נעלבתי....אשמח לקבל עידוד !

stkachov

New member
אני

עושה כאן קורס קיץ
 

stkachov

New member
קצת ../images/Emo13.gif

אנחנו לומדים את המבוא של המבוא של חשבונאות, אבל כן אותי אישית זה מעניין. יש אחרים שאומרים שזה משעמם אותם. תזכירי לי מה את לומדת?
 

עינב 26

New member
מילת עידוד קטנה...

לא ברור לי מאיפה היא הגיעה למסקנות חסרות השחר האלו... אני גרתי במעונות ולא תהיה לך שום בעייה חברתית! יש שם אנשים מכל הגילאים... ובקשר לגיל הלימודים "המאוחר", זה באמת לא עניינה, אבל בלי קשר לא כולם חייבים לעמוד במרובעות החברתית, מה גם שכשתגיעי לכאן תראי שזה ממש לא מאוחר. (לדעתי הממוצע הוא 23).
 
מה??

הרשי לי לומר "פחחח". קודם כל, לא כולם מתחילים ללמוד ישר אחרי הצבא. ושנית, בכל התואר הראשון שלי (התחלתי פחות משנה לאחר השחרור) הכרתי אנשים שהיה כיף להיות איתם, לדבר איתם, להעביר איתם את השיעור או ההפסקה. תוך כדי גיליתי שחלק מהם בגילאי 20 וקצת ואפילו 20 והרבה, זה לא שינה כלום, ומיותר לצייין שלא הייתי מנחשת זאת לפני. עד הצבא (ולפעמים גם כולל הצבא), אנשים רגילים להיות בערך באותה קבוצת גיל שלהם. בכיתה ד', את לא ממש תתיידדי עם מישהו בכיתה ז'. באוניברסיטה זה אחרת. ולגבי המעונות- זה בהחלט תלוי באנשים, לא בגיל שלהם (בעיקר בהבדל שהוא לא כזה משמעותי, אחרי הכל).
 

hilapi

New member
עם כזו כמות של "IQ " וטקט

היא ממש לא ראויה שתיעלבי ממנה...אלה שאלות שהן סוג של חדירה לפרטיות,מי היא שתחליט שהגיל שלך מאוחר מדי כדי להתחיל ללמוד???או שתהיה לך בעיה חברתית? אבל לאחר חשיבה הגיונית אני בטוחה שהמסקנה שלך=המילים האלו לא שוות התייחסות. אגב,הנה הוכחה שאף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד : http://media.haifa.ac.il/index.php?option=com_content&task=view&id=2382&Itemid=2 בהצלחה!
 
טוב זה די ברור

שמדובר בקשקוש.. אני עוד מעט בת 27, מסיימת תואר שני וחיה לי בטליה.ויש גם השם ישמור, לא מעט מבוגרים ממני.. הדבר היחיד שמוזר לי בהודעה שלך זה איך את רק עכשיו נרשמת למעונות. לא עבר כבר מועד ההרשמה?
 

MADMUAZEL

New member
נרשמתי ממש מזמן למעונות

כנראה לא סידרתי את המשפט כמו שצריך כשפתחתי את ההודעה מה שהתכוונתי זה שנרשמתי לסדנה אתמול וביררתי בקשר למעונות (שאליהם נרשמתי כבר מזמן)
 
אני אותו הדבר רק הפוך

בן 20 ומתחיל ללמוד ועובר למעונות... אבל אני יודע שיהיה בסדר. אחרי הכל אני עובד כיום עם אנשים גדולים ממני (שירות לקוחות...) ומסתדר איתם מצויין. יהיה בסדר! אפרופו, מתי יהיו תשובות של המעונות (היכן בדיוק אחיה וזה) ???
 

MADMUAZEL

New member
הבנתי שהישיבה של המעונות אמורה להתכנס

עוד פחות משבוע
 

MADMUAZEL

New member
תודה לכולם../images/Emo140.gif

מה לעשות? התחלתי ללמוד במכללה אבל היה לי קשה כלכלית, אז בסוף פרשתי.... (מממנת את עצמי, בלי עזרה מההורים) בנוסף הייתי צריכה לשפר קצת פסיכומטרי.... אז זהו, עכשיו רק נכנסתי לתמונה - לא כי לא רציתי ולא שישבתי רגל על רגל אחרי הצבא ועד עכשיו- עבדתי קשה מאוד בינתיים... עדיף מאוחר מלעולם לא ! לדעתי לאף-אחד אין זכות לומר למישהו אחר שמאוחר לו כבר ללמוד זה לא הוגן לשפוט אנשים רק בגלל גילם!! תודה לכולם על ההבנה!
 

MADMUAZEL

New member
הא ואגב פגשתי מישהו שבדיוק סיים לגור במעונות

והוא נראה לי בן 30+ לפחות...הגיוני??
 

stkachov

New member
בוודאי... למה לא?

עכשיו יש כאן גם סטודנטים מחו"ל ומלווים שלהם אז בכלל אני ראיתי ח'ברה בני 50 במעונות
 
למעלה