עונה 3 פרק 24 רבע הגמר

Uri04

New member
מיציתי אותו. הגיע זמנו להמשיך הלאה

לא מתחבר לשום טקסט שיוצא לו מהפה, גם אם מוסיקלית הוא טוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סביר. שיר משעמם, ביצוע סתמי וממש לא מהטובים שלו

 
איזה כיף ששלומי ממש שר עם רומה

הרבה יותר מאשר סתם ליווי, ברוב השיר זה היה ממש דואט - והיות שלשניהם יש קולות יפים, זה היה הביצוע הכי טוב (לא שמעתי את אלו שאחריו עדיין) של הערב.
(מה השתנה בין איך שרומה התחילה לאיך שהיא עכשיו? היא עדיין עומדת כמו עציץ ויש לה קול יפה. בדיוק אותו דבר.)
 

Uri04

New member
אני מסכים עם ההגדרה של עציץ כמו בתגובה מעליי

אבל יותר קקטוס. היא מעין קשקשתא כזו. עומדת קפואה על הבמה ושרה בפשטות קוצנית. לא ממש מתחבר אליה יותר, היא מיצתה את השטיק הזה כבר לפני כמה שבועות ולעומת שלומי, אני לא כל כך חושב שהיא גדלה והתפתחה בתכנית כמו שהוא מציג את זה. היא דיי דורכת במקום כבר כמה תכניות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ביצוע יבש, עייף, סתמי ולא ממריא. נשמעה כאילו שרה מתוך שינה.

בקושי פותחת את הפה, הכול שטוח, הכול באותה רמה, לא מתרומם לשום מקום.
אפשר היה לתרץ זאת בכך שהיא חולה, לו רק הייתי רואה משהו אחר בהופעות הקודמות...
&nbsp
יש לה קול חם וגוון צרוד נעים, אבל זהו, שם זה נשאר. היא עולה לבמה, ננעצת במקום ופשוט מוציאה החוצה את המילים. היא לא מגישה אותן, לא מפיקה אותן... ואני אוהבת פשטות ושונאת מניירות, אבל זה כבר לא פשטות, זו פשוט לא הופעה. ככה שרים במקלחת, לא על במה.
&nbsp
שלומי עשה עבודה יפה בעיבוד וכשהוא הצטרף אליה הוא הצליח לסחוף אותה איתו בקטנה והיא טיפונת נפתחה, אבל בקושי, מעט מדי ולא באופן מספק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מבינה מה היא עושה שם, רק לא מבינה למה לא עובדים איתה

 

Fairywitch

New member
גם זה נכון. מצד שני-

אני באמת שואלת את עצמי אם לא נשלחו למענה הביתה טובים ממנה בהרבה בשלבים המוקדמים יותר, כאלה שיותר הגיע להם להיות שם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך להגזים; היו אחרים שהמשיכו על חשבון אלה שהלכו...

 

כרמיון

New member
לדעתי, רומה לא נתרמת מספיק מההפקה, וחבל

לרומה יש המון פוטנציאל, ואני לא רואה אותה נתרמת מההפקה הזאת (חוץ מעצם החשיפה, כמובן, שהיא תוכל לתעל אותה בעתיד, ואני מקווה שתעשה את זה). הביצוע הכי טוב שלה בעיניי עד כה הוא עדיין האודישן. היא ממשיכה לעבור בכל זאת, כי אוהבים אותה ורואים את הפוטנציאל שממשיך להתקיים, אבל ההפקה טועה איתה באופן קבוע והפוטנציאל לא מתממש כמו שהיה יכול.

רומה היא בלאדיסטית טובה. יש לה גוון קול יפה שמושך להאזין לו, יכולת להעביר רגש ולהתחבר למילים, כמו שהוכיחה באודישן. היא צריכה לשבת, עם גיטרה או עם ליווי מינימלי, להתרכז ולשיר. ההפקה צריכה להפסיק להלביש עליה הפקות טכניקולור כבדות יותר ולגרום לה לקום ולהסתובב. זה סתם מבלבל אותה, מוציא אותה מריכוז ומוריד לה מהביטחון. ברור שהיא לא פרפורמרית פיזית ודינמית, והיא לא יכולה לפתח את היכולות האלה בזמן כל כך קצר. שיניחו לה (או יכוונו אותה) להיות מי שהיא.
 

meny24

New member
לא נפלתי אבל לא רע

מה שמספיק לכל נבחרת
לא מספיק טוב בשביל הנבחרת של אביב
 
שיר חמדמד

וביצוע לא רע (אבל מה הקטע? כל התוכנית היא כדי שאוהד יחשף לקהל הישראלי עם השירים שלו, ודווקא בתוכנית הראשונה בלייב הוא מבצע שיר לא שלו?
).
(מה עובר על אביב?
)
 

Uri04

New member
כמה קאברים כבר עשו לשיר הזה, כמה...

ועם זאת - לא יכולת לחדש במאומה? לתת לשיר הזה איזושהי פרשנות חדשה? לא? סתם לעמוד כמו צנון על הבמה עם גיטרה ולשיר כמו בהופעת סופשנה של כיתה י"ב?
דיי, מספיק. לך מפה כבר.
 

כרמיון

New member
גם העיבוד חסר חדשנות לחלוטין, ולא ברור בשביל מה כל זה

העיבוד נשמע בדיוק, אבל בדיוק, כמו המקור. כאילו לקחו את הפלייבק של הכלים במקור והלבישו עליו את הקול של אוהד במקום את הקול של ג'ון לנון. עכשיו, העיבוד המקורי באמת מאוד יפה בעיניי. אבל אם כבר עושים לו קופי-פייסט כזה, אותו דבר מאותו דבר, אז לא עדיף כבר לשמוע את ג'ון לנון וזהו?
 
למעלה