צפו: מעשנים ביחד, בתא הקטר ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

79 Ori

New member
הפשרה לא מקובלת ! צדקת לאורך כל הדרך:
להיות נהג משאית פול-טריילר זה לא ביג דיל. אני למשל, עשיתי את הרישיון יחסית מהר בזמנו. לא הייתי אומר ביג-דיל. גם ידידה מאוד טובה היא נהגת פול-טריילר והיא תמיד אומרת שנהיגה על פול-טריילר היא משחק ילדים. כדי להגיע ולהיות נהג קטר של רכבת נוסעים - נדרשים 9 שנות אימונים לפחות !!!!!!!! הרבה יותר אחראי והרבה יותר מסובך והכשרה הרבה יותר ארוכה ומסובכת להחריד. שום תאונה עם טריילר לא תגרום ל-700 הרוגים. תאונה נוראה עם רכבת יכולה לגבות מחיר כבד הרבה יותר מאשר כל סוג משאית גורר תומך או אחר. כל מיני גולשים כאן לא נכנסו מימי חייהם לתוך קטר ולבטח לא קראו את ספרי ההדרכה שאורכם הוא בערך פי 30 מכל ספרי התאוריה לרכב כבד. חבל מאוד שאינני יכול, עקב זכויות, לסרוק לכאן את ספר ההדרכה הראשי לנהיגת קטר המצוי ברשותי. החומר מאוד מסובך אפילו לי והדרישות מטורפות. נדרשים הרבה יותר ידע וניסיון מאשר נהג פול-טריילר שנוהג כל יום במשך 30 שנה. עזוב אריק יקירי: יש לך ויכוח עם קובי שלא ראה מימי חייו את ספר ההדרכה לנהגי קטר ואינו יודע כמה דברים צריך לזכור בעת נהיגת קטר. כל סטייה של 1 קמ"ש מהמהירות המותרת בקטע מסויים, יכולה להוביל לאסון נורא. נהגי קטר מנוסים לא סומכים רק על האינדוזי. לסמוך רק על האינדוזי או על מרכז הבקרה, זו נסיעה עיוורת ומסוכנת. ראיתי כבר מקרה בנען שבו האינדוזי פשוט לא פעל והיה קצר סמוי במערכת הבקרה בלוד - קצר שלא נראה על המסכים. זה נגמר כמעט בתאונת צד נוראה בין שני מערכי קרונועים לפני שנתיים. והיה שם גם מקרה שנהג לא ציית לרמזור אדום וגם זה כמעט נגמר בתאונת צד קשה בין שני מערכי קרונוע למרות האינדוזי ולמרות המערכות המודרניות. אין בטוח ותאונות קורות גם אם כל הארץ תהיה מופרדת מפלסית. מספיק בורג אחד שלא סגור היטב בחוגון של קטר או קרונוע והדבר עשוי להסתיים ב-500 הרוגים. תזכור היטב שאני אמרתי. שבוע טוב. אביה.
הנהגים הכי גרועים,
אלו שצריך להיזהר מהם הכי הרבה על הכביש ואף כונו כאן דרעקים - הם אלו שמתייחסים בדר"כ בזלזול וטוענים שזה לא ביג-דיל.
 
הנהגים הכי גרועים,
אלו שצריך להיזהר מהם הכי הרבה על הכביש ואף כונו כאן דרעקים - הם אלו שמתייחסים בדר"כ בזלזול וטוענים שזה לא ביג-דיל.
כי זה לא ביג-דיל לנהוג על טריילר או על אוטובו
אוטובוס דו-מפרקי. הכל אלקטרוני, פשוט ומיועל ואין צורך להשקיע כח כמו בעבר. צריך מיומנות ובזה מסתיים הסיפור. אתה באמת חושב שצריך להיזהר ממני על הכביש? אין לי צל של ספק שיש לך הרבה יותר עבירות ממני ! אפילו דו"ח חנייה לא קיבלתי מימיי ! והיחיד שקיבלתי ביום 27.11.1994 ברחוב כורש 2 בירושלים, בוטל בו בשבוע ! איני יודע איזה רישיון נהיגה יש לך, אבל אצלי חוץ מאמבולנס הכל קיים.......וכדאי מאוד שתלך לשאול את סוכן הביטוח שלי - דורון לדר שמו, כיצד אני נוהג וכמה תביעות היו לי עד היום מיום הוצאת הרישיון - 31.12.1979. והתשובה היא: 0 !!! אז חדל לקשקש וכאשר תגיע לוותק של 2 מיליון ק"מ נהיגה תמשיך לכתוב. אני לא מזלזל באף נהג ! אני רק טוען שלהיות נהג קטר זו אחריות אדירה וזו ככל הנראה משרת הנהיגה המורכבת והמסובכת ביותר ואתה לא תוכל להביא שום טיעון שיוכל לשכנע אותי אחרת. ובוא אגלה לך סוד:.......נסה לשאול את קטר מס' 113 מי נהג עליו כחצי שעה בשלהי שנת 1995....שששששש.......
 

79 Ori

New member
כי זה לא ביג-דיל לנהוג על טריילר או על אוטובו
אוטובוס דו-מפרקי. הכל אלקטרוני, פשוט ומיועל ואין צורך להשקיע כח כמו בעבר. צריך מיומנות ובזה מסתיים הסיפור. אתה באמת חושב שצריך להיזהר ממני על הכביש? אין לי צל של ספק שיש לך הרבה יותר עבירות ממני ! אפילו דו"ח חנייה לא קיבלתי מימיי ! והיחיד שקיבלתי ביום 27.11.1994 ברחוב כורש 2 בירושלים, בוטל בו בשבוע ! איני יודע איזה רישיון נהיגה יש לך, אבל אצלי חוץ מאמבולנס הכל קיים.......וכדאי מאוד שתלך לשאול את סוכן הביטוח שלי - דורון לדר שמו, כיצד אני נוהג וכמה תביעות היו לי עד היום מיום הוצאת הרישיון - 31.12.1979. והתשובה היא: 0 !!! אז חדל לקשקש וכאשר תגיע לוותק של 2 מיליון ק"מ נהיגה תמשיך לכתוב. אני לא מזלזל באף נהג ! אני רק טוען שלהיות נהג קטר זו אחריות אדירה וזו ככל הנראה משרת הנהיגה המורכבת והמסובכת ביותר ואתה לא תוכל להביא שום טיעון שיוכל לשכנע אותי אחרת. ובוא אגלה לך סוד:.......נסה לשאול את קטר מס' 113 מי נהג עליו כחצי שעה בשלהי שנת 1995....שששששש.......
אביתר,
יש מכנה משותף לסוכן הביטוח שלך, למספר התביעות שהיו לך ולקטר 113 - כולם מעניינים לי את קצה השערה באצבע הימנית ברגלי השמאלית והם גם לא קשורים לכך שאינך מסכן את הסובבים אותך על הכביש. אתה יכול להמשיך ולהביא את כל הנתונים ה"מאוד מעניינים" האלו ובכך לנפח את הודעותיך אך אתה אינך אלא טוחן מים! אז אולי תתחיל לרחם על המקלדת שלך? יש נהגים עם נסיון כפול ומכופל ממה שאתה מתפאר בו ועדיין הם מסכנים את הסובבים אותם על הכביש.
 
אביתר,
יש מכנה משותף לסוכן הביטוח שלך, למספר התביעות שהיו לך ולקטר 113 - כולם מעניינים לי את קצה השערה באצבע הימנית ברגלי השמאלית והם גם לא קשורים לכך שאינך מסכן את הסובבים אותך על הכביש. אתה יכול להמשיך ולהביא את כל הנתונים ה"מאוד מעניינים" האלו ובכך לנפח את הודעותיך אך אתה אינך אלא טוחן מים! אז אולי תתחיל לרחם על המקלדת שלך? יש נהגים עם נסיון כפול ומכופל ממה שאתה מתפאר בו ועדיין הם מסכנים את הסובבים אותם על הכביש.
לא היה לך מה לרשום ולכן ירדת לפסים אישיים:
הדיון הסתיים מבחינתי. יש רק הבדל אחד בינך לביני: אני שייך לקטגוריה של נהגים מקצועיים. אתה לא. יום טוב וסוף דיון.
 

79 Ori

New member
לא היה לך מה לרשום ולכן ירדת לפסים אישיים:
הדיון הסתיים מבחינתי. יש רק הבדל אחד בינך לביני: אני שייך לקטגוריה של נהגים מקצועיים. אתה לא. יום טוב וסוף דיון.
לא היה בכוונתי לפגוע
ואם פגעתי - הרי לך התנצלותי! דבריי היו תגובה עניינית להודעתך (שגם הכילה את אותה מידה של פסים אישיים) ובאשר לדבריך בהודעה האחרונה - אתה קובע קביעות בלי לדעת את האמת (וגם בלי לבדוק). אתה הרי לא מכיר אותי.
 

fireman

New member
הפשרה לא מקובלת ! צדקת לאורך כל הדרך:
להיות נהג משאית פול-טריילר זה לא ביג דיל. אני למשל, עשיתי את הרישיון יחסית מהר בזמנו. לא הייתי אומר ביג-דיל. גם ידידה מאוד טובה היא נהגת פול-טריילר והיא תמיד אומרת שנהיגה על פול-טריילר היא משחק ילדים. כדי להגיע ולהיות נהג קטר של רכבת נוסעים - נדרשים 9 שנות אימונים לפחות !!!!!!!! הרבה יותר אחראי והרבה יותר מסובך והכשרה הרבה יותר ארוכה ומסובכת להחריד. שום תאונה עם טריילר לא תגרום ל-700 הרוגים. תאונה נוראה עם רכבת יכולה לגבות מחיר כבד הרבה יותר מאשר כל סוג משאית גורר תומך או אחר. כל מיני גולשים כאן לא נכנסו מימי חייהם לתוך קטר ולבטח לא קראו את ספרי ההדרכה שאורכם הוא בערך פי 30 מכל ספרי התאוריה לרכב כבד. חבל מאוד שאינני יכול, עקב זכויות, לסרוק לכאן את ספר ההדרכה הראשי לנהיגת קטר המצוי ברשותי. החומר מאוד מסובך אפילו לי והדרישות מטורפות. נדרשים הרבה יותר ידע וניסיון מאשר נהג פול-טריילר שנוהג כל יום במשך 30 שנה. עזוב אריק יקירי: יש לך ויכוח עם קובי שלא ראה מימי חייו את ספר ההדרכה לנהגי קטר ואינו יודע כמה דברים צריך לזכור בעת נהיגת קטר. כל סטייה של 1 קמ"ש מהמהירות המותרת בקטע מסויים, יכולה להוביל לאסון נורא. נהגי קטר מנוסים לא סומכים רק על האינדוזי. לסמוך רק על האינדוזי או על מרכז הבקרה, זו נסיעה עיוורת ומסוכנת. ראיתי כבר מקרה בנען שבו האינדוזי פשוט לא פעל והיה קצר סמוי במערכת הבקרה בלוד - קצר שלא נראה על המסכים. זה נגמר כמעט בתאונת צד נוראה בין שני מערכי קרונועים לפני שנתיים. והיה שם גם מקרה שנהג לא ציית לרמזור אדום וגם זה כמעט נגמר בתאונת צד קשה בין שני מערכי קרונוע למרות האינדוזי ולמרות המערכות המודרניות. אין בטוח ותאונות קורות גם אם כל הארץ תהיה מופרדת מפלסית. מספיק בורג אחד שלא סגור היטב בחוגון של קטר או קרונוע והדבר עשוי להסתיים ב-500 הרוגים. תזכור היטב שאני אמרתי. שבוע טוב. אביה.
אביתר, עזוב אותנו מהסיפורים האלה של ידידות
ושל כמה זמן לקח לך או לי להוציא רשיון כזה או אחר, זה לא רלוונטי לעניין. מעבר לדברים שכתבתי לך במסר אישי היות ומקומם אינו בפורום ציבורי ופתוח גם אתה וגם אני יודעים שאם נושא הרכבות החל מההדרכה והלימוד ועד לאכיפה לא היו נמצאים כולם בתוך רכבת ישראל הדברים היו נראים אחרת, החל מהליך הכשרת הנהגים ועד לאכיפת העבירות השונות. כשאתה נותן לחתול לשמור על החלב על השמנת ועל הגבינה והקצפת אל תצפה ממנו שהוא לא יעשה מהם אחלה עוגה ויאכל את הכל. אף אחד לא בא לכאן לעשות תחרות למי יש ז** יותר גדול, לנהג משאית או לנהג רכבת, לכולם יש מידת אחריות ופוטנציאל להרוג לא מעט אנשים בצורה כזו או אחרת....משאית ברום שתתהפך באזור עירוני יכולה לחסל שכונה שלמה. אתה במהלך השרשור מייחס את אותן תכונות אלוהיות לנהגי הרכבות כאשר העובדות בשטח חדשות לבקרים מראות לך כמה אתה טועה, כמה הטעויות מקוממות, כמה ההתנהגות מבזה וכמה נראה שלא באמת אכפת למי מהם שממש מאחוריהם יושבים מאות בני אדם.....נהג שחש במידת אחריות ודאגה לשלומם של מאות נוסעים לא מתעסק בנוסע שמצלם את הדלת, הוא לא יוצא לשירותים כשהרכבת נוסעת ועוד ננעל אחר כך מחוץ לתא הנהג שלו ולא מארח חיילות ואת הפקח\מאבטח בתא הנהג שלו בשביל להריץ דאחקות. כשעל אדם מוטלת אחריות כבדה אתה לא מצפה ממנו להתנהג בצורה הזו....וכשהוא כן מתנהג ככה אתה לא יכול לתרץ את ההתנהגות הזאת ב"אתה לא מבין באיזה לחץ הוא נמצא!!!!!!" אם הוא בלחץ וככה הוא פורק אותו אז שילך לעבוד באגף תברואה ויגלגל פחי אשפה למשאית, שם הוא בטוח לא יהרוג אף אחד עם השטויות שלו. כשאני הייתי נוהג על מיניבוס ומסיע ילדים לבית הספר הייתי מסתכל במראות 30 פעם בדקה ומסתכל 3 פעמים לפני שאני נכנס לצומת גם אם הרמזור ירוק ונוסע 10 קמ"ש פחות מהמהירות המותרת ולא הייתי מעלה בדעתי לדבר בטלפון במהלך נסיעה או להעלות איתי בחורות שישחקו לי בביצים במהלך הנסיעה בשביל לפרוק לחצים נפשיים. אני מצטער מאוד שאני בוטה בדברים ולא אכפת לי אם יש מי שיבחרו שלא להגיב לדברים בגלל הבוטות בהם נכתבו אבל רק הבוטות הזו תוכל להמחיש את הרגשותיי ומחשבותיי בנוגע לעניין האחריות המוטלת על כתפיהם של אנשים שכנראה גם 10 שנים של הכשרה ו80 ספרי הדרכה בעובי של מדריך הטלפונים של גוש דן לא הצליחו ללמדם - אחריות מהי? שבוע טוב!
 
אביתר, עזוב אותנו מהסיפורים האלה של ידידות
ושל כמה זמן לקח לך או לי להוציא רשיון כזה או אחר, זה לא רלוונטי לעניין. מעבר לדברים שכתבתי לך במסר אישי היות ומקומם אינו בפורום ציבורי ופתוח גם אתה וגם אני יודעים שאם נושא הרכבות החל מההדרכה והלימוד ועד לאכיפה לא היו נמצאים כולם בתוך רכבת ישראל הדברים היו נראים אחרת, החל מהליך הכשרת הנהגים ועד לאכיפת העבירות השונות. כשאתה נותן לחתול לשמור על החלב על השמנת ועל הגבינה והקצפת אל תצפה ממנו שהוא לא יעשה מהם אחלה עוגה ויאכל את הכל. אף אחד לא בא לכאן לעשות תחרות למי יש ז** יותר גדול, לנהג משאית או לנהג רכבת, לכולם יש מידת אחריות ופוטנציאל להרוג לא מעט אנשים בצורה כזו או אחרת....משאית ברום שתתהפך באזור עירוני יכולה לחסל שכונה שלמה. אתה במהלך השרשור מייחס את אותן תכונות אלוהיות לנהגי הרכבות כאשר העובדות בשטח חדשות לבקרים מראות לך כמה אתה טועה, כמה הטעויות מקוממות, כמה ההתנהגות מבזה וכמה נראה שלא באמת אכפת למי מהם שממש מאחוריהם יושבים מאות בני אדם.....נהג שחש במידת אחריות ודאגה לשלומם של מאות נוסעים לא מתעסק בנוסע שמצלם את הדלת, הוא לא יוצא לשירותים כשהרכבת נוסעת ועוד ננעל אחר כך מחוץ לתא הנהג שלו ולא מארח חיילות ואת הפקח\מאבטח בתא הנהג שלו בשביל להריץ דאחקות. כשעל אדם מוטלת אחריות כבדה אתה לא מצפה ממנו להתנהג בצורה הזו....וכשהוא כן מתנהג ככה אתה לא יכול לתרץ את ההתנהגות הזאת ב"אתה לא מבין באיזה לחץ הוא נמצא!!!!!!" אם הוא בלחץ וככה הוא פורק אותו אז שילך לעבוד באגף תברואה ויגלגל פחי אשפה למשאית, שם הוא בטוח לא יהרוג אף אחד עם השטויות שלו. כשאני הייתי נוהג על מיניבוס ומסיע ילדים לבית הספר הייתי מסתכל במראות 30 פעם בדקה ומסתכל 3 פעמים לפני שאני נכנס לצומת גם אם הרמזור ירוק ונוסע 10 קמ"ש פחות מהמהירות המותרת ולא הייתי מעלה בדעתי לדבר בטלפון במהלך נסיעה או להעלות איתי בחורות שישחקו לי בביצים במהלך הנסיעה בשביל לפרוק לחצים נפשיים. אני מצטער מאוד שאני בוטה בדברים ולא אכפת לי אם יש מי שיבחרו שלא להגיב לדברים בגלל הבוטות בהם נכתבו אבל רק הבוטות הזו תוכל להמחיש את הרגשותיי ומחשבותיי בנוגע לעניין האחריות המוטלת על כתפיהם של אנשים שכנראה גם 10 שנים של הכשרה ו80 ספרי הדרכה בעובי של מדריך הטלפונים של גוש דן לא הצליחו ללמדם - אחריות מהי? שבוע טוב!
קצר ולענין: אנחנו מסכימים:
הייתי מחליף לפחות מחצית מנהגי הקטר לנהגים אחרים ואחראיים יותר. אני מסכים שקיימת בעיה עם החומר האנושי שנובעת עקב פרוטקציות שלא היו צריכות לבוא לידי ביטוי. אני חייב לרוץ. נדבר בערב בטלפון יא חלודי !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה