נעלבתי....אשמח לקבל עידוד !

MADMUAZEL

New member
נעלבתי....אשמח לקבל עידוד !

הייתי אתמול באוניברסיטה ונרשמתי לסדנת הכרות ולמעונות והפקידה אמרה לי משהו כמו: את בטוחה שתא רוצה להרשם לזה ולמעונות??? כולם שם צעירים אחרי צבא (אני בת 24 וחצי) והם לא יקבלו אותך מבחינה חברתית ותהיה לך בעייה חברתית באוניברסיטה כי כשגרים במעונות - ולמה את מתחילה ללמוד כל-כך מאוחר?? ממש מעליב ! דבר ראשון הבגרות שלי הרבה יותר גבוהה מרוב הצעירים שם , ובאתי ללמוד ולא רק לבלות בפאבים דבר שני מה זה עניינה למה רק עכשיו אני מתחילה? אולי לא היה לי כסף? אולי למדתי במכללה?? אשמח לקבל את דעתכם !!
 

stkachov

New member
איזה שטויות!!

מי זו המזכירה הזאת??? כמו בכל מקום יש כל מיני אנשים מסוגים שונים. אני גם בן 24 ומתחיל ללמוד עכשיו ויש גם אנשים שמתחילים בגיל 40 אז מה. בקיצור אל תקחי ללב. והמעונות זה סך הכל מקום לגור... כאילו מה אם תשכרי דירה לבד אז מהדירה הזאת תצמח לך מסגרת חברתית משום מקום? ברור שלא. בקיצור מקווה שעודדתי אותך
 

MADMUAZEL

New member
תודה ! איך לך מושג כמה עודדת אותי

זה היה ממש לא יפה מצידה ! (לא אציין את שמה מחמת צנעת הפרט) ובנוסף פקידה אחרת באותו משרד לקחה לי את העט החדש שקניתי ולא החזירה לי...) יצאתי ממש מבואסת.
 

dudmel

New member
גועל נפש

בטח סתם פקידה ממורמרת שרואה איך כולם עושים משהו עם החיים ורק היא תקועה במקום... באמת שאין מה לקחת ללב...
 

dudmel

New member
ואגב, גם אני התחלתי ללמוד בגיל 24 ומשהו

לא חסרים סטודנטים בגיל הזה שרק מתחילים ללמוד. פרט לכך אף אחד לא ממש מתעניין בגיל שלך. אם את לא מתייחסת לזה אז אין שום סיבה שזה ישחק תפקיד.
 
איזה שטויות במיץ../images/Emo70.gif../images/Emo216.gif

מי ישמע 24 וחצי ממש שרייני לך מקום באחוזת ראשונים.. אני התחלתי ללמוד בגיל 23 ורב החברים שלי כמוני אז מה הקטע? אין לי מושג למה היא אמרה לך את זה אבל זה בולשיט. לא תהיה לך שום בעיה חברתית (לפחות לא בגלל הגיל), את ממש קרובה לממוצע.
 

AVIV80

New member
בושה וחרפה

הערה מגעילה ביותר לדעתי את צריכה להתלונן אגב אני בן 27 ואני מתחיל רק השנה ללמוד לתואר ראשון ואני שם פס על המלעיזים תמשיכי הלאה שימי פס על המלעיזים
 
ועוד משהו קטן - דווקא המעונות אחלה מבחינה

חברתית, ויש שם אנשים ממגוון גילאים. אני מכירה הרבה "מבוגרים" ממני (ואני כבר גריאטרית בת 25..) ואל תשכחי שיש הרבה תלמידי תואר שני. לא יודעת מה עבר על הפקידה (ייתכן והיא מחזרה
או שסתם קמה על הצד הלא נכון) אבל זה פשוט גיבוב שטויות. אין שום סיבה שהקליטה שלך תהיה לא נעימה - חוץ מאנשים זעפניים כמוה ולשכמותה אין להתייחס.
 

כרישונת

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo79.gifהיא מקנאה.. היא מקנאה..../images/Emo79.gif

אל תיעלבי. סתם אשה קטנה קטנה. מה שחשוב הוא שאתהסטודנטית ולא היא.. אני התחלתי ללמוד בגיל 25 וחצי! , והיו איתי סטודנטים קטנים ממני וגם גדולים ממני.. אז שלא תבלבל בשכל. אגב, עשיתי הפסקה של 10 שנים וסיימתי רק לפני שבוע.. בגיל 38.. אז תארי לך מה היא היתה אומרת עליי..
בקיצור- אם תתחילי להתייחס לכל הערה מטופשת- לא תגיעי רחוק. היית צריכה להגיד לה: אני מעריכה את הדאגה שלך, אבל אני אסתדר. דעתי היא: מחי את הדמעה, ותתכונני לחיי הסטודנט המפרכים אך העליזים. בהצלחה!
 

stkachov

New member
תגידו, מישהי מכן יושבת עכשיו ברבין קומה 7?../images/Emo13.gif

 

stkachov

New member
../images/Emo2.gif

אני מתנצל. ממש לא התכוונתי להביך אותך... סתם נראה לי משעשע
בכל אופן אני מתנצל אם הבכתי אותך, ובפעם הבאה שאראה אותך מבטיח להזדהות ולומר לך שלום
 

Lunar4D

New member
אממ.. נכון. לצערי ../images/Emo9.gif

ה"מבינים" שייכים לקבוצה מסויימת בקמפוס. שטויות... כל החיים אנחנו לא מבינים כלום. (אל תדאג זה לא כזה חשוב)
... :)
 
והשאלה המתבקשת...

מה לעזאזל אתם עשיתם באונ'?
במקרה גם אני הייתי ברבין בקומה 7 בשעה הזאת, אבל זה בגלל שדסקסקתי על הא ועל דא עם המזכירות...
 
למעלה