נעלבתי....אשמח לקבל עידוד !

שטויות

24 וחצי ממש זה ממש לא גיל מופלג להתחלת לימודים. רוב הסטודנטים שאני מכיר (לא כולל עתודאים וערבים) התחילו ללמוד בגיל 23 בערך, כך שאת ממש לא הולכת להיות חריגה. ולגבי הפן החברתי-כנ"ל, שטויות. האכלסיה היחידה שאולי, אולי, תתקשי למצוא איתה שפה משותפת אלה העתודאים (והם די מיעוט למיטב ידיעתי).
 

milaP

New member
ממש חוצפנית!

אל תתייחסי אליה! אני התחלתי תואר ראשון בגיל 23 ולמדתי 7 שנים באוניברסיטה פתוחה (כי עבדתי משרה מלאה). היום אני בגיל 32 הולכת ללמוד תואר שני. אבל את מי זה מעניין??? העיקר שאת יודעת שאת רוצה ללמוד ולהצליח! וזה לא משנה באיזה גיל! לא שמעת על סיפור אשה שסיימה תואר שני בגיל 80?!!! וממש אין קשר בין גיל שלך לבין מציאת חברים. יש לי חברה שהיא פחות ממני ב-5 שנים ואני מסתדרת איתה מצויין!!! גיל לא קובע.
 

IdanXP

New member
דבר ראשון אין לך מה להעלב

אין צורך לקחת ללב את דעתה של המזכירה. בכלל, יש הרבה בעיות והרבה תלונות ביחס של המזכירות בחוגים השונים ובאונ' לסטודנטים, אז כדאי שתתרגלי ותתיחסי בהתאם. לעניין הגיל, זה ממש לא נכון. מהאנשים שאני מכיר (ואני מכיר הרבה), הגיל הממוצע של סטודנטים, גם בשנה א', הוא בסביבות 23 - 24, אז את לא תרגישי "חריגה". בכל מקרה, מה שיפה באונ' זה שיש אנשים מכל הגילאים, מכל המינים (אה יש רק שניים כאלה... טוב... :) ), מכל הדתות, וגם מכל מיני ארצות, אז המגוון הוא רחב ואני בטוח שתמצאי את הנישה שמתאימה לך גם בלימודים וגם במעונות, בעיקר אם את אדם חברתי וחברותי. אה וד"א גיל לא מעיד על כלום וזה ניכר באונ'. אני מכיר בני 25 שמתנהגים כמו ילדים קטנים ואני מכיר בני 20 ועתודאים, שהרבה יותר נעים לנהל איתם שיחה בוגרת. אז הגיל זה ממש לא פקטור. שיהיה בהצלחה !
 

Hermione1382

New member
אני בשוק ובהלם!

איך את מעיזה בגילך המופלג להיזכר להתחיל ללמוד? את לא מתביישת? כאליו זה לא שאולי התחלת ללמוד במקום אחר, או שעבדת וחסכת כסף, או שהחלטת לחכות עד שתדעי בטוח מה את רוצה ללמוד, או כל סיבה אחרת שמקנה לך את הזכות להתחיל ללמוד בזמן ובקצב המתאים לך... חחחח ברור לך שזה היה בצחוק ואת צריכה פשוט להתעלם מהפוסטמה שלא מבינה מהחיים שלך... ואם כבר, אני התחלתי ללמוד לתואר ראשון בגיל 20 ובגלל זה במעונות שיבצו אותי עם עתודאי מזעזע ומעצבן :) בעוד שכל שאר דיירי הקומה שלי היו בגיל ממוצע של 24 אז זה ממש לא משקף - באוניברסיטה הקטע של גיל הוא לא משנה מה שחשוב זה מי שאתה בתור בן אדם וכך גם במעונות - אני היסתדרתי עם כולם למרות היותי ילד קטן ואם המצב יהיה הפוך במקרה שלך לבטח זה לא ישנה :) כל מה שנותר לי לעשות זה לאחל לך בהצלחה :)
 
גזען...

מה רע בעתודאים?
 

Hermione1382

New member
לא חבל להשתמש במילה כל כך חזקה?

אני מצטער אם פגעתי במישהו - אין לי שום דבר נגד עתודאים מן הסתם ועכשיו כשאני מסתכל על מה שכתבתי אני בהחטל יכול להבין מדוע חשבת שיש לי. המזעזע והמעצבן התייחס לבן אדם ולא לעובדה שהוא עתודאי - לבטח יכול היה להיות גם בן כל גיל אחר :). אבל גם את היית אומרת שהוא מזעזע אם הוא היה מלכלך ומטנף את החדר גם שנייה אחרי שעשיתי ספונג'ה (וחס וחלילה כמובן שהוא ינקה... או ייגע בסמרטוט או כל דבר אחר...)
 
אוי ../images/Emo10.gif

לא התכוונתי למשהו רע. אולי הייתי צריכה לשים סמיילי קורץ ליד הסמיילי העצוב. מצטערת.
 
גועל נפש...

אז נכון שרוב הסטודנטים הם יותר צעירים, אבל לא חסרים סטודנטים גם מעל גיל 30. ויש חוגים שבהם יש פנסיורים שבאו להשלים השכלה. לא מזמן הייתה כתבה על מישהי שסיימה תואר שני בגיל 80. אל תתייחסי לאוסף השטויות שנפלט לה מהפה, את ממש אבל ממש לא תהיי הכי מבוגרת, ואפילו לא בין המבוגרים. לומדת איתי מישהי בת 34 ואף אחד לא מתייחס אליה באופן שונה, יש אנשים עם ילדים ואף הם אינם זוכים ליחס מיוחד. אויש, עכשיו גם אני התעצבנתי. שיהיה המון בהצלחה, ופשוט תשכחי את מה שהיא אמרה וזהו.
 

Lunar4D

New member
עזבי.... פשוט עזבי...

את יודעת... יש לנו בעולם הזה כל כך הרבה סוגי אנשים עם כל כך הרבה מצבים וצורות חשיבה שונות ומשונות... אז תפסת אותה ברגע דפוק שלה. (או שיש לה הרבה רגעים כאלה.. לא מכיר אותה). פשוט בכללי... לא צריך להתרגש מאנשים שליליים, כאלה לא חסרים. החוכמה זה להתלהב מהאנשים המגניבים
לדעת לשמוח.. להנות איתם... שליליים ומוזרים לא חוכמה למצוא פה. בהצלחה!
 

yellow feather

New member
זו אוניברסיטת חיפה

למה את מצפה? כולם שם ערבים ומשתמטים שמאלניים שמתחילים ללמוד בגיל 18, בגיל 24 את מבוגרת מרובם בשליש.
 

galgal21

New member
אני מכיר אחד שהתחיל את לימודיו

בגיל 27.5 ועוד שניים שהתחילו בגיל 32-33 הם סיימו את התואר בהצלחה (ותואר במקצוע שנחשב יוקרתי מאד).
 
רוב הבנים מתחילים בגילאי 26

רוב הבנים מתחילים ללמוד בגילאי 26 והבנות 24... המזכירה הזו סתם ד..פוקה... כנראה... בכל מקרה, שימי לב להיות בקשר טוב עם המזכירות יש להם כח עצום באוני' חיפה
 

xer

New member
נכנסתי מהעמוד הראשי...איזה פקידה חוצפנית

אפשר לחשוב מה עשתה ממך כולה את מבוגרת מהם בשנתיים-שלוש,מה הקטע שלה? כל החברים שלי בני 24 ורק עכשיו מתחילים ללמוד בכל מיני אוניברסיטאות ומכללות,ולא שמעתי מאף אחד מהם על סיפורים כאלה. ואני לומד באוניברסיטה הפתוחה ואצלנו בכלל יש אנשים בני 35+ שלומדים לצד ילדים בני 17,ודווקא כולם מפרגנים אחד לשני ולא מסתכלים על הגיל. ממש מוזרה הפקידה הזו.
 

נומוש

New member
אז מה אני אגיד? כבר הייתי בת 30

יש לי ילדה ואני מתחילה עוד מעט תואר ראשון. אם זה לא מאוחר אז אני לא יודעת מה כן....
 

astyle

New member
עזבי אותך מזכירות..

יש לך תואר שלם לפניך כדי להבין כמה הן ממורמרות וישמחו להוציא את זה עליך ועל עוד אלפי סטודנטים אחרים במוסד... שיהיה בהצלחה בלימודים! תבואי לרקוד סלסה... (אבל רק אם את צעירה בנפש :))
 

MADMUAZEL

New member
תודה...אני מסכימה עם כולכם !

כשלמדתי במכללה היו שם אנשים בני 30, 40 ואפילו יותר שבאו ללמוד והם היו עם נתונים הרבה יותר גבוהים מסטודנטים צעירים יותר ואף-אחד לא אמר להם משהו על הגיל, אז כשבאתי לאוניברסיטה - ממש לא ציפיתי לשמוע דבר כזה... ואולי היא לא התכוונה לפגוע, אבל אני חושבת שכל אחד היה נעלב אם היו אומרים לו דבר כזה, ממש לא לעניין. ומה היה קורה אם כולם היו מתייאשים וחושבים: אני מבוגר מידי לכך וכך ???? ואם אנשים היו מוותרים בכזו קלות על לימודים, קריירה, אהבה וכל דבר אחר? אז אייזה עולם זה היה??? - של אנשים מתוסכלים וממורמרים....בדיוק כמו אותה פקידה (שאני חייבת לציין שלפי איך שהיא נראית- היא הייתה מתה להיות בגילי...) והייתי עונה לה - אבל כפי שאמרו פה - מנסיוני אני יודעת שלפקידות במוסדות להשכלה גבוהה יש כוח - והן מנצלות אותו - ולא כדאי להסתבך איתן...לכן פשוט שתקתי - מה שלא אופייני לי... אייזו מן גישה לחיים הפקידה הזו מנסה להעביר לסטודנטים? אני ממש לא מבינה אותה. אני מכירה אנשים מבוגרים יותר ממני , או כאלו עם קשיים נפשיים (חרדות, לחץ) ולימודיים (בעיות קשב וריכוז, דיסלקציה, וכ'ו) - נלחמים על תואר ולא מוותרים - אז מה היא הייתה אומרת להם???!!!! אני מאוד מעריכה אותם !!!!! וטוב מאוד ששמו את ההודעה הזו בכותרת - אני מקווה שמישהו מהנהלת האוניברסיטה יקרא את זה... האוניברסיטה צריכה לקבל בחום את כולם, (מי שעומד בקריטריונים כמובן), בלי לתת עדיפות לערבים, משתמטים או עתודאים בלבד...ובלי לייחס חשיבות כזו לדבר לא רלוונטי כמו גיל הסטודנט/ית.
 

sybil fawlty

New member
ממש שטות במיץ ../images/Emo210.gif

זקנה? מה היא עושה צחוק? איתי למדו בתואר ראשון מספר לא מבוטל של אנשים בני 28-30 ועכשיו כשאני מלמדת אני רואה סטודנטים רבים בגילאים האלה בתואר ראשון (וגם פה ושם סטודנטים הרבה יותר מבוגרים, לקראת סוף ה-30 ואפילו 50) באוני' יש הרבה פעילויות שלא קשורות בגיל ואת תכירי הרבה אנשים שונים ומשונים במעונות ובקורסים ובבית הסטודנט... להפך, טוב שלא רצת ללמוד בגיל צעיר מידי אני מרגישה שיש לך דרייב אציני שאת ממש מוכנה ורוצה את זה לכן את תצליחי ובגדול
שיהיה לך מעניין ומרתק
 
למעלה