פרק 98 - פרק סיום העונה (ובכלל?)

1bar121211

New member
דני הוליווד

הפרק מוכיח שדני הוליווד היא סדרת דרמה ולא טלנובלה הסיום מפתיע וטב דניאלה חיה יש!!! כל החברה "תקועים" ב 2009 יש פותח את הדמיון למרות שכנראה לא תהיה עונה 3
 

Don Nirtin

New member
טוב. שיקו לא מת.../images/Emo87.gif

אפשר עכשיו לחזור לנוח בשקט. אה וכן- לולה זכתה למות פעמיים. גם בפיצוץ של המזוודה וגם כשדניאלה הזונה ירתה בה. למה הזונה הייתה חייבת להופיע. סעמק. לא נתגעגע לא למשחק הגרוע של רן דנקר ולא לשטויות ההזויות של הסידרה הזו ולא לגאיה טראוב בתפקיד דניאלה לוין- דמות שהייתה חייבת למות.
 

Princess Galush

New member
וואו חשבתי שאני היחידה

שששששששונאת את דניאלה.. למה החזירו אותה?! מצידי שתמות ולא תחזור הרבההה יותר אהבתי את עופרה
 

Don Nirtin

New member
עופרה זו דמות גאונית../images/Emo45.gif../images/Emo87.gif

אבל דניאלה.. פשוט לא. איכסה. יבשושית מדי, לא מעניינת, והיא נראית כמו גוויה שבא לדרוך עליה אלפי פעמים. איכס!
 
אני שונאת אותה לא פחות ממך

אבל מתחילת העונה האמנתי שיחזירו אותה בסוף (אם כי חשבתי שבדרך אחרת-יהרגו את לולה באייטיז) למי אכפת? דני מאושר ואנחנו לא צריכים לסבול אותה.
 
אוקיייייייייייי .

אחייי או אחותי מה שלא יהיה הגזמת ברמוות , מה הקטע של הקללות על הסדרה , שלום שלום אל תראה אותה וגם אל תעיר הערות לא במקום אולי תתבע את הסדרה וזהו , אם אני לא טועה פורומים לא נועדו בשביל לקלל , ועוד בכלל ששרן דנקר משחק גרווווווווע ? ! עדדדדדדדדדד כמה אפוווווו העולם שלך ? ..
 

Don Nirtin

New member
אני לא אחיך../images/Emo87.gif

אז לא אכפת לי. זכותי להגיד שרן דנקר גרוע. הוא היה כל כך גרוע בתפקיד הזה. זוהר להט גם היה גרוע וגם רני אביב. היתרון היחיד שלו זה שהוא חתיך. נקודה. אני בהחלט תובע את טדי הפקות על זה שהם ממשיכים לרכוב על הדבר הזה של הדרמה מוזיקלית יומית. תקראו לזה טלנובלה ותורידו את השירים ואת כל השטויות של ברנר & מייקל. יהיה טוב!
 
שיהיה ..

שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה , גם ככה אף אחד מהפורום כאן לא באמת ישנה את זה בהפקה בכתיבה או בתסריטאות , זה מה שיס וטדי החליטו לעשות ואם מסתכלים מחוץ לפורום יש כאלה שבאמת מעריכים את הסדרה ואת מי שיצר אותה , כי לפי דעתי בסה"כ זאת סדרה לא רעה , וזהו ,
 

AVriL AddiCt

New member
../images/Emo45.gifמסכימה איתך

ועוד לקלל את רן ואז בחתימה פתאום היא אוהבת אותו זה מוזר לגמרי
 

CrazyPenguin

New member
אני רוצה להבין../images/Emo191.gif|פינגווין|

איפה מייקל וברנר בכל הסיפור? השאירו אותם בשנות ה80? כמה לא חברי מצידם. וגם המזוודה נשרפה! לא כיף...
 

Don Nirtin

New member
אני רוצה להבין../images/Emo87.gif

למה אכפת לך מהברנר והמייקל העלובים האלה.
 

Element 119

New member
ואו

זה היה הפרק הכי טוב מבין כל ה198 פרקים שהיו בשתי העונות ביחד... כי מיצו את הפוטנציאל שלו כמעט בצורה מושלמת, דרך אגב זה קרה כמעט כמו שחשבתי שיקרה... שהם יקחו את מושיקו, רננה ועופרה ל2009 ודניאלה תחזור. חשבתי כבר שזה יגמר כשדני מת, מה שלא הבנתי זה למה לדני לקח שעה עד שהוא נזכר שהוא קנה אפוד מגן?! הוא הכין את זה עוד קודם אז למה לא להשתמש ישר? בקיצור כמה בעיות: 1. נועה של 68 לא אמורה להיות שם, זה יותר מדי בלאגנים 2. איך דניאלה חזרה אם לולה לא מתה מהפיצוץ?! היא הייתה הורגת אותה כמו שקרה קודם 3. איך עופרה תלד את דניאלה ב2009, זה קצת בעייתי... אפשר לחיות עם זה למרות הכל
4. איך לולה שרדה את הפיצוץ?!?! 5. למה היו קברים של דני ובוקי שאוסי הגיעה ל2009? הם גם ככה לא היו אמורים למות חוץ מזה היה פרק מעולה נקווה לעונה שלישית פחות מרוחה אם בכלל
 

פרצלה

New member
אז ככה

1.כולם שוכחים שנועה של 68 היא באמת נועה של 2008 ולמעשה היא חזרה עכשיו הביתה=עשתה את שלה וחזרה למקומה הטבעי. 2.דניאלה נשלחה לעבר עלמנת להציל את דני,זה לא משנה באיזו שנה,היא עשתה את מה שהיתה צריכה לעשות. 3.נכון 4.שאלה טובה. 5.כי במימד ההוא הם מתו ובמימד החדש לא.
 
אני ינסה לענות לך על מה שהבנתי .. [:

קודם כל גם אניחושבת שיש לו הרבה מאוד פוטנציאל , וככה , דני קנה את האפוד מגן כנראה רק אחרי שחזי דיבר איתו ואמר לו שהוא צריך להקריב את עצמו אם הוא רוצה שהילד שלו יחיה.. הקטע שנועה אמורה לא אמורה להיות שם , זה הכל בסדר כי הרי המזוודה נשרפה , זה זה , הם ככה יהיהו והם ישארו ביחד כל החבורה , בלי המחויביות של הפרדוקס , והדברים האלה .. בהפקה עשו את זה בכוונה שלולה לא מתה מהפיצוץ כדי שיהיה עוד קטע דרמה שלאחריו תהיה שמחה כזאת בלב .. ודניאלה כנראה חזרה כי היא ראתה מה קרה בשנות ה 80' ובאה להציל אותם .. והקברים הם בכלל היו של מושיקו ובוקי והם היו קיימים כי בתכלס הם אמורים להיות מתים עפ"י הגורל אבל דני הצליח לשנות אותו .. וכן כן גם אני חושבת ככה הייתי רוצה לראות עונה שלישית .. :)
 

Princess Galush

New member
פתאום חשבתי על זה.. איך זה שכל העונה לא היה

פרק פספוסים??? או לקט ממש ממש מפגר? (יכול להיות שהיה ושכחתי...) ממש שבירת מסורת יש פה
 
למעלה