פרק 98 - פרק סיום העונה (ובכלל?)

אורדיקי

New member
יש דבר כזה שנקרא הגיון פנימי

של הסדרה עצמה ובזה הסדרה חייבת לעמוד וכאן היא לא עמדה בזה ובכך מפרה את ההגיון שבפנטזיה. איזה כלל אומר את זה? מעבר בזמן אפילו שניה אחת אחורה זה מעבר למימד אחר. ובקשר למשפט האחרון, יהיו שניים עד שהשני יעבור בזמן, כי כך צריך לקרות, וזה אגב חוק מסע בזמן מספר אחד שאסור לנוסע בזמן להתערב במהלך התקין של האירועים ובודאי שלא להיפגש עם עצמו כי אז זה יוצר קרע ויכול למוטט את היקום (אותו אדם לא יכול לתפוס את אותו מקום בזמן ובחלל). הסדרה הפרה הרבה חוקים אבל בפרק האחרון היא הפרה גם את החוקים של עצמה.
 
1 הבעיה היא שאת קובעת לסדרה

הזאת חוקים שהיא לא רצתה בכלל. בסדרה הזאת אין בעיה לפגוש את עצמך. 2 לאן השני יעבור ולמה?
 

אורדיקי

New member
יפה גם את הגעת לזה

שבסדרה אין בעיה לפגוש את עצמך אבל בפרק האחרון זה לא קרה, קרה משהו אחר. ובקשר ל-2, מישהו עובר בזמן עושה את מה שעושה ולא מפריע לעצמו בעבר לחזור בזמן. דוגמאות לזה: "בחזרה לעתיד", מרטי נוסע בזמן 10 דקות לפני שהוא נסע בזמן וכך הוא רואה את עצמו בדולוריאן עובר בזמן ורק לאחר שזה קורה הוא ממהר לדוק. דוגמה נוספת, "הארי פוטר והאסיר מאזקאבן", הארי והרמיוני מהעבר עוברים בזמן, בעוד שעצמם מהעתיד מחכים שזה יקרה לפני שמופיעים בחדר. אם הם היו מפריעים למהלך הרציף זה היה גורם לפרדוקס כי יכול להיות שהם לא היו עוברים בזמן ואז לא יוכלו לפגוש את עצמם.
 
את הרבה פעמים משווה את הסדרה הזאת

לחזרות בזמן אחרות, למרות שלהם יש תיאוריות אחרות. זה לא בחזרה לעתיד ולא אפקט הפרפר, זה כולה דני הוליווד ותאורית המימדים.
 

אורדיקי

New member
אתה, אתה

אני מ שווה את זה לסרטים אחרים שעוסקים באותו נושא ולכן יש מקום להשוואה. והתיאוריה שלבן אדם אסור לשנות כלום ולא לפגוש את עצמו מופיעה בכל סרטי המסע בזמן וגם בסדרה הזאת.
 
אתה.

איך אסור אם מר ישות, זה שאמור לחנך את פושעי הזמן, נתן לדני המלצות איך לשנות את המוות של מושיקו? אני הייתי בטוחה שהוא יצעק עליו על שהוא משנה את המצב שוב ושוב ושוב בתוך כמה שניות. אבל לא. אז לפעמים מותר.
 

אורדיקי

New member
אמרתי כבר שבפרק האחרון הם שברו את כל החוקים

ועל זה אנחנו בדיוק מדברים.
 
נגיד.

מר ישות סתר את עצמו כבר בפרק המיוחד כמה פעמים, זה לא חידוש של הפרק האחרון. אבל על החוק שצריך לראות את עצמך אני לא מסכימה איתךָ . בסדרה הזאת זה אף פעם לא היה ככה, להיפך. (כמו שאמרתי, תקדים-עופר) ואם אתה רוצה להשוות לבחזרה לעתיד, סבבה, אבל אז זה ברשימת -ההבדלים- בין השניים.
 

פרצלה

New member
העניין הוא

שאת החלטת ככה כי זה מתאים לך. למעשה זה אף פעם לא נאמר ומה שכן ראינו זה שכל פעם שדמות עזבה והגיעה למימד אחר היא ניפגשה עם עצמה. חוץ מאתמול שזה לא התאים להם לתסריט.
 
מה זה מתאים לי?

יש לי אינטרס להתאים לי משהו? הצחקת אותי. ולמה זה אף פעם לא נאמר?? בטוחה שקראת הכל? עופר כבר עשה את זה לפני דני! הדבר היחיד שכתבתי שהוא רק דעה שלי זה שיום=מימד.
 

פרצלה

New member
מתאים לך=מסתדר לך טוב

יפה,הדיעה שלך זה שיום הוא מימד ושלי לא תואמת לשלך.
 
תודה על התרגום, לא ידעתי.

ברור שאת לא צריכה להסכים -בגלל זה הדגשתי שזאת הדעה שלי!! וגם לא ניסחתי אותה מספיק טוב, לא התכוונתי ממש יום=מימד אלא שמעבר מימד זה מעבר ליום אחר יש גם כמה מימדים שמתרחשים באותו יום- במימד אחד קורה כך וכך ובאחר באותו יום קורים דברים אחרים. זאת דעתי, אל תסכימי. העניין הוא שרק התיאוריה הזאת היא דעה שלי! אבל את הכלל שבכוונון של המזוודה ליום הנוכחי אתה חוזר לגוף של עצמך ומשנה דברים לא אני המצאתי! זה פשוט ק ר ה בסדרה, מה הקשר "לא מתאים" כאן? יש לך תרומה משלך לדיון? הסבר אחר איך את רואה את זה? אני אשמח לשמוע. אבל רק להגיד 'פאק. זה לא מתאים לי להגיון. הסדרה לא הגיונית.' כל אחד יכול.
 

אורדיקי

New member
זה תפוז שלח את ההודעה לפני שהספקתי לכתוב

מה שרציתי לכתוב בהמשך מופיע בהודעה מעלי.
 
פרק מ ו ש ל ם ! סיום הכי טוב שיש!

יש. היו לי ציפיות גבוהות מהפרק הזה ופחדתי שהוא יאכזב אבל הוא הפתיע בגדול, כל דקה ממנו היתה טובה ובלי שניה מיותרת. סגרו כל כך יפה את כל העלילות בלי להשאיר בעיות שא"א להסביר ויחד עם זה השאירו לנו קצת מקום לדמיון בסוף. (שיקו יחזור לננה? מה אתם אומרים? נשמע לי אחלה.) הרבה יריות הרבה מתים ובסוף כמעט כולם חיים. כמו שמושיקו אמר- הטובים מנצחים. זאת מסורת בסדרה הזאת... מה יש? מגיע לנו הרגשה טובה של הפי אנד. אני חייבת להגיד תודה רבה לכל מי שאחראי לסדרה המדהימה הזאת ובמיוחד לאורי ורז הגאונים באדם!! נהניתי רוב הסדרה והפרק הזה זה כבר שיא
 
עם רן דנקר

לא היה נוסע לארצות הברית אז היה דני הוליווד 3 אבל הם אמרו שהוא נוסע ל3 חודשים או משהו כזה ודני הוליווד 2 צילמו אחרי חצי שנה מהעונה הראשונה אז הוא יכול להיות בארצות הברית ואחרי חצי שנה לצלם עונה 3 אבל יס רוצים ככה שהיה ככה אבל לא נורא בקרוב היה סידרה חדשה ביס אמרו היום בY בעשר שתחליף את דני הוליווד בתחילת 2010 עם אני לא טועה זה בטח בעריכה
 
הכי טוב - שתי עונות לסדרה.

גם בש"ש חילקו לשתי עונות + שתי עונות. לא צריך יותר מזה, צריך לדעת מתי לסיים.
 
למעלה