קשקוש עתיק יומיןמעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד
עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
למה שזה לא יקרה?קשקוש עתיק יומין
שצץ בחדשות אחת למס' שנים, כנראה שחסרים אייטמים חדשותיים אז ממלאים ב"חדשות" ישנות.
כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורותלמה שזה לא יקרה?
זה נשמע לי רעיון מצוין. במקומות רבים בעולם יש מעבורות שמקבילות לקווי תחבורה יבשתיים, גם לצרכי תיירות אבל לא רק.
אבל המעבורת תגיע ישירות לעיר העתיקהכל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות
הם במקומות שבהם המסלול הימי הוא הקצר ביותר.
מעולם לא שמעתי על קו מעבורת סדיר כאשר יש כביש שאיננו אגרה ובאורך זהה או אפילו קצר יותר (כלומר שהכביש קצר יותר מהמסלול הימי).
אין שום זכות קיום למעבורת (מעבורת איננה כלי שייט תיירותי מעצם הגדרתה היא סוג של שאטל להובלת בני אדם ומשאות מהכא להתם ולא כקרוז בקאריביים)
אם המסלול שהיא מציעה ארוך יותר או זהה לזה של הכביש החינמי.
מהירות מעבורת היא כ-50 קמ"ש ומטה. מחוץ לעיר אוטובוס, רכבת ומונית שירות (שלא לדבר על פרייבטים ומוניות ספיישל)
נוסעים על מהירות גבוהה הרבה יותר.
עכו לא בנויה למעבורת כמו בכתבה....אבל המעבורת תגיע ישירות לעיר העתיקה
והאוטובוסים והרכבות מגיעים למרחק רב ממנה. מבחינת הגעה לעיר העתיקה, המעבורת תעשה את המרחק מהר יותר מרכבת ובוודאי מהר יותר מאוטובוסים.
אגב, אוטובוס הוא בכלל מחוץ לתמונה, כי הגעה מהעיר התחתית של חיפה לעיר העתיקה של עכו באוטובוסים דורשת שתי החלפות.
מה זה לא בנויה? עוד לא שמעתי אף טיעון רציונליעכו לא בנויה למעבורת כמו בכתבה....
סתם קישקוק לפיתוח חזית הים של ערית חיפה
זה הטיעון! ....בדיוק כמו שכתבתי....מה זה לא בנויה? עוד לא שמעתי אף טיעון רציונלי
בכל השרשור הזה, חוץ משלושה אנשים שבחרו לציין שמדובר ב"קשקוש" מבלי לנמק ולו בקצת.
בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.זה הטיעון! ....בדיוק כמו שכתבתי....
כל כך הזוי, שחבל לבזבז מילים בחום הזה.
יש דוגמא עירונית מהונג קונגבכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.
אני מבין שלך אין עניין לתת מידע מקצועי בנושא. אני עדיין מחכה למישהו שכן יתן מידע מקצועי.
הרכבת התחתית מהירה יותר ויקרה יותריש דוגמא עירונית מהונג קונג
למשל הונג קונג שבה יש רכבת תחתית באותו המסלול ומנהרה שבה נוסעים אוטובוסים ומוניות שירות:
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Ferry
אני לא מקצועי ולא מתיימר....בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.
אני מבין שלך אין עניין לתת מידע מקצועי בנושא. אני עדיין מחכה למישהו שכן יתן מידע מקצועי.
שאלה של גודלאני לא מקצועי ולא מתיימר....
בעכו אין מקום ותשתית למעבורת ונמל מתאים.
אפילו את הרחבת המרינה לא מאשרים.
גם אם ימצא תקציב, הארכיאולוגים, הירוקים ואנסקו יטרפדו מהלך כזה.
לא! גם כי אין מקום....שאלה של גודל
אני מניח שמעבורת קטנה תוכל לעגון בעכו גם בלי שינויים גדולים בנמל. (מצד שני אני מבין קטן מאוד במעבורות.)
מהכא להתם -מה הפירושdown under ?כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות
הם במקומות שבהם המסלול הימי הוא הקצר ביותר.
מעולם לא שמעתי על קו מעבורת סדיר כאשר יש כביש שאיננו אגרה ובאורך זהה או אפילו קצר יותר (כלומר שהכביש קצר יותר מהמסלול הימי).
אין שום זכות קיום למעבורת (מעבורת איננה כלי שייט תיירותי מעצם הגדרתה היא סוג של שאטל להובלת בני אדם ומשאות מהכא להתם ולא כקרוז בקאריביים)
אם המסלול שהיא מציעה ארוך יותר או זהה לזה של הכביש החינמי.
מהירות מעבורת היא כ-50 קמ"ש ומטה. מחוץ לעיר אוטובוס, רכבת ומונית שירות (שלא לדבר על פרייבטים ומוניות ספיישל)
נוסעים על מהירות גבוהה הרבה יותר.
כינוי לאוסטרליהמהכא להתם -מה הפירושdown under ?
בצופי ים שטתי מנמל חיפה לנמל עכו בדוגיתמעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד
עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
כשהייתי בקציני ים עכו לפני לא מעט שניםבצופי ים שטתי מנמל חיפה לנמל עכו בדוגית
היות וחותכים את המפרץ הדרך קצרה בהרבה מאשר ביבשה.
לא לקח יותר זמן מאשר נסיעה ברכב בשעות הלחץ (אבל הרגישים הקיאו את הנשמה כל הדרך)
קשקוק בלבושמעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד
עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
נחמד לתיירים, לא יותרמעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד
עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.