פרק 98 - פרק סיום העונה (ובכלל?)

suspiria1

New member
פרק גרוע ונוראי,ולא ענו על השאלה הכי חשובה

איך בסיום העונה הראשונה,לולה ידעה לחכות לדניאלה ודני בבית הקברות ולירות בדניאלה?
 
יותר מדי שאלות לא פתורות

עם מי דני יהיה, עם רננה או דניאלה? בשביל מה טרחו לעשות את כל הסיפור עם בוקי אם בכלל לא סיימו אותו בסוף? איך בדיוק לולה חזרה ב2009 אם היא התפוצצה עם אוסי? איך לעזאזל נועה באה במזוודה אם המזוודה הייתה ממולכדת? איך דני כל פעם חזר אחורה בלי לנתק את הפצצה שוב? למה דני לא פגש את עצמו כשהוא חזר אחורה? איך לעזאזל הוא חזר אחורה לאותו יום? הרי בקוד יש רק תאריך, לא שעה... ואם זה אפשרי, למה דני לא חזר פשוט לשעה מוקדמת יותר ואמר לעצמו לא ללכת לאוסי, או לקנות אקדח? ואם היה לו אפוד מגן, למה לעזאזל הוא לא השתמש בו מההתחלה? איך מסתדרת העובדה שדניאלה קיימת וגם עפרה בהריון באותו מימד? אם נועה חזרה לשנת 2009 לפני שהיא השלימה את מה שהיה לה לעשות בשנת 68, אז למה זה לא יוצר פרדוקס כמו שזה היה אמור ליצור אם היא הייתה נשארת בשנות השמונים? איך לעזאזל לולה ידעה להגיע בדיוק לאותה נקודה בשנות 2008 ו2009? איך בדיוק המזוודה התפוצצה, אם מתי שהם שאלו, חזי אמר להם שחפצים כאלה תמיד יתקיימו ואי אפשר להרוס אותם? ויש עוד מליון שאלות כאלה רק על הפרק הזה, שלא נדבר על שאר העונה... הסוף יכל להיות הרבה יותר טוב אם פשוט היו הורגים את דני וזהו, זה נראה שהם סיבכו את עצמם ולא ידעו איך לצאת מזה אז הם סתם המציאו פתרונות לא קשורים, העיקר שיהיה סוף טוב. וכל זה אם נתעלם מהעובדה ששוב, בפעם המי-יודע-כמה, מיחזרו את הפרק האחרון...
 
במקום לחפש בעיות

נסי לבד לענות על השאלות שלך ותראי שתמצאי תשובה לפחות לחצי מהן. באמת, תנסי, הנה אני אפתור לך שאלה אחת - "למה דני לא חזר פשוט לשעה מוקדמת יותר ואמר לעצמו לא ללכת לאוסי, או לקנות אקדח? ואם היה לו אפוד מגן, למה לעזאזל הוא לא השתמש בו מההתחלה?" -ובכן, 198 הפרקים האחרונים עונים על זה בקלות: בראש של דני יש רק קש. לשאר השאלות בטח תמצאי תשובות יותר מעניינות, סומכת עלייך. תבינו, זה פרק סיום לסדרה מלאת פאקים וחידות, אי אפשר להסביר לנו הכל ולעצור לפרט על כל שניה, לספר מאיזה יום נועה באה ואחרי הסיום -לאן ילך כל אחד. נתנו מקום לראש שלנו לעבוד, כמעט הכל בפרק הזה היה הגיוני אם רק חושבים על זה.
 
זה לא פתרון, זאת תשובה טיפשית. :/

גם בן אדם מפגר היה זוכר שהוא שם אפוד מגן, ובכלל, אם הוא שם לעצמו, הוא לא יכל לתת אחד גם למושיקו? :/ כן יכלו לפתור את הדברים האלה בדרכים יותר הגיוניות, לפחות את רובם, הם סתם עשו לעצמם הקלות. ובמקום להחזיר את נועה בדרך כזאת אידיוטית, לדוגמה, יכלו פשוט לא להחזיר את נועה, ומראש להימנע מהפאק הזה.
 
זה הוא שטיפש, לא התשובה

זה שהוא נותן לבן שלו להיות ליד נשים מסוכנות עם אקדחים ביום שהוא יודע שמושיקו מת מיריה , רק כי הוא סומך על מה שרננה אמרה, במקום להסתגר איתו/להשיג אקדח משלו/לקחת אותו לעתיד- זה חכם? זה שהוא בכלל מאמין לרננה, מה אם יש סיכוי קטנטן שהיא כן בתכנית וסתם עבדה עליו, הרי היא הודתה שהייתה לה תכנית להתגרש ממנו. למה הוא מאמין לה כשיש סיכון שהבן שלו ימות? מי לוקח סיכון כזה? ויש עוד אלף דוגמאות אחורה לשטויות שהאיש הזה עושה בלי לחשוב. אם דני היה מגיע עם תכנית הצלה מבריקה בפרק האחרון - זה היה פאק. כשכל דמות עושה מה שמתאים לה, זה הגיוני. ובכלל נראה לי שאת רק מחפשת בעיות, בכוונה עניתי על התשובה הזאת דווקא, הייתי עונה בקלות כמעט על כל השאר, אבל ממילא זה לא באמת יעניין אותך, בגלל זה הצעתי שתנסי לענות בעצמך.
 

shoham95

New member
אעאעאע! איזה פרק!

כל הפרק ישבתי מרותקת, פרק מדהים, מותח, מלחיץ, פשוט פרק מצויין! נכון, יש הרבה שאלות לא פתורות, אבל זה בכלל לא בעיה. בכל זאת, זאת סדרה של מסע בזמן, ולא הכל הגיוני... תנסו למצוא תשובות לשאלות. קצת דמיון. איזה כיף שרק לולה ואוסי מתו בסוף! ווהו! הלוואי ותהיה עוד עונה. התמכרתי לסדרה הזאת D:
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifבדיוק!

מסכימה איתך ב100% באמת תנסו להפעיל קצת מחשבה, כל העונה היו פאקים אבל הפעם יש פתרונות להכל, רק שהם נמצאים בראש שלכם.
 
+הוא לא שכח שהוא שם אפוד!

זה סתם הגנה, מאיפה לו שזה יציל אותו ואת כולם? זה נורא אנושי לא לחשוב על להקריב את עצמך, כל אחד רוצה לחיות. הוא מנסה להציל את מושיקו, לא להתאבד. מה אם אוסי היתה יורה לו בראש?
 

באבו25

New member
הומאז' למייקל ג'יי פוקס

בסיום הסרט הראשון, דוקטור אמט בראון גם השתמש באפוד מגן
 

nk29

New member
פרק ענק. ענה על שאלה חשובה מאד, איך לולה

על כסא גלגלים? והנה התשובה.הפיצוץ גרם לנכות שלה, ולכןהיא רוצה לנקום בשיקו - בין השאר - ולחגוג עם הכסף שלו. אוהוהוהו!!! (דמיינו את לולה באום צוחקת...) אני ניחיד שכשראה את ברנר ומייקל בשדה תעופה עבר לו בראש שהם יראו את גאלה קוגן -הלא היא "רותי דיוטי"?
 
רותי דיוטי../images/Emo6.gif

אבל ברנר קונה טובלרון לא בשמים. ואם כבר הזכרת אותה,
גאלה הייתה המלכה של הפרק!!!!
 
מה קרה ללולה ומאיפה הגיעה דניאלה

לולה מתה בשנת 1986. הלולה שראינו בסוף זאת אותה לולה שהגיעה לבית קברות להרוג את דני בסוף העונה הקודמת. והייתה שם גם דניאלה, אך בניגוד לעונה הקודמת שדני הגיעה לדניאלה, דניאלה הלכה לחפש אותם. בטח קיבלה מידע על מה שעומד לקרות מנועה שביקרה בשנת 1986.
 

אורדיקי

New member
לא הגיוני

אם לולה מתה ב-1986 היא לא היתה צריכה לחיות בשנת 2008. כל השאר מסתדר אם לולה נשארה בחיים ונועה סיפרה לדניאלה מה הולך לקרות ואז היא הגיעה לשם קודם. ויכול להיות שזה אפילו בתאריך אחר כי לולה אמרה "כבר 20 שנה אני מחכה" ובעונה הראשונה היא אמרה "40 שנה", כלומר ההיסטוריה שונתה ובהיסטוריה הזאת לולה לא יורה בדניאלה ב-2008 אלא מתכננת לפגוע בחבורה שחזרה ל2009.
 
מאוד הגיוני

כי גם נועה שמתה ב1986, חיה ב1968. אם דמות אחת שמתה במימד אחד לא אמורה לחיות במימד אחר, זה אמור היה לכלול גם את נועה. כך שזה מסתדר. חוץ מזה התסריטאי רצה להתאים את סיום העונה הנוכחית, אז הוא ערך את השינווים המתבקשים, אבל כל השאר בדיוק אותו דבר: הבגדים שלולה לבשה בסיום העונה הראשונה, הכיסא גלגלים, האקדח. והכי מתאים זה שדניאלה הופיעה בבית קברות. העתק מדויק מהסצינה האחרונה של העונה הראשונה, עם שינויים קלים שיתאימו לסוף העונה הזאת.
 
מה מה מה?

נועה חיה ב68 כי ב86 היא הייתה אחר כך ורק שם היא מתה לולה לא עשתה טיולים משמעותיים בזמן אז היא כמו כל אדם אחר - מי שמת ב86 לא חי איתנו היום.
 
כמה דברים

בשני הפרקים המיוחדים דיברו גם על העברה בין מימדים, ולא רק על זמן במימד אחד. אם נאמץ את הרעיון של העברה בין מימדים, זה מסביר כמה דברים בפרק: 1. איך יכול להיות שדניאלה חיה, אחרי שבמשך עונה שלמה דיברו על כך שהיא מתה מהיריה של לולה בסוף העונה הקודמת? איך זה שלולה מגיעה לבית קברות שנה אחר-כך ואומרת חיכיתי 20 שנה לרגע הזה? מפה יוצא שלולה של מימד א' מתה ב1986 ולולה של מימד ב' עוד ממשיכה לחיות. מצד שני, חברה שלי אומרת שהפרק היה פארודיה על הסדרה כולה, מה שמסביר הרבה דברים תלושים מהפרק....
 
למעלה