מי המועמד המושלם בשבילכם לרה"מ?

SHRlKE

New member
אתם שמאלנים אוהבים לשים אנשים בכלא

לפני שבכלל הוכחה אשמתם. סטאלין היה גאה בך
 

yogniz

New member
לפני שהוכחה אשמתם?../images/Emo109.gif

עד כמה שידוע לי הקריאה לטרנספר היא חלק מהמצע שלו
 
אריאל שרון

תנו לו להמשיך בדרכו מפת הדרכים האחריות הלאומית-תצביעו חבל שאני לא אוכל להצביע
 
אה ו...השאלה לא מנוסחת טוב

אין כזה דבר "מועמד מושלם" מכיר מצוי-רצוי? בישראל יש רק את המצוי
 
טומי לפיד לשלטון!

כי העבודה קדימה והליכוד הוכיחו את עצמם ראינו הבנו וקלטנו שהם נחשלו עכשיו מגיע למפלגה אחרת לנסות ואריק שרון מפחינתי הוא הכי מושחת שיש פשוט נורא ואיום הם הוא שוב ייבחר אין פשוט אייזשהי הצדקה נורמלית או ראלית שמגיע לו שוב להבחר
 

yogniz

New member
יעל דיין../images/Emo109.gif

ומבין המועמדים הקיימים אני לא מוצא אפשרות מספיק טובה...אבל אם אין ברירה וחייבים לבחור באחד, אז פרץ
 

Leiden

New member
שולמית אלוני

אישה חכמה, מוסרית, רודפת צדק ושיוויון, חרוצה וישרה.
 

SHRlKE

New member
"רודפת צדק ושיוויון"

כן הקומוניסטים גם רצו את זה וקיבלנו את גולאגים לאף אחד אין מונופול על צדק ואי אשפר להשוות דברים שבמהות לא יכולים להיות שווים.
 

bhnadav

New member
אממ... אריק שרון.

נכון למצב (מכל הבחינות) כיום - אריאל שרון. למה לא עמיר פרץ? לא הייתי מכניס את המדינה כרגע לתקופה שבה עמיר פרץ ראש הממשלה, מכמה סיבות: 1. עם כל הכבוד לשר ביטחון עתידי שהוא ימנה, אני סבור שגם לראש ממשלה צריכה להיות הבנה ונטייה לנושא הבטחוני. הנושא הבטחוני, אם נרצה ואם לא נרצה, הוא כן איום אסטרטגי על מדינת ישראל. הכל סובב סביב הנושא הבטחוני, מפני שהוא לא גורם שתלוי בפנים המדינה, אלא במה שקורה בסביבתה. אני מודאג מאוד מכך שלפרץ אין מושג בביטחון, ושראש הממשלה - שאמור לטפל בהכל (ביטחון, חוץ, כלכלה) - לא יהיה גם שיקול דעת בטחוני שהוא חשוב מאוד. 2. עם כל הכבוד למהפכה החברתית - אני לא בטוח שזה הזמן. אנחנו עכשיו בתקופה מאוד קריטית בנושא המדיני שקצת מודחק כאן. עוד לא קרה שגם מימין וגם משמאל - לכולם יש הסכמה ברורה ואחידה בנושא המדיני. אין אחד שלא מבין שצריכה לקום מדינה פלסטינית, וכמעט שאין ויכוחים גם על המרכיבים של ההסכם העתידי. אני מאמין שחבל יהיה לפספס הזדמנות כזאת במנהיג כל כך לא ברור כמו עמיר פרץ, וכאן אני מגיע לסיבה הבאה - 3. הניסיון. לקפוץ מעמדת מנהיג הפועלים לעמדת ראש הממשלה זה רע מאוד. גם אהוד ברק, על אף תיפקודו כשר חוץ בממשלה הזמנית של פרס אחרי רצח רבין, סבל מאותה בעייה של חוסר ניצחון, שהיה אחד הגורמים לאי הצלחתו. הפוליטיקה היא מאוד מורכבת, צריך להכיר אותה על כל גווניה ותחומיה כדי להגיע להיות מספר 1. אי אפשר להיות במשך שנים אדם כל כך מחאתי ועושה בלאגנים כמו פרץ ופתאום להיות בתפקיד שדורש כל כך הרבה שיקול דעת, ניסיון, תבונה שנובעת מהניסיון וכו'. זה פשוט לא יעבוד. בקשר לביבי - אני לא אכביר במלים כדי לא להלאות, אבל כתוצאה ממספר סיבות - גם לו לא הייתי נותן את השלטון, וגם כאן מפחד של פספוס ההזדמנות המדינית, ומהליכה אחורה בכל הקשור לכך. ביבי יכול להחזיר אותנו כמה שנים אחורה בקטע הזה, ומלבד זאת - אני לא בטוח שהוא הפנים כל כך את הדברים שבגללם הוא נכשל בתקופת כהונתו. הוא עושה יותר מדי שגיאות כפוליטיקאי כדי שאתן לו להיות ראש ממשלת המדינה שלי. ונשארנו עם שרון. גם עליו לא אכביר במלים, אבל רק אומר שאני באמת מאמין שהוא האיש הנכון לתקופה הזו, והייתי נותן לו את המפתחות להמשיך לנהל את המדינה ולהביא אותה לאולי הסכם מדיני שיפסיק את העימות המאוס הזה, שכפי שאמרתי קודם - יש בנוגע אליו קונצנזוס גדול בעם. השחיתות? כולם מושחתים. וזו לא סתם סיסמה. משאל המתפקדים של העבודה, ובייחוד של עמיר פרץ - כולם מכירים. אפילו בית המשפט כתב על כך כמה "מחמאות" מאוד מאוד "נעימות". ביבי? ראש הממשלה הראשון שנחקר במשטרה, וגם בתקופת כהונתו לא ראינו ימים של חסד: שקרים, תחמונים, פיטורים ומריבות. שקט לא היה שם, וגם לא יהיה. אז זה מה שיש לנו. לא מציאות גדולות, אבל גם מהן צריך לעשות את הבחירה הנכונה, שהיא לדעתי שרון. ואגב, אם תקראו את החתימה שלי - תראו שאני בכלל הייתי רוצה מישהי אחרת. אבל זה בטח לא הזמן, ואיפה הניסיון? - הוא עוד יגיע. אז בבוא הזמן - ציפי לבני, ראש הממשלה.
 
למעלה