הנהגים הכי גרועים,הפשרה לא מקובלת ! צדקת לאורך כל הדרך:
להיות נהג משאית פול-טריילר זה לא ביג דיל. אני למשל, עשיתי את הרישיון יחסית מהר בזמנו. לא הייתי אומר ביג-דיל. גם ידידה מאוד טובה היא נהגת פול-טריילר והיא תמיד אומרת שנהיגה על פול-טריילר היא משחק ילדים. כדי להגיע ולהיות נהג קטר של רכבת נוסעים - נדרשים 9 שנות אימונים לפחות !!!!!!!! הרבה יותר אחראי והרבה יותר מסובך והכשרה הרבה יותר ארוכה ומסובכת להחריד. שום תאונה עם טריילר לא תגרום ל-700 הרוגים. תאונה נוראה עם רכבת יכולה לגבות מחיר כבד הרבה יותר מאשר כל סוג משאית גורר תומך או אחר. כל מיני גולשים כאן לא נכנסו מימי חייהם לתוך קטר ולבטח לא קראו את ספרי ההדרכה שאורכם הוא בערך פי 30 מכל ספרי התאוריה לרכב כבד. חבל מאוד שאינני יכול, עקב זכויות, לסרוק לכאן את ספר ההדרכה הראשי לנהיגת קטר המצוי ברשותי. החומר מאוד מסובך אפילו לי והדרישות מטורפות. נדרשים הרבה יותר ידע וניסיון מאשר נהג פול-טריילר שנוהג כל יום במשך 30 שנה. עזוב אריק יקירי: יש לך ויכוח עם קובי שלא ראה מימי חייו את ספר ההדרכה לנהגי קטר ואינו יודע כמה דברים צריך לזכור בעת נהיגת קטר. כל סטייה של 1 קמ"ש מהמהירות המותרת בקטע מסויים, יכולה להוביל לאסון נורא. נהגי קטר מנוסים לא סומכים רק על האינדוזי. לסמוך רק על האינדוזי או על מרכז הבקרה, זו נסיעה עיוורת ומסוכנת. ראיתי כבר מקרה בנען שבו האינדוזי פשוט לא פעל והיה קצר סמוי במערכת הבקרה בלוד - קצר שלא נראה על המסכים. זה נגמר כמעט בתאונת צד נוראה בין שני מערכי קרונועים לפני שנתיים. והיה שם גם מקרה שנהג לא ציית לרמזור אדום וגם זה כמעט נגמר בתאונת צד קשה בין שני מערכי קרונוע למרות האינדוזי ולמרות המערכות המודרניות. אין בטוח ותאונות קורות גם אם כל הארץ תהיה מופרדת מפלסית. מספיק בורג אחד שלא סגור היטב בחוגון של קטר או קרונוע והדבר עשוי להסתיים ב-500 הרוגים. תזכור היטב שאני אמרתי. שבוע טוב. אביה.
אלו שצריך להיזהר מהם הכי הרבה על הכביש ואף כונו כאן דרעקים - הם אלו שמתייחסים בדר"כ בזלזול וטוענים שזה לא ביג-דיל.