ אין אפשרות להתחרות במחירים של חו'ל,ואני מדבר בעיקר על עבודות של יום יום במפעלים ובחקלאות ובעסקים קטנים ולא על הייטק,בגדול המדיניות שלו גורמת לאבטלה חסרת תקדים ולעוני. בקיצור, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שמה שהולך בחו'ל לא ילך כאן. עכשיו לגבי פרץ אין לי מושג מה המדיניות שלו,מה שהוא אומר עכשיו זה בשביל להביא בוחרים אליו,השאלה הגדולה זה מה הוא יעשה אחרי הבחירות????????????????????????.
 

SHRlKE

New member
תשובה

"שאמרת, אך הבעיה היא שהמדיניות של נתניהו היא מדיניות שיוצרת שוק חופשי ואלנו בארץ זה לא ילך אולי באמריקה כן אך פה לא,לנו בארץ אין אפשרות להתחרות במחירים של חו'ל" אז מה אתה מציעה שהמדינה תנהל את העסק זה אף פעם לא יעבוד ראה ברה"מ. "בעיקר על עבודות של יום יום במפעלים ובחקלאות ובעסקים קטנים ולא על הייטק," אז למה יש כל-כך הרבה עובדים זרים ומובטלים זה פשוט ניגוד צריך להוציא את העובדים הזרים ולשים ישראליים ומי שלא מסכים שלא מצפה שמדינה תתמוך בו.(כמובן אני לא מדבר על עלו שיש להם מגבלה פיזית). "בגדול המדיניות שלו גורמת לאבטלה חסרת תקדים ולעוני. בקיצור, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שמה שהולך בחו'ל לא ילך כאן" האבטלה בתקופת ביבי רק הצטמצמה וצמיחה עלתה לגבי העוני האם אתה יכול להביא נתונים כמה בדיוק עניים התווספו בגלל ביבי.
 

genotip

New member
תשמע אבי...

האמת היא שאנחנו במצב שבו אי אפשר לשפוט לא את זה, ולא את זה. כרגע מה שאפשר לעשות זה רק לבדוק מה העובדות, והעובדות פשוטות. נתניהו קיבל משק בקריסה, עם זה אי אפשר להתווכח. המשק התחיל לצמוח, העלה נתונים יפים, הגיעו משקיעים, הייבוא והייצוא עלו - הצלחה בשורה התחתונה. נכון - היו קיצוצים קשים. ונכון - החלשים נפגעו מאוד. השאלה היא מה האלטרנטיבה? במדינה מתוקנת היה אפשר להעלות את הקצבאות השונות ולספק חיים בכבוד לכל התושבים, אבל אנחנו לא מדינה מתוקנת ולא משנה כמה כולם ירצו - אי אפשר להיות כזאת ביום (בעיקר כמובן ממחסור בכסף). לא צריכים לעצום עיניים לנוכח ההשגים הגדולים, כמו שלא צריך לעצום עיניים לנוכח הכשלונות. אבל כל אחד יכול להבין שאי אפשר לשנות פנים של מדינה תוך יום.
 
למעלה