מי המועמד המושלם בשבילכם לרה"מ?

ר ו ני

New member
הרבה חלקי מידע מבולבלים

המשק הישראלי לא היה בקריסה. זו אגדה שנועדה להשיג (ולפי דבריך נראה שהצליחה) תמיכה למהלכים של נתניהו. האמת היא שהמשק לא צמח במהירות המקסימאלית האפשרית. האם צמיחה מקסימאלית היא גם צמיחה אידיאלית? לא בטוח. השאלה מה המחיר.. הצמיחה הואצה בתקופת נתניהו - זו עובדה. אבל השאלה מי נהנה מהצמיחה ומי נפגע. הנתונים מראים שכמעט כל הצמיחה הלכה למאיונים האעליונים בחברה (העשירים מאוד גם קודם) וכל השאר נפגעו. כלומר, המשק צמח, אבל לי ולך יש פחות. "האמת" השלישית שלך - אין כסף - לפני חודשיים פורסם דו"ח בעיתונות הכלכלית על עודפי תקציב של כמעט 10 מיליארד ש"ח שנצברו רק השנה. זה הרבה יותר מכל הקיצבאות שקוצצו. אל תיקח כל "עובדה" שמאכילים אותך כהנחת יסוד בדוקה. כדאי לברר קודם את הנתונים.
 

SHRlKE

New member
תשובה

לפני נתניהו משק היה במיתון וזאת באמת עובדה "אבל השאלה מי נהנה מהצמיחה ומי נפגע. הנתונים מראים שכמעט כל הצמיחה הלכה למאיונים האעליונים בחברה (העשירים מאוד גם קודם)" אתה יכול בבקשה להביא את הנתונים האלו.
 

SHRlKE

New member
איזו מן עניים עלו

אנשים שהפסיקו לקבל דמי אבטלה כי סירבו לעבוד.אנשים שילדו 10 ילדים ומצפים שמדינה תממן אותם. השיטה הסוציאליסטית לא עובדת לפחות בחברות גדולות ולא הומוגניות כמו בישראל(היא יכולה לעבוד בחברה קטנה והומוגנית עם הסתייגויות כמובן שוודיה היא דוגמה טובה לכך למרות שיש להם בעיות אחרות כמו מספר התאבדויות גבוה בעולם) אנשים צריכים לקחת אחריות על מעשים שלהם ולא לצפות שהמדינה תתקן את השגיאות שלהם.אם ילדת 10 ילדים עז תדע לפרנס אותם.
 

ayb1

Well-known member
בטווח הארוך כולנו נמות

לכן אין ספק שפרץ עדיף . אין מה לעשות זה מה שיקרה ל כ ו ל ם בטווח הארוך. לכן עדיף לחיות בטווח הקצר עם פרץ.
 

YOU SEE

New member
נתניהו קיצץ מהביטחון מספר פעמים

שהתפטר שרון,מופז ואולמרט לקחו חזרה לבטחון ולעוד כמה מקומות לא יודעים.
 

yogniz

New member
אפשר לקצץ בביטחון../images/Emo109.gif

אפשרי מאוד לקצץ בביטחון, המון מתקציב הביטחון הולך לרכש על הרתעה...עוד מטוס פה...עוד צוללות שם... אלו לא דברים שאנחנו באמת צריכים...יש לנו את האמצעים הכספיים להגן על המדינה שלנו, יש לנו מספיק פצצות אטום להשמיד את העולם- זה מספיק כדי להרתיע. אפשר לקצץ. אפשר לקצץ בתקציבים המוגזמים שהולכים להתנחלויות ביו"ש ומישיבות למיניהם.
 

SHRlKE

New member
אתה יכול להסביר למה

ביינטיים אני רואה שהמדיניות שלו הביא לצמיחה וצמצום האבטלה.
 
לא ראית איך הוא נאם אז בכנס

מץפקדי הליכוד?... כמו דיקטטור שמנסה להלהיב את ההמון...
 

SHRlKE

New member
מה הקשר

זה פוליטיקה בן-אדם צריך להיות בעל כריזמה כדי לסחוף אחריו אנשים בצורת שלטון דמוקרטית.
 

yogniz

New member
בודאי...../images/Emo109.gif

צמיחה... העשירים התעשרו העניים התרוששו עוד יותר- והם מלווין בעניים חדשים ממעמד הביניים שמצטרפים אליהם. האבטלה הצתמצמה מעט- אבל השכר שמקבלים העובדים החדשים לא עוזר להם לעבור את החודש שלא לדבר על השבוע.
 

yogniz

New member
למרות שאני מתעב את דרכו של ביבי..

אני חושב שכל האמירות של "אם כך וכך יבחר המדינה תהרס" הם מוגזמות... לא משנה מי יבחר..ביבי, שרון, פרץ, או אפילו קמילה מהמורדים..המדינה לא "תהרס". קצת פרופורציה בבקשה...
 

yogniz

New member
מקומו של ברוך מרזל-בכלא../images/Emo109.gif

ולא שום מקום אחר.
 
למעלה